Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 64351 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Flatreal
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048728 indlæg i 99716 emner
0 nye indlæg i dag
Niklas! skrev:Er allerede blevet lidt små træt af dette programJeg tror det fremover bliver noget ala dette men mere løse rammer. Ikke nødvendigvis superset, fast setxrep scheme, øvelses valg. Mere flydende, det tror jeg vil gøre det lidt sjovere.
jamand skrev:Niklas! skrev:Er allerede blevet lidt små træt af dette programJeg tror det fremover bliver noget ala dette men mere løse rammer. Ikke nødvendigvis superset, fast setxrep scheme, øvelses valg. Mere flydende, det tror jeg vil gøre det lidt sjovere.
Hvordan træt? Altså fysisk træt eller bare træt af det??![]()
Det vigtigste er vel også at man har den der høje frekvens og nærmest concentrated loading. Så er setxrep vel mere ligegyldigt...
Niklas! skrev:Forresten jamand, du går på RUC ikke?
jamand skrev:Niklas! skrev:Forresten jamand, du går på RUC ikke?
Det gør jeg
Niklas! skrev:jamand skrev:Niklas! skrev:Forresten jamand, du går på RUC ikke?
Det gør jeg
Okay, hvad læser du der? Jeg overvejer selv at starte på RUC når jeg er færdig med in HF. Hvilken retning er lidt usikkert, men ihvertfald humbas. Er du glad for det? Fortæl, fortæl
jamand skrev:Niklas! skrev:jamand skrev:Niklas! skrev:Forresten jamand, du går på RUC ikke?
Det gør jeg
Okay, hvad læser du der? Jeg overvejer selv at starte på RUC når jeg er færdig med in HF. Hvilken retning er lidt usikkert, men ihvertfald humbas. Er du glad for det? Fortæl, fortæl
Hvis du overvejer Humbas så skal du lige overvejer om du måske kunne blive fristet af den nye retning Hum-Tek. Det er en blanding af humaniora og datalogi.
Men jeg går jo også selv på HumBas, og det er jeg rimelig tilfreds med. Arbejdsbyrden er temmelig lav i forhold til fx KU. Vi har 5 timers forelæsning om ugen, og resten er så gruppearbejde vi selv må disponere over. Det bliver typisk til 1-2 møder om ugen á 5-6 timer, og resten er så bare derhjemme hvor man kan læse og slappe af. Så jeg bruger min fritid til en masse andre spændende ting i øjeblikket
Men jeg regner helt sikkert med at arbejdsbyrden bliver større senere, lige nu er den bare meget afslappet. Men igen er det jo også hvad man gør det til, for man kan jo sagtens bruge 10 timer på forberedelse til forelæsningerne hvis man gider.
Næste år skal vi udelukkende have valgfri kurser, så der kan man få lov selv at sammensætte sin uddannelse. Generelt for RUC er det jo meget frit hvordan du gør det. Det eneste der ligger fast er dine kurser det første år, og nogle særlige overordnede krav til dine projekter. Halvdelen af det vi laver er jo netop projektarbejde (eller det meste). De projekter du skriver kommer du virkelig i dybden med, og derfor kan du også selv udvikle dig fagligt ud fra de projektemner du vælger dig ind på. Fx lavede jeg et projekt om pædagogik i folkeskolen (fordi vi SKAL lave mindst et projekt der handler om pædagogik, sociologi eller psykologi), hvor jeg lærte rigtig meget om pædagogiske teorier ol. Det var faktisk ret interessant.
Spørg endelig hvis der er noget
Niklas! skrev:Hvis jeg kommer på noget skal jeg nok spørge dig, tak for det du. Hygge
Niklas! skrev:Så kom Kim Kold sgu lige og tankede på min station idag.. Hold kæft han er stor!
The Giant
Bay skrev:Niklas! skrev:Så kom Kim Kold sgu lige og tankede på min station idag.. Hold kæft han er stor!
The Giant
Han er så lee!![]()
Jeg kom til at stå ved siden af ham til DM sidste år - damn, jeg følte mig som en killing
Niklas! skrev:Bay skrev:Niklas! skrev:Så kom Kim Kold sgu lige og tankede på min station idag.. Hold kæft han er stor!
The Giant
Han er så lee!![]()
Jeg kom til at stå ved siden af ham til DM sidste år - damn, jeg følte mig som en killing
Det så sindsygt.. Selv pakket ind i massere af tøj er han kæmpe! Det meget sjovt at han er blevet malet grøn engang til noget photoshoot, for det er fanme Hulk han minder om!
lassah skrev:Niklas! skrev:Bay skrev:Niklas! skrev:Så kom Kim Kold sgu lige og tankede på min station idag.. Hold kæft han er stor!
The Giant
Han er så lee!![]()
Det så sindsygt.. Selv pakket ind i massere af tøj er han kæmpe! Det meget sjovt at han er blevet malet grøn engang til noget photoshoot, for det er fanme Hulk han minder om!
Man bliver sjældent mindre med tøj på
lassah skrev:Niklas! skrev:Bay skrev:Niklas! skrev:Så kom Kim Kold sgu lige og tankede på min station idag.. Hold kæft han er stor!
The Giant
Han er så lee!![]()
Man bliver sjældent mindre med tøj på
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster