Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 64351 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Flatreal
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048728 indlæg i 99716 emner
0 nye indlæg i dag
Pzyrex skrev:Tak for det, jeg har det bare sådan lidt ... det protein man kan købe i Føtex o.l., er det ikke ret lortede?
Folmand skrev:Jeps - MEGET dyre ordinære produkter - selv på tilbud. Har tit spekuleret på hvor mange mennesker der bliver snydt når de betaler 300 kroner for 700 gram i føtex! Damn
Ja det er lidt komisk, og specielt når de står ved disken og betaler 300 for sådan en bette bøtte. Det samme gælder mange andre vare, som fås meget billigere hvis man bare åbner øjnene
JensL skrev:Ja det er lidt komisk, og specielt når de står ved disken og betaler 300 for sådan en bette bøtte. Det samme gælder mange andre vare, som fås meget billigere hvis man bare åbner øjnene
Som fx kippers eller?
LOL, jeg var sgu også nød til at købe nogen kippers idag efter Koppels korstog med flere dages udtalte begejstring
Bork skrev:Lige en sjov historie ang. tilbudet der.
Idag påvej ud til frokoststuen i min pause, i føtex.
Så jeg en ung gut bare kaste proteinbar efter proteinbar, kreatin efter kreatin osv. ned i sin kurv.
Fik lidt ondt af ham, så jeg gik over og sagde at han kunne få tingene billigere på bodyman.
Så sagde han så at jeg skulle blande mig udenom hvad han købte... Tak for lort.
Da jeg så kommer over til frokoststue indgangen, kigger jeg tilbage og ser han har efterladt sin kurv. :|
Pzyrex skrev:Tak for det, jeg har det bare sådan lidt ... det protein man kan købe i Føtex o.l., er det ikke ret lortede?
Frederlk skrev:kan man ikke købe maxim protein pulver med neutral smag?
MC skrev:Frederlk skrev:kan man ikke købe maxim protein pulver med neutral smag?
Hvorfor vil du lige købe maxin proteinpulver? Bodylab har nogle store sække til billige penge med neutral smag...
Frederlk skrev:MC skrev:Frederlk skrev:kan man ikke købe maxim protein pulver med neutral smag?
Hvorfor vil du lige købe maxin proteinpulver? Bodylab har nogle store sække til billige penge med neutral smag...
på bodyman er der kun 30 kr. forskel på
Bodylab Whey 80 - 2 kg og Maxim Whey Protein+ - 2kg
Har af en eller anden grund mere tillid til maxim, selvom jeg godt ved det næsten er det samme, bare til dyre priser. Kan bare ikke finde det i neutral smag nogen steder.
MC skrev:Folmand skrev:Jeps - MEGET dyre ordinære produkter - selv på tilbud. Har tit spekuleret på hvor mange mennesker der bliver snydt når de betaler 300 kroner for 700 gram i føtex! Damn
Enig - jeg griner lidt indvendigt når jeg ser folk betale SÅ mange penge for SÅ lidtDet er faktisk ret komisk at de overhovedet får solgt nogle af deres produkter...
Grebenneh skrev:Jeg købte også sindssygt dyrt lort i Matas lige da jeg var startet, indtil jeg opdagede det der Indernet....det eneste jeg køber i Matas nu er druesukker i 1 kg's poser, det er billigere end diverse hjemmesiders maltodextrin. Så kan man så tage diskussionen glucose vs maltodextrin, og der er min erfaring at resultatmæssigt er der ingen forskel på de to ting, så kan man squ lige så godt købe det billigste.
MC skrev:Der er blevet "ryddet" lidt op i tråden. Gør lige opmærksom på at det ikke er tilladt at henvise til andre webshops eller nævne andre mærker ved navn, end dem vores sponsorere fører.
Ved at støtte bodylab.dk og bodyman.dk støtter I dette board.
Grebenneh skrev:MC skrev:Der er blevet "ryddet" lidt op i tråden. Gør lige opmærksom på at det ikke er tilladt at henvise til andre webshops eller nævne andre mærker ved navn, end dem vores sponsorere fører.
What? Lad mig få det på det rene: på et site om bodybuilding i en sektion om kost og kosttilskud, er det ikke tilladt at diskuttere kosttilskud? (hvis det ikke er dem som føres af selve dette sites sponsorer?) Hvad kan vi så bruge sitet til? Skamrose bodylab? Hvis produkterne er så gode og billige, så burde de jo ikke føle sig truet af andre produkter.
Og én ting er helt sikker: at kompromittere selve sitets idé, nemlig at folk der træner kan diskuttere træning, kost osv, ved at censurere visse diskussioner, er den nemmeste vej til at gøre sitet til en joke der ikke tages seriøst blandt de trænende.
Hvis vi tager et eksempel: Hvilket proteinpulver er det bedste? Det må ikke diskutteres hvis konklussionen ikke bliver at bodylab bliver vinderen. Det vidner jo om dyb dyb useriøsitet.
Undskyld mig, men hvornår var det lige præcis at dette sites integritet blev undermineret af kommercielle interesser...
Det er en ommer!!!!!
MC skrev:Grebenneh skrev:MC skrev:Der er blevet "ryddet" lidt op i tråden. Gør lige opmærksom på at det ikke er tilladt at henvise til andre webshops eller nævne andre mærker ved navn, end dem vores sponsorere fører.
What? Lad mig få det på det rene: på et site om bodybuilding i en sektion om kost og kosttilskud, er det ikke tilladt at diskuttere kosttilskud? (hvis det ikke er dem som føres af selve dette sites sponsorer?) Hvad kan vi så bruge sitet til? Skamrose bodylab? Hvis produkterne er så gode og billige, så burde de jo ikke føle sig truet af andre produkter.
Og én ting er helt sikker: at kompromittere selve sitets idé, nemlig at folk der træner kan diskuttere træning, kost osv, ved at censurere visse diskussioner, er den nemmeste vej til at gøre sitet til en joke der ikke tages seriøst blandt de trænende.
Hvis vi tager et eksempel: Hvilket proteinpulver er det bedste? Det må ikke diskutteres hvis konklussionen ikke bliver at bodylab bliver vinderen. Det vidner jo om dyb dyb useriøsitet.
Undskyld mig, men hvornår var det lige præcis at dette sites integritet blev undermineret af kommercielle interesser...
Det er en ommer!!!!!
Dette site er finansieret at vores sponsorere som årligt poster MANGE penge i sitet - så derfor skal det selvfølgelig ikke fungere som reklamesøjle for alle mulige andre forhandlere/mærker. Du kan sagtens diskutere kost og kosttilskud, bare du undlader at nævne dem ved specifikt navn. Samme regel findes på stort set alle andre trænings-fora, så hvis du synes det er en ommer må du nok holde dig helt væk fra disse sites.
Grebenneh skrev:MC skrev:Grebenneh skrev:MC skrev:Der er blevet "ryddet" lidt op i tråden. Gør lige opmærksom på at det ikke er tilladt at henvise til andre webshops eller nævne andre mærker ved navn, end dem vores sponsorere fører.
Det er en ommer!!!!!
Dette site er finansieret at vores sponsorere som årligt poster MANGE penge i sitet - så derfor skal det selvfølgelig ikke fungere som reklamesøjle for alle mulige andre forhandlere/mærker. Du kan sagtens diskutere kost og kosttilskud, bare du undlader at nævne dem ved specifikt navn. Samme regel findes på stort set alle andre trænings-fora, så hvis du synes det er en ommer må du nok holde dig helt væk fra disse sites.
Hvor er det svagt mand, hvor er det svagt. Tænk at man vil underlægge sig den slags og kompromittere sit produkt og sin idé på den måde. Hvor lavt.
Og hvordan faen diskutterer man et kosttilskud hvis man ikke må skrive hvad det hedder? Jeg synes bare xxxx er mega fedt, jeg har opnået gode resultater med det. Især hvis du tager det sammen med yyyy. Bare lige et godt råd, håber I kan bruge det til noget.
Hvis man er SÅ bange for konkurrence, så vidner det bare om at man ikke engang SELV har tiltro til sit produkt.
Grebenneh skrev:Undskyld mig, men hvornår var det lige præcis at dette sites integritet blev undermineret af kommercielle interesser...
Det er en ommer!!!!!
RasmusThorup skrev:Grebenneh skrev:Undskyld mig, men hvornår var det lige præcis at dette sites integritet blev undermineret af kommercielle interesser...
Det er en ommer!!!!!
Som MC ganske rigtigt pointerer så poster Bodyman/Bodylab betydelige ressourcer i sitet hver måned. Derfor skal bb.dk naturligvis heller ikke fungere som reklamesøjle for andre mærker/forhandlere. Det er i øvrigt regler som alle andre boards ligeledes håndhæver!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster