Onsdag 2022.05.11@96,1kg
Ben
10 x 100
3 x 10 x 130
Ophævninger med vægt
3 x 8 x 13kg
Kun 8 reps i stedet for 10, da jeg ellers ikke ville være i stand til at gennemføre 3 komplette sæt
Dødløft
10 x 160
Droppede sæt nr. 2
Bænkpres smal
3 x 10 x 100
Roning på bænk
3 x 10 x 80
Skuldermaskine
3 x 10 x 110
Mave PD
2 x 10 x 9 blokke
184 løft, hvis man snyder lidt og tæller maveøvelsen med. Det er ved at være lidt for meget af det gode.
Hørte et radioprogram på vej til arbejde hvor nogle aktivister retfærdiggjorde at det var rimeligt at lave optøjer og civil ulydighed for at få folk til at adlyde dem omkring klimaet.
Tænk hvis brødrene Wright, da de ville have det første fly i luften, havde valgt at lave demonstrationer og skabe sig i stedet for at bygge en flyvemaskine. Så var de nok ikke kommet op og flyve lige med det samme.
Det er mærkeligt med det her klimahalløj, at når nu aktivisterne ved så meget bedre end os andre, at de ikke nedkommer med en række opfindelser i stedet for at skabe sig og blokere trafikken. Det er den slags der får mig til at tvivle på hele klima historien.
De samme mennesker har heller intet imod at der bliver brændt en hel masse kul og olie af i f.eks. Kina og Indien - de dækker altså over de helt store syndere, hvilket igen tyder på at de ikke har helt rent mel i posen.
Forresten så er det sjovt at høre hvordan sproget har ændret sig de seneste år. Mange udtryk er på engelsk og der bruges meget "sådan" ("snnn"), altså ("asser") og "agtigt". En typisk sætning kan komme til at lyde således:
"Asser klokken var snnn helt vildt meget 5-agtig, så jeg gav noget advice snnn til nogle people som de syntes var totalt nice..."
Ja, det lyder måske lidt spøjst, men lige pludselig så taler man sikkert selv sådan.
Jeg gad vide om man den dag i dag overhovedet ville kunne forstå hvad en person fra 1700-tallet sagde - især hvis der så kom noget dialekt oven i.