Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 64351 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Flatreal
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048728 indlæg i 99716 emner
0 nye indlæg i dag
ccp skrev:Du kunne evt. bruge den her til læg:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Gas ... Raise.html
Mikkel leicht skrev:Synes også du skal have lidt mere ben med i programmet
Niklas! skrev:ccp skrev:Du kunne evt. bruge den her til læg:
http://www.exrx.net/WeightExercises/Gas ... Raise.html
hmm ja, den er bare svær at holde balancen med høj vøgt på!Mikkel leicht skrev:Synes også du skal have lidt mere ben med i programmet
sådan som det er nu kører jeg fullbody men begynder på 2-split i næste uge også får benene også mere tæsk. men mangler sådan set bare en øvelse til læg, squat og leg curl er helt fint til ben!
Mikkel leicht skrev:Jo, men personligt ville jeg indsætte GM/stifflegged dødløft til haserne evt. bare hase curls eller glute ham raises
Niklas! skrev:Træning tirsdag d. 7 Marts
squat: 4x8 60kg
leg curl: 3x8 35kg
seated calf pres: 3x10 120kg
pulls/chinss: 4x8 @ BW
cable seated row: 3x8 35kg
bb yates row: 4x8 50kg
db shrug: 3x8 22kg (første gang)
bb biceps curl: 4x8 25kg
maskine crunch: 3x8 65kg
back extension: 2x10 85kg
jaa, alt kørte helt helt fint, der er overskud til flere kg i samtlige øvelser. shrug især kan jeg smide mere på, den giver sku meget godt![]()
savner dog lidt flere kommentarer i min log, det jo lige før jeg ikke gider holde den hehe.
Niklas! skrev:Dagens Træning d. 6 Marts
er startet på 2-split idag. og det er langt bedre.![]()
bænk:
2x8 50kg
2x8 45kg
incline: 4x8 45kg
db pullover: 3x8 16kg
db skulderpres: 3x8 14kg
db lat raise: 3x8 8kg
dips: 3x8 @ BW
db triceps extension: 3x8 14kg
M-85 skrev:Så smider jeg da lige et par kommenaterer:
1. udemærket træning.
2. Hvorfor laver du ikke dødløft, som både træner benene og ryggen, sindsygt godt?
3. Hvorfor laver du ikke hyperextensions i stedet for back extension?
4. Tag at skift cable seated row ud med Cabel rear pulldown. Det hjælper til at give lidt mere fylde på den midterste øvre del af ryggen.
Så fik du lige et par hurtige forbedring(i mine øjne ihvertfald)
M-85 skrev:Hmm... Skulle lige bruge lidt tid til at komme med at par forbedringer til det du kørte denne dag, men kom da på en én![]()
Har du overvejet at smide military press ind? og hvorfor kører du ikke shrugs sammen med dine andre skulderøvelser? Du risikerer at overtræne din skulder.
pzo skrev:Er man lidt opmærksomhedsluder? :´)
Det er vel for at se din fremgang at du holder din log? og ikke for kommentarerne
Niklas! skrev:dødløft er jeg ikke fortrolig med og venter derfor med at smide den på programmet til det sker.
Niklas! skrev:back extension kan jeg have større vægt på en med hyperextensions.
Niklas! skrev:rear pulldown kan jeg ikke lide pga den unaturlige bevægelse... men har dog overvejet close grip pulldown! men venter lidt endnu og ser skal lige prøve seated row helt af
Niklas! skrev:pzo skrev:Er man lidt opmærksomhedsluder? :´)
Det er vel for at se din fremgang at du holder din log? og ikke for kommentarerne
min fremgang kan jeg se uden at jeg skriver det ned ;) kald mig hvad du vil, jeg er skam ligeglad ;)
M-85 skrev:
Man skal jo lære den før eller siden, der er gode links på BF´s hjemmeside når du klikker på "mandens" ryg, til hvordan den udføres, bare start lavt og få teknikken på plads, inden du smider mange kg på. Den er simpelthen for god en øvelse til helt at negligere(fancy ord)
M-85 skrev:Det handler jo ikke om vægten, men om udbyttet, du træner jo flere støtte muskler ved frie øvelser end du gør ved maskiner. Jeg kan uden problemer trykke 100 kg i af i chest press maskinen, hvorimod 100 kg bænk er en anden sag. Det samme gælder for horisontal leg press, hvor jeg uden problemer kan trykke 260 kg af 10 gange, hvorimod squat er langt hårdere og med under halvt så mange kg.
Vægten er i og for sig ligegyldig(med mindre man er powerlifter) Det er muskelvækst der tæller![]()
M-85 skrev:Rear pulldown, giver en rigtigt godt til ryggen, netop pga. at den sammentrækker nogle muskler som normalt ikke ville blive brugt på samme måde, hvilket stimulerer din muskelvækst på førnævnte område.
Seated rows er en dejlig øvelse, fordi den giver kontrol. Men vil stadigt foreslå at du skifter til enten DB rows eller BB rows, simpelthen fordi at det er fri vægt og du træner dine støtte muskler i højere grad ved frie vægte end ved kabeltræksmaskiner og andre maskiner.
pzo skrev:Niklas! skrev:pzo skrev:Er man lidt opmærksomhedsluder? :´)
min fremgang kan jeg se uden at jeg skriver det ned ;) kald mig hvad du vil, jeg er skam ligeglad ;)
Det var mest ment i gasTag det nu ikke så ilde
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster