---------------------------Advarsel historie på vej så gå længere ned hvis du ikke gider læse det------------------
For cirka 3 måned siden begyndte jeg seriøst på min træning der har givet mig positivt fremskridt hver eneste dag.
Jeg har nok været en af dem der altid godt kunne tænke sig at være stor, men aldrig haft motivationen til at rigtig komme i gang.
Jeg er (åh nej) endnu en af dem som var afhængrig af world of warcraft i lang tid som altid ødelagde min motivation til træningen. Det gjorde det så ikke bedre at man fik en kæreste der også spillede det forbandede tidskrævende spil

Men efter hun slog op med mig så ændrede alt simpelhent for mig. Nu er det ikke fordi hun skal have hele grunden, men det var nok alligevel takke være hende at jeg fik det sidste skub til at komme i gang.
Det er så ikke første gang jeg gik i gang med træningen, men de andre gange har været useriøse uden et enlig mål.
Jeg endte så med at bruge cirka 7 timer om dagen på at læse diverse artikler på alle former for trænings sider. Jeg brugte især meget tid på at studere dødløft og squat som alle hele tiden beskrev for at være de mest vigtige øvelser jeg kun kan godkende i dag.
Jeg tror især den største udfordring var at lave min kostvane total om. I dag er det ikke noget problem længere men i begyndelsen skal man virkelig sætte sig ind i sagerne så den bliver sat rigtig op.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stats:
[font=Arial]Alder[/font]: 21 år
[font=Arial]Træningstid(erfaring): [/font]Cirka 12 måneder
[font=Arial]Højde[/font]: 182 cm
[font=Arial]vægt[/font]:
Start: 64 kg
afsluttet bulk: 82.7 kg
Nuværende cut vægt: 72.7 kg
[font=Arial]Mit ligevægtsindtag[/font]: Cirka 3058 kalorier.
[font=Arial]Cut[/font]: 2528 kalorier uden cardio og 2733 kalorier med cardio.
Jeg har kørt thomas jagd artikel Fundament træning for nybegyndere.
Der har jeg fokuseret på lavt vægt, hvor jeg brugte min energi på at lave øvelserne rigtig
(basic øvelserne).
Derefter kørte jeg Bill Starr's fundament program - for all-around masse og styrke".
Der blev derefter kørt hjemmelavet 2-split med
Jeg er nu i gang med et hjemmelavet 2-split med hjælp fra min fætter der har trænet i en del år.
Der er nu skiftet ud til et nyt fullbody program, hvor der er indført progression.
Det er istedet genoptræning for at få styr på mit vinge problem, hvor jeg har fået kiroprakter til at formå at fikse det.
--vægtøgning historie--
16/07/07 64 kg <---- start vægt
30/08/07 71.4
06/09/07 72.0
13/09/07 72.4
09/12/07 78.1
16/12/07 78.2
21/02/08 82.7 <------Slut på bulk
-----------------Cut tid-------------------------
21/02/08 82.7 <---- start cut
20/03/08 80.6
24/04/08 78.3