Min vildhest er bedst til at ride mod vest..
For real..
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 64619 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Flatreal
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048800 indlæg i 99721 emner
0 nye indlæg i dag
Stenfeldt skrev:Det var en kort pause Mic, men godt at du er tilbage
mic skrev:i nye fine omgivelser
Casper.S skrev:Hvorfor ikke bare bruge din gamle log?Men godt du er up-and-running igen!
mic skrev:i nye fine omgivelser
?
Casper.S skrev:Hvorfor ikke bare bruge din gamle log?Men godt du er up-and-running igen!
![]()
Casper.S skrev:?
mic skrev:Og så er jeg jo en sand attention-whore, så mit nye tema bliver, at oprette en ny log en gang om ugen
Casper.S skrev:Hah! Så bliver det ligesom når Madsen skifter progranm mindst en gang om ugen!
mic skrev:Casper.S skrev:Hah! Så bliver det ligesom når Madsen skifter progranm mindst en gang om ugen!
Præcis!![]()
Konkurrence:
Et stk. softpop-vid i loggen til den der først kan gætte, om jeg har modtaget mit tysker-gear eller ej..... (??????)
Lyngbeck skrev:mic skrev:Casper.S skrev:Hah! Så bliver det ligesom når Madsen skifter progranm mindst en gang om ugen!
Præcis!![]()
Konkurrence:
Et stk. softpop-vid i loggen til den der først kan gætte, om jeg har modtaget mit tysker-gear eller ej..... (??????)
DET HAR DU IKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!
Casper.S skrev:Lyngbeck skrev:mic skrev:Casper.S skrev:Hah! Så bliver det ligesom når Madsen skifter progranm mindst en gang om ugen!
Præcis!![]()
Konkurrence:
DET HAR DU IKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!
VEL HAR HAN DA SÅ!!!!!!!!!!!
Lyngbeck skrev:DET HAR DU IKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!
mic skrev:Lyngbeck skrev:DET HAR DU IKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!
Du har desværre ret..
Jeg bestilte mit lort den 20/10 - med en forventet, i henhold til lagerstatus, leveringstid på 14 dage.. Et par mails senere, står jeg stadig uden mine ting - og kan se frem til først at modtage det om endnu et par uger... NOT HAPPY!!!!!!
Pt. er mit had til megafitness ganske stort.
Et stk. SoftPop-vid på vej til din log..
Lyngbeck skrev:Du kunne håbe for hyggens skyld at du får det den 23 eller noget, ekstra gave fra mic til mic
F.Bahne skrev:Velkommen tilbage
mic skrev:F.Bahne skrev:Velkommen tilbage
Tak Frederik!
Det er jo læææænge siden at jeg var her i logland sidst.. du skulle vel ikke have groet et velvoksent fuldskæg i mellemtiden..?
F.Bahne skrev:Ikke skæg nej :p
Men masse er der da kommet på min lille krop
Lyngbeck skrev:Er det tilbud åbent for alle, eller skal man være ninja ?
mic skrev:Lyngbeck skrev:Er det tilbud åbent for alle, eller skal man være ninja ?
Det er naturligvis åbent for de fleste.. Will Smiths gøgler, wannabe ninja, søn skal bare holde sine fletninger langt væk fra matriklen!
Det bliver et helt nyt koncept, hvor folk flytter ind hos os, bliver vold-fodret og spanket igennem det ene pas efter det andet, på min pt. iskolde altan.
F.Bahne skrev:Jeg vil gerne!
Cykelmyggen Egon skrev:Hali haløjsa![]()
MIC rebooooorn, det var godt du kom tilbage, jeg glæder mig til du får dit tyskegear og overhaler os allesammen indenom, den dag du får dit gear vil jeg føjre med brunkager og måske enda pebbernødder jeg har nemlig været ude at hamstre
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster