Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65664 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049569 indlæg i 100421 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 571
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 568

Følg bodybuilding.dk på

Mephobia.

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Skærmbillede 2013-09-26 kl. 20.45.16.png

Jeg synes det er sjovt at det ligner jeg har startet din log. Jeg er slet ikke engang så vild med kage. Is er meget mere mig.
Brugeravatar

 
Reputation point: 179
 
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 13. okt 2011, 13:37
Geografisk sted: Østerbro, København
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jamen her kommer en update fra en ung dame, der føler sig som en gammel kone.

Jeg fik mit nye program i søndags, og startede på det i mandags, og jeg har DOMS i sådan ca hele kroppen :lol: Derudover blev det påpeget at jeg ikke fik nok at spise, mener at Steffen sagde at det så ud til at jeg kun fik omkring 1000 kcal om dagen, så jeg har proppet en hel del mere mad i hovedet. Dagen idag har været lidt hård at komme igennem, føler mig småsyg, og har haft enormt meget kvalme, men tror bare lige kroppen skal vænne sig til at være ordentlig igang igen.

Jeg havde min første træning med Steffen igår, hvor vi skulle se lidt på min teknik, og det gik bedre end jeg havde forventet. Har åbenbart ikke lavet så mange fejl som først antaget, og jeg fik ros for min smidighed i squat :wub:

Selvom jeg lige idag føler mig ret brugt, er jeg simpelthen så glad for min beslutning om at få hjælp til min træning. Kan mærke motivationen er kommet tilbage, og det føles skønt at der er styr på tingene, så jeg ikke bare fjoller rundt og lever af kage og halvhjertede træninger.

Fik desuden målt min fedt% til 18, og det virkede til at være et fint udgangspunkt.

Og det er kage-dag på lørdag. Det er cheat day hermed omdøbt til..


BigOzzy skrev:
Skærmbillede 2013-09-26 kl. 20.45.16.png

Jeg synes det er sjovt at det ligner jeg har startet din log. Jeg er slet ikke engang så vild med kage. Is er meget mere mig.


Det er fordi min log er så awesome, at du inderst inde ville ønske at det var din. Du behøver ikke modsige mig, vi kender begge sandheden. Så spiser jeg kagen, og så får du isen helt for dig selv, det er jeg nemlig ikke fan af :D
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



How the f... kan du kun spise omkring 1000 kcal om dagen. :o

Det er lige før min morgenmad kun er 1000 kcal. :P


Men det er sgu godt at høre der sker noget. :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 97
Tilmeldt: 6. mar 2012, 22:42
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ja det ved jeg godt nok heller ikke lige, var selv ret overbevist om at jeg spiste 1500-2000 kcal om dagen. Ikke at det er voldsomt meget, men da alligevel en del mere end 1000 kcal. Altså de dage jeg har spist kage, har det da helt sikkert været mere end 1000, men det var, utroligt nok, ikke hver dag jeg spiste det.
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



What! skrev:Ja det ved jeg godt nok heller ikke lige, var selv ret overbevist om at jeg spiste 1500-2000 kcal om dagen. Ikke at det er voldsomt meget, men da alligevel en del mere end 1000 kcal. Altså de dage jeg har spist kage, har det da helt sikkert været mere end 1000, men det var, utroligt nok, ikke hver dag jeg spiste det.


Overvej at blive ansat i det offentlige. Der flyder det med kage. Desværre :)

Puster fisker både kost-ballon og trænings-ballon op til dig?
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja han står for begge dele :)
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan





Det går efterhånden ret okay med træningen. Føler at jeg er ved at være med, og græder ikke længere ved synet af romaskinen. Har da stadig en smule DOMS hver dag, men ikke noget voldsomt. Har fået tempo på nogle af øvelserne, det kæmper jeg godt nok en smule med. Det er helt utroligt så hurtigt mine sekunder kan gå :lol:

Og så kæmper jeg med maden. Min mave vokser utroligt meget i løbet af dagen, især om aftenen ser jeg noget gravid ud. Overvejer at bruge det til noget fornuftigt, og spille lidt på det, så folk rejser sig for mig i bussen. Steffen siger at det er pga af det ekstra mad jeg får, og det har han helt sikkert ret i, han er en klog mand. Det går da også bedre og bedre med det, så mon ikke kroppen snart har vænnet sig til at få ekstra føde. Og så er jeg blevet så fornuftig, at jeg i weekenden, medbragte mit eget mad, til en familiefødselsdag. Det er store sager!

Derudover har jeg bestemt mig for at begynde at date igen. Sådan en hjerneblødning får jeg nemlig engang imellem. Jeg er sikkert kureret om en måneds tid, når jeg har sat i tilpas akavet stilhed, med folk, jeg på ingen måder passer sammen med.

Nu vil jeg bage noget græskar og snart lette numsen ud og træne med Steffen.
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bare for at rose mig selv, så er jeg faktisk ved at være ret god til det squat der. Det kan godt være der ikke er mange kg på, men det går bedre og bedre med teknikken :superman: God træning igår, måtte opgive at snakke i tlf bagefter, da jeg ikke kunne holde den op til øret, uden at armen syrede til og rystede helt åndssvagt.

Og så har jeg fået en fisk idag, til min bowle. En kampfisk, jeg har døbt Slayer. Han er smuk.
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Billeder af fisken i loggen, tak.

Godt det kører med squatten :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Her er han så. Ret utydeligt billede, men det er svært at få en fisk til at lege model. I dag skal jeg ud og købe bordtennisbolde til ham. :D
Vedhæftede filer
1391771_10151877258354484_377904986_n.jpg
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Du har en lyserødfisk der hedder Slayer, og vil nu købe bordtennisbolde til ham. Er du sikker på, du læser din kostplan rigtigt?! :-s

Fedt at se, at du tager det hele så seriøst. Du bliver den hotteste mama i fiskeudstyrsafdelingen i Bilka! =D>
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 430
Tilmeldt: 4. jun 2009, 10:20
 
Træner her: Motionscentret Kom i Form
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Han er da overhovedet ikke lyserød. Han er blålilla med lidt rød i sit slør. Nå. Tsk tsk. Men når fisk er alene, har de brug for at blive aktiveret, og det kan man gøre med bordtennisbolde, spejle osv. Det er altså ikke mig, der helt har tabt småkagerne :P
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Sløv træning i dag. Havde først mulighed for at træne i eftermiddags, hvilket selvfølgelig betød alt for mange mennesker. Det er desuden også der, de nyligt løsladte curler. De fik i hvert fald ønsket hinanden, højlydt tillykke med friheden. Jeg er bare ikke god til at træne med mange omkring mig, og slet ikke når jeg i forvejen er uoplagt. Jeg har det sidste halve år, primært trænet alene. Nu overvejer jeg så at finde en at træne lidt med. Har efterspurgt en træningsmakker på Facebook, meeeen det var nok en dårlig idé, da dem der har meldt sig, næppe gider at træne andet end en times stram op, om ugen.

I morgen skal jeg til endnu en fødselsdag, og har endda lovet at hjælpe med at lave maden. Men så er der da håb for, at der er noget af det, jeg kan spise. Er godt nok lidt træt af grøntsager, de her dage. I et anfald af selvmedlidenhed, skiftede jeg et af mine måltider ud med protein pandekager. Det går nu nok. De smagte bedre end gulerødder, og mættede alt for meget. Så er slet ikke sulten, men mangler stadig at spise aftensmad. Skal måske nok lave lidt mindre næste gang.

Og så mener min kære veninde, at jeg skal melde mig til Bypige søger bonderøv, eller hvad fanden det hedder. For det er min sidste chance for at få en kæreste. Ja, det sagde hun. Jeg elsker hende, og ved at det var for sjov, men hun er slet ikke i nærheden af at være populær lige nu.
Vedhæftede filer
1390536_10151881354774484_1625988131_n.jpg
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det ser virkelig godt ud det der! Synes ellers nogle af bonderøvene er ret søde ;)
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1287
Tilmeldt: 1. nov 2011, 21:33
Geografisk sted: Fredericia
 
Træner her: Fitness World Lyongade
Fitness World
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Cirkeline skrev:Det ser virkelig godt ud det der! Synes ellers nogle af bonderøvene er ret søde ;)


Må indrømme, at jeg ikke rigtig har set så meget af det, så ved det faktisk ikke. Men det ændre ikke på, at det var en ualmindelig flabet kommentar, hun leverede :D
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har lige set denne. Ved slet ikke hvordan jeg skal beskrive den :lol:

If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Flot fisk og har aldrig hørt det med bordtennisbolde. Poseringen viser ikke rigtig noget What! men fedt med billeder i loggen :)

It's a big penis God damm it!
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



8800 skrev:Flot fisk og har aldrig hørt det med bordtennisbolde. Poseringen viser ikke rigtig noget What! men fedt med billeder i loggen :)

It's a big penis God damm it!


Må gøre et nyt forsøg så :)

Det er simpelthen så sjovt det der, han har vist lidt problemer med selvtilliden på det punkt, siden han går sådan i forsvarsposition, over en misforstået kommentar :D
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



What! skrev:
8800 skrev:Flot fisk og har aldrig hørt det med bordtennisbolde. Poseringen viser ikke rigtig noget What! men fedt med billeder i loggen :)

It's a big penis God damm it!


Må gøre et nyt forsøg så :)

Det er simpelthen så sjovt det der, han har vist lidt problemer med selvtilliden på det punkt, siden han går sådan i forsvarsposition, over en misforstået kommentar :D


Han fremstår generelt lidt usikker.

God søndagsunderholdning.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har fået nyt program, så det blev i dag gennemgået, med Steffen. Der er en masse nye øvelser på, blandt andet dødløft, som jeg aldrig rigtig har turde give mig i kast med. Men jeg klarede det vist okay, selvom det lige var en del hårdere end forventet. :lol: Og av mine skinneben!

Så har jeg endnu engang haft en periode, hvor jeg har været lidt i krise over min vægt, og ikke kunne lade være med at veje mig hele tiden. Synes simpelthen den viste for meget, for hurtigt. Og det har været lidt frustrerende, så der var medbragt fedttang i dag, og min fedt% er faldet, selvom jeg har taget på :superman: Så nu kan jeg godt skrue ned for bekymringen igen.

Og så har jeg, sat mig et mål, der hedder bodyfitness 2015. Jeg er endnu ikke sikker på, at jeg har modet til at stille op. Men vil i hvert fald arbejde mig hen imod det, så kroppen er klar, og håbe på at det psykiske følger med.
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



What! skrev:Jeg har fået nyt program, så det blev i dag gennemgået, med Steffen. Der er en masse nye øvelser på, blandt andet dødløft, som jeg aldrig rigtig har turde give mig i kast med. Men jeg klarede det vist okay, selvom det lige var en del hårdere end forventet. :lol: Og av mine skinneben!

Så har jeg endnu engang haft en periode, hvor jeg har været lidt i krise over min vægt, og ikke kunne lade være med at veje mig hele tiden. Synes simpelthen den viste for meget, for hurtigt. Og det har været lidt frustrerende, så der var medbragt fedttang i dag, og min fedt% er faldet, selvom jeg har taget på :superman: Så nu kan jeg godt skrue ned for bekymringen igen.

Og så har jeg, sat mig et mål, der hedder bodyfitness 2015. Jeg er endnu ikke sikker på, at jeg har modet til at stille op. Men vil i hvert fald arbejde mig hen imod det, så kroppen er klar, og håbe på at det psykiske følger med.


Dejligt når det virker, og så synes jeg det er SÅ fedt, at du sætter så stort et mål for 2015. You can do it! Jeg hepper!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 430
Tilmeldt: 4. jun 2009, 10:20
 
Træner her: Motionscentret Kom i Form
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MM! skrev:
Dejligt når det virker, og så synes jeg det er SÅ fedt, at du sætter så stort et mål for 2015. You can do it! Jeg hepper!


Mange tak :D



Lige et spørgsmål, som jeg håber at der er nogle læsere der kan svare på. Hvad bruger i af strømper til at dødløfte i? Bare fodboldstrømper?

Jeg får godt nok meget nemt blå mærker, men det er helt åndssvagt som mine skinneben ser ud, efter i mandags. Det er ikke afskrabninger, men blå mærker, hele vejen op, som om jeg har hamret stangen ind i benet, gentagende gange. Hvilket nok heller ikke er helt usandsynligt. Så tænker at de måske skal være lidt tykke.

Og nu skal der ikke komme et eller andet genialt svar, med at jeg bare kan lade være med at banke stangen ind i benet, for det kan jeg jo åbenbart ikke :lol:
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg har brugt fodbold og håndboldstrømper. Er det virkelig slemt det med at banke stangen ind i skinnebenet kan du overveje at bruge neoprenbind ala:

http://www.mainsport.dk/shop/stoettebin ... 1885p.html
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fin log du holder dig her! Er stor fan af dine madbilleder :mrgreen:

What! skrev:Lige et spørgsmål, som jeg håber at der er nogle læsere der kan svare på. Hvad bruger i af strømper til at dødløfte i? Bare fodboldstrømper?

(...)

Og nu skal der ikke komme et eller andet genialt svar, med at jeg bare kan lade være med at banke stangen ind i benet, for det kan jeg jo åbenbart ikke :lol:


Der er rigtig mange som bruger fodboldstrømper til at løfte i. De løser problemet ganske fint, og er også forholdsvis billige :) Jeg tror det geniale svar udebliver, eftersom de fleste får mærker på skinnebenene af at dødløfte.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 2414
Tilmeldt: 6. maj 2008, 22:44
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



8800 skrev:Jeg har brugt fodbold og håndboldstrømper. Er det virkelig slemt det med at banke stangen ind i skinnebenet kan du overveje at bruge neoprenbind ala:

http://www.mainsport.dk/shop/stoettebin ... 1885p.html


Jeg vil se om fodboldstrømper kan klare det, ellers er neoprenbind en rigtig god idé. Tak :)

M.W. skrev:Fin log du holder dig her! Er stor fan af dine madbilleder :mrgreen:

What! skrev:Lige et spørgsmål, som jeg håber at der er nogle læsere der kan svare på. Hvad bruger i af strømper til at dødløfte i? Bare fodboldstrømper?

(...)

Og nu skal der ikke komme et eller andet genialt svar, med at jeg bare kan lade være med at banke stangen ind i benet, for det kan jeg jo åbenbart ikke :lol:


Der er rigtig mange som bruger fodboldstrømper til at løfte i. De løser problemet ganske fint, og er også forholdsvis billige :) Jeg tror det geniale svar udebliver, eftersom de fleste får mærker på skinnebenene af at dødløfte.


Man skal ikke undervurdere folk herinde, det svar kunne sagtens være kommet :D

Jeg må ud og købe fodboldstrømper. Tak for svar :)
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



M.W. skrev:Fin log du holder dig her! Er stor fan af dine madbilleder :mrgreen:

What! skrev:Lige et spørgsmål, som jeg håber at der er nogle læsere der kan svare på. Hvad bruger i af strømper til at dødløfte i? Bare fodboldstrømper?

(...)

Og nu skal der ikke komme et eller andet genialt svar, med at jeg bare kan lade være med at banke stangen ind i benet, for det kan jeg jo åbenbart ikke :lol:


Der er rigtig mange som bruger fodboldstrømper til at løfte i. De løser problemet ganske fint, og er også forholdsvis billige :) Jeg tror det geniale svar udebliver, eftersom de fleste får mærker på skinnebenene af at dødløfte.


Hvis fodboldstrømperne ikke er nok kan man bruge benskinner eller for at holde prisen lidt nede, har jeg fået anbefalet ispinde i træ af en med styrkeløfter, det skulle fungere ganske fint :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 186
Tilmeldt: 12. maj 2012, 16:12
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Alligevel smart fundet på, med ispinde :D



---------------------

I dag har jeg været i zoo. Når jeg vinder i lotto, skal jeg helt sikkert have en giraf! Og den skal hedde Sonja.

Min datter spurgte desuden hvad twerk betød. Hvor hun har opfanget det ord henne, aner jeg ikke, men mit bedste svar var ungdommelig numsedans.

Og så har jeg squattet. Og fået at vide at det ser let ud, så der skal flere kg på. Så det må jeg i gang med igen. Så kan det også være jeg får en røv en dag. En røv og en giraf!
Sidst rettet af What! 22. okt 2013, 21:03, rettet i alt 1 gang.
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



What! skrev:Alligevel smart fundet på, med ispinde :D



---------------------

I dag har jeg været i zoo. Når jeg vinder i lotto, skal jeg helt sikkert have en giraf! Og den skal hedde Sonja.

Min datter spurgte desuden hvad twerk betød. Hvor hun har opfanget det ord henne, aner jeg ikke, men mit bedste svar var ungdommelig numsedans.

Og så har jeg squattet. Og fået at vide at det ser let ud, så der skal flere kg på. Så det må jeg i gang med igen. Så kan det også være jeg får en røv en dag. En røv og en giraf!



Sonja og Slayer får meget glæde af hinanden, det er jeg sikker på! Og jeg synes de har ret, dem, der siger, at din squat ser let ud. Men uden på nogen måde (overhovedet!!!) at være ekspert på området, så ser det lidt ud til, at du flytter presset ud på tæerne i toppen af dit løft? Du kommer ellers godt nok dybt - respekt! :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 430
Tilmeldt: 4. jun 2009, 10:20
 
Træner her: Motionscentret Kom i Form
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du har ret, det gør jeg, og jeg er opmærksom på det, det smutter bare lige ind imellem, i kampens hede :)


----------

I morgen er der bryst på programmet, det bliver godt nok aldrig favoritten.

Jeg skal have mig et par VL sko, skal bare lige bestemme mig for, hvilke det skal være.




If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg er måske syg! Der er i hvert fald et eller andet galt med mig, sådan udover det sædvanlige. Har følt mig så træt i hovedet, og svimmel, de sidste par dage. Der er dog blevet trænet alligevel, men for pokker hvor er der ingen energi til det.

Og så har jeg skåret mig, under armen, da jeg gjorde et forsøg på at være bare lidt anstændig, og fjerne uønsket hår, inden jeg bevægede mig ud blandt folk, med armene i vejret. Men da det ligesom skete 1 min før jeg skulle ud af døren for at træne, opdagede jeg det ikke -indtil jeg var ved at lave skulderpres, og da vel nok kan se, at der er et eller andet galt. Det samme kunne ham ved siden af mig, for han stirrede utroligt mærkeligt, på min armhule, inde i spejlet. #-o Der gik så alt for lang tid, før det gik op for mig hvad der var sket. Men da jeg opdagede at det var blod, og jeg fik vasket det væk, og fik set krigsskaden, så gjorde det ondt! Og det gør det endnu. Men hvad der gjorde mest ondt, det var da at ham manden der, han nærmest opførte sig som om at jeg var spedalsk bagefter. Han var et skridt fra at spritte alt af efter mig. Det var sgu da ikke fordi jeg sprøjtede blod over det hele. Ahmen altså.

Så nu sidder jeg her, og kan ikke sove, føler mig usædvanlig utiltrækkende OG har lyst til kage og appelsinjuice!

Billede
If milkshake brings all the boys to the yard - imagine what protein shake will do
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. jan 2013, 10:37
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster