Så på med hørebøfferne!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66954 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049896 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Kender jeg godt, nogle gange har jeg faktisk taget mig selv i at flå høretelefonerne ud af ørene fordi jeg egentlig blev for stresset af detMoqensen skrev:Kan helt sikkert se fordelene i det.
Men synes også det er meget svingende.
Nogen gange har man bare brug for stilhed, så man kan koncentrere sig om løftet.
Diesel Weasel FTWSmeden skrev:Old news!
Dødsmetal giver mindst 10kg på toppen, selvom man ikke må glemme at teknik godt kan gå fløjten hvis musikken er for høj og man går amok i agressivitet.
Dingo skrev:Kender jeg godt, nogle gange har jeg faktisk taget mig selv i at flå høretelefonerne ud af ørene fordi jeg egentlig blev for stresset af detMoqensen skrev:Kan helt sikkert se fordelene i det.
Nogen gange har man bare brug for stilhed, så man kan koncentrere sig om løftet.
Plejer som regel også at pille dem ud mellem sæt/øvelserne og så plugge dem i igen når jeg går igang.. medmindre det er max eller noget, så sidder jeg og psyker op med lidt metalMoqensen skrev:Dingo skrev:Kender jeg godt, nogle gange har jeg faktisk taget mig selv i at flå høretelefonerne ud af ørene fordi jeg egentlig blev for stresset af detMoqensen skrev:Kan helt sikkert se fordelene i det.
Lige præcis. Det er ofte når jeg har hørt det i en stor del af træningen at jeg pludseligt føler mig stresset og desorienteret. Men det er skide godt i starten til de store basisøvelser. Men kan ikke høre så høj musik for lang tid af gangen.
Bilsten skrev:så man kan nå over grænsen for effekt, som ofte er ca. 12% ifht. kontrolgruppen.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster