Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 60875 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er aknihei

Vores medlemmer har i alt skrevet 2047225 indlæg i 98655 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 298
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 296

Følg bodybuilding.dk på

Morgenmad under cut

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Hej allesammen

Har lige et par spørgsmål til mit cut program. Håber I vil svare :)

Spørgsmål 1:
Jeg plejer at indtage ca. 70g havregryn med mælk og proteinpulver hver eneste morgen, men er det for kalorieholdig mad når jeg er igang med at cutte?

Spørgsmål 2:
Jeg hører jeg tit om, at man bør indtage mange små måltider om dagen, men betyder det så også at man bør spise inden man går i seng for at få nogle Kcal kroppen kan køre på under de 8 timers søvn eller ville det bare være overflødige Kcal?

Spørgsmål 3:
Føler tit jeg mangler energi til mine træninger, men gider ikke drikke juice eller lign. eftersom det indeholder mange Kcal. Min søster arbejder for Red Bull og kan derfor skaffe ubegrænset antal til familien. Er det dårligt at indtage den sukkerfri version af Red Bull lige inden træning? :D
Sidst rettet af Weighttraining 23. apr 2012, 18:26, rettet i alt 1 gang.
Boys become men when they:
1. Are as swift as a coursing river
2. Have all the force of a great typhoon
3. Have all the strengh of a raging fire
4. Are mysterious as the dark side of the moon.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 34
Tilmeldt: 23. apr 2012, 17:58
Geografisk sted: Hellerup
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 135.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Laver selv havregrød i mikroovnen under cut istedet for havregryn og mælk - så sparer man lidt kalorier på den konto :)
"It ain’t about how hard you hit; it’s about how hard you can get hit, and keep moving forward. How much you can take, and keep moving forward. That’s how winning is done!"
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 194
Tilmeldt: 12. nov 2011, 17:57
 
Styrkeliste
- Squat: 118.00
- Dødløft: 141.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Rule nr. 1 of meal timing: Hitting your daily macronutrients needs is far more important than meal timing
Rule nr. 2 of meal timing: Hitting your daily macronutrients needs is far more important than meal timing


Om du spiser inden sengetid er op til dig selv. Hvis du mangler nogle kalorier for dagen bør du spise noget for at nå der op. I sidste ende er det det totale kalorie forbrug der bestemmer om du tager på eller taber dig, ikke om du har spist lige før sengetid hvor "åh nej" dit stofskifte er en smule lavere. Desuden er havregryn ikke voldsomt kalorietæt - specielt ikkke hvis det er kogt med vand og ikke har tørret frugt, nødder eller andet i sig.
Æg, æggehvider + grøntsager i en ordenlig bunke scramble er fuldig morgenmad der er kaloriefattig
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1915
Tilmeldt: 21. aug 2011, 22:11
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 187.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster