Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66401 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049783 indlæg i 100456 emner
1 nye indlæg i dag
LionKing skrev: men kommer muscle memory til at betyde noget her?
LionKing skrev:Plejede at krudte førhen og blev ret stor, blev skadet og har været væk i 2 år. Alt min størrelse er væk, jeg vil derfor igang igen. Dog uden krudt denne gang, men kommer muscle memory til at betyde noget her? Og kan jeg forvente at pakke noget størrelse på hurtigt?
Jeg bokser to dage i ugen også fullbody to dage i ugen.
LionKing skrev:Plejede at krudte førhen og blev ret stor, blev skadet og har været væk i 2 år. Alt min størrelse er væk, jeg vil derfor igang igen. Dog uden krudt denne gang, men kommer muscle memory til at betyde noget her? Og kan jeg forvente at pakke noget størrelse på hurtigt?
Mussetrussen skrev:en masse sande ord.
Mussetrussen skrev:LionKing skrev:Plejede at krudte førhen og blev ret stor, blev skadet og har været væk i 2 år. Alt min størrelse er væk, jeg vil derfor igang igen. Dog uden krudt denne gang, men kommer muscle memory til at betyde noget her? Og kan jeg forvente at pakke noget størrelse på hurtigt?
Hvis vi tager en veltrænet muskel, og cutter nerveforbindelsen til den i mange måneder eller år, så den er fuldstændig passiv og undergår voldsom atrofi, så vil den stadig have langt flere cellekerner end en utrænet muskel, som bare bruges til normale daglige gøremål. Og fordi man allerede har mange cellekerner, så kan man relativt hurtigt opnå muskelvækst, fordi selv en moderat stigning i proteinsyntese pr. muskelcellekerne, vil igangsætte effektiv vækst.
Der findes en del studier hvor man har sat deltagerne til at træne; har sat dem til at holde en pause, og så sat dem til at træne igen. De såkaldte re-træningsstudier. Her har man set dobbelt så stor muskelvækst i ‘re-trænings muskler’ sammenlignet med ‘ny-trænings muskler’, ligesom man har set at det, som måske tog 8 uger at opbygge, og som deltagerne mistede igen under en pause, kunne genopbygges på under 8 uger, gennem re-træning.
I andre studier har man set at utrænede muskler er vokset med 6 % i løbet af en 2 uger lang træningsperiode, mens re-trænings-muskler voksede hele 36 % i samme periode. Efter de to uger begyndte de to grupper at vokse i samme tempo, men re-træningsmusklerne oplevede altså denne hurtige og eksplosive startvækst.
LionKing skrev:Jeg kørte udelukkende test i 1 år efterfulgt af en lang og god pct.
Jeg regner med at kører noget kropsvægt træning ved siden af boksning
LionKing skrev:Jeg kørte udelukkende test i 1 år efterfulgt af en lang og god pct.
Pzyrex skrev:LionKing skrev:Jeg kørte udelukkende test i 1 år efterfulgt af en lang og god pct.
Lyder bare død-fornuftigt. Skal du ud og smadre nogle Brøndby-fans så?
taler skrev:LionKing skrev:Jeg kørte udelukkende test i 1 år efterfulgt af en lang og god pct.
Godt du havde fokus på pct. Hvor høj dosis test kørte du?
SandyFrink skrev:Mussetrussen skrev:en masse sande ord.
Hvad TrusseMusen siger er sandt, men det er nødvendigt med praktisk kontekstualisering: Hvis man blot kunne krudte sig massivt op for en stund og så være stillet dramatisk bedre eller endog ganske pænt bedre to the end of time efter en god, lang massiv kur, så kunne enhver idiot kunne gøre det. Og enhver idiot BURDE gøre det. Det ville jo være low-risk, high reward. Men sådan fungerer det ikke i den virkelige verden.
Ligesom Bashin studiet (NEJM 1996) også skal sættes i rette kontekst og oversættes til hvad det betyder i den virkelige verden.
SandyFrink skrev:Hvis du tænker hGH og hyperplasi:
Der er ikke noget der tyder på hyperplasi i et omfang så det betyder noget makroskopisk. Det var i hvert fald tilfældet da jeg tjekkede tilbage i 2013ish.
Pzyrex skrev:LionKing skrev:Jeg kørte udelukkende test i 1 år efterfulgt af en lang og god pct.
Lyder bare død-fornuftigt. Skal du ud og smadre nogle Brøndby-fans så?
Dr. Pferdestall skrev:SandyFrink skrev:Mussetrussen skrev:en masse sande ord.
Hvad TrusseMusen siger er sandt, men det er nødvendigt med praktisk kontekstualisering: Hvis man blot kunne krudte sig massivt op for en stund og så være stillet dramatisk bedre eller endog ganske pænt bedre to the end of time efter en god, lang massiv kur, så kunne enhver idiot kunne gøre det. Og enhver idiot BURDE gøre det. Det ville jo være low-risk, high reward. Men sådan fungerer det ikke i den virkelige verden.
Ligesom Bashin studiet (NEJM 1996) også skal sættes i rette kontekst og oversættes til hvad det betyder i den virkelige verden.
Hvordan ser din PCT ud Sandy?
Dr. Pferdestall skrev:Hvordan ser din PCT ud Sandy?
YellowLight skrev:Dr. Pferdestall skrev:SandyFrink skrev:Mussetrussen skrev:en masse sande ord.
Du får nok brug for en kraftig en af slagsen. Dine seneste indlæg oser langt væk af at de forsvundet, uden kemisk erstattelse.
taler skrev:Dr. Pferdestall skrev:Hvordan ser din PCT ud Sandy?
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad Sandy gør, men der er nogenlunde konsensus omkring, at en god PCT kræver både hcg og nolvadex.
Dr. Pferdestall skrev:YellowLight skrev:Dr. Pferdestall skrev:SandyFrink skrev:Mussetrussen skrev:en masse sande ord.
Du får nok brug for en kraftig en af slagsen. Dine seneste indlæg oser langt væk af at de forsvundet, uden kemisk erstattelse.
Godt argument, du er god til at diskutere
SandyFrink skrev:Du er tidligere, i kraft af din egenskab som humankompost, blevet instrueret i at tie stille. Denne befaling vælger du - din egenskab taget i betragtning ikke så overraskende - at ignorere.
Har du egentligt overvejet at hvis jeg lystede, så ville jeg problemfrit kunne tjene en lille mønt på dig, men langt bedre: Gøre at du skulle af med en masse penge?
Jeg kunne bare, helt efter eget godtbefindende og for fornøjelsens skyld, udfærdige stævning med påstand om erstatning for dine efterhånden talrige påstande efter STRFL kap. 27. Den giver jeg så til en advokat i mit netværk som copypaster den over - han behøver slet ikke røre en finger mere end det, og kan bare tage sagen for mig pro bono og procedere ved at læse højt. Du ville blive dømt uden videre, da der foreligger tilstrækkelig adfærd fra dig der teknisk kan henføres til dig, og fordi sagen rent juridisk er stensikker, hvorfor den ville kræve så lidt indsats. Jeg kunne uden videre kræve en erstatning på 15-20 000 kr. Hvis den kom i retten ville de måske møde mig på halvvejen, dvs. 7.5-10 000, hvis ikke det fulde beløb, plus du ville skulle betale sagsomkostningerne, hvilket for en halv dag i retten ville beløbe sig til mellem 6,5-12k. Med andre ord, med beskeden eksekvering og allokering af tidsressourcer i den retning ville det bekoste dig ganske plausibelt 20 000 kr hvis jeg valgte at gøre en sag ud af det.
Du kunne selvfølgelig også undlade at tage den i retten, og give medhold. I så fald ville du dog skulle efterkomme min påstand om erstatning, eksempelvis 15 000 kr (eller bare 10 000, for nu at udvise storsind), plus du skulle betale retsomkostning forbundet med stævningen, i omegnen af 1500, give or take. Ser du, det morsomme i dette er, at der for dit vedkommende ingen manøvrer ville være, som ikke kostede dig en formue. Tager du i den i retten ville jeg ganske rigtigt ikke få fuld erstatning efter min principale påstand, da retten ville fastsætte en skønsmæssigt lavere størrelse, men så ville du til gengæld skulle betale sagsomkostninger (plus din egen advokat, med mindre du handlede så uovervejet at du selv stod for dit forsvar). Du kunne ikke engang spekulere i at acceptere et lavere forlig mod at den ikke går i retten, da sagsomkostningerne ville lande på dig, og fordi min advokat ville tage den pro bono, så jeg intet rigtigt incitament skulle have i den retning. Retten eller ej, i begge scenarier kommer du af med en masse penge.
Er det ikke vidunderligt at juraen er stensikker (ikke overraskende har du ikke evnet at kommunikere samme budskab men garderet bag de rette formuleringer), at den tekniske bevisførelse er så umiddelbar og ligetil, og at jeg qua mit netværk og baggrund har agensen til, at du skal af med en forfærdelig masse penge som følge af din forfærdelige adfærd? Og det er helt mit eget temperament der afgør om din rapkæftethed som følge af din patologiske personfiksering skal koste dig en formue eller ej.
HELT ærligt spurgt, er det ikke i det mindste en anelse morsomt.
LionKing skrev:...Dog uden krudt denne gang, men kommer muscle memory til at betyde noget her? Og kan jeg forvente at pakke noget størrelse på hurtigt?
Dr. Pferdestall skrev:taler skrev:Dr. Pferdestall skrev:Hvordan ser din PCT ud Sandy?
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad Sandy gør, men der er nogenlunde konsensus omkring, at en god PCT kræver både hcg og nolvadex.
Åbenbart sur
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.
JMH95 skrev:Uden jeg kender noget til jura. Men kan man blive juridisk krænket på et anonymt internetfora?
Pzyrex skrev:JMH95 skrev:Uden jeg kender noget til jura. Men kan man blive juridisk krænket på et anonymt internetfora?
De fleste almindelige mennesker vil selvfølgelig trække sig efter sådan en svada dér. Men indlægget er ret blottet for realisme.
For det første vil det kræve, at Bodybuidling.dk udleverer Dr. Pferdestall's IP-adresse til en anden bruger og en privatperson. Det ved jeg ikke om de vil. De er i hvert fald ikke forpligtiget til det. Dernæst vil det kræve, at han - via den IP-adresse - finder frem til hvem vedkommende er. Disse oplysninger er teleselskaberne ikke forpligtet til at udlevere, og da slet ikke til en privatperson - heller ikke selvom det drejer sig om en eventuel kriminel handling. Typisk udleverer de kun den slags ved grov kriminalitet. Og det er - gudskelov - ikke noget de bare render og viderebringer til Gud og hvermand. Endelig er der det forhold at Pferdestall måske sidder bare en VPN. Er det tilfældet er det så godt som cased closed. Held og lykke med at løfte nogen form for bevisbyrde i så fald. Det ville kræve uforholdsmæssig store ressourcer.
.. noget helt andet er, at Sandy selv har anklaget op til flere personer her på boardet for at tage AAS. Så hykleriet er tilmed komplet.
SandyFrink skrev:Med den af dig skitserede ufrivillighed lagt til grund går man retten med påstand om edition, hvad de vil pålægge grundet den åbenbare overtrædelse af indhold i kap. 27. Det er jo for din egen regning at du er så insisterende ignorant at faktuelt forkert tro at en domstol ikke vil kende editionspligt i en sag om injurier. Mon du i din læg forvirring blander politiets behandling af injuriesager efter straffelovens § 275, stk. 2, nr. 1, 2 eller 3 ind i billedet uden at forstå at injurier er underlagt privat påtale, netop som skitseret i mit indlæg. Enten det, eller også vrøvler du blot efter fri fantasi.
SandyFrink skrev:Din påstand om hykleri er jo blot et resultat af din relativt konsistente mangelfulde analytiske formåen. Du må for så vidt selv ligge og rode med den utilstrækkelighed og de tåbelige konklusioner den avler.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster