Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 65775 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049597 indlæg i 100423 emner
0 nye indlæg i dag
rbrtmccll skrev:Jeg arbejder lidt med elektronisk kredsløbsanalyse som en del af mit faste arbejde.
Knaldet du hørte var sandsynligvis en kapacitor der røg sig en tur. Sådan en benyttes når der konverteres fra AC til DC.
Mit bud er at din PSU er brændt af.
Bulletproof Athlete skrev:rbrtmccll skrev:Jeg arbejder lidt med elektronisk kredsløbsanalyse som en del af mit faste arbejde.
Knaldet du hørte var sandsynligvis en kapacitor der røg sig en tur. Sådan en benyttes når der konverteres fra AC til DC.
Mit bud er at din PSU er brændt af.
Hej tak for svaret.
Jeg har haft laderen liggende på terassen i en time nu i tændt tilstand, dog uden at være tilsat løbehjulet. Umiddelbart synes 22v kredsløbet at fungere. Lcd displayed viser både volt og ampere og volten hopper lidt mellem 0.20 og 0.40.
Har du et bud på om det er forsvarligt at have den tændt ift brandfare og om det ligeledes er forsvareligt at sætte den til løbehjulet uden at dét brænder sammen ?
rbrtmccll skrev:Bulletproof Athlete skrev:rbrtmccll skrev:Jeg arbejder lidt med elektronisk kredsløbsanalyse som en del af mit faste arbejde.
Knaldet du hørte var sandsynligvis en kapacitor der røg sig en tur. Sådan en benyttes når der konverteres fra AC til DC.
Mit bud er at din PSU er brændt af.
Hej tak for svaret.
Jeg har haft laderen liggende på terassen i en time nu i tændt tilstand, dog uden at være tilsat løbehjulet. Umiddelbart synes 22v kredsløbet at fungere. Lcd displayed viser både volt og ampere og volten hopper lidt mellem 0.20 og 0.40.
Har du et bud på om det er forsvarligt at have den tændt ift brandfare og om det ligeledes er forsvareligt at sætte den til løbehjulet uden at dét brænder sammen ?
Hvis laderen er tilsluttet løbehjulet og spændingen er 0.2 eller 0.4 så er det jo klart at strømmen er lig 0 (A er for ampere).
I så fald er kredsen ikke sluttet og du får ikke nogen opladning af dit batteri.
Bulletproof Athlete skrev:rbrtmccll skrev:Bulletproof Athlete skrev:rbrtmccll skrev:Jeg arbejder lidt med elektronisk kredsløbsanalyse som en del af mit faste arbejde.
Knaldet du hørte var sandsynligvis en kapacitor der røg sig en tur. Sådan en benyttes når der konverteres fra AC til DC.
Mit bud er at din PSU er brændt af.
Hej tak for svaret.
Jeg har haft laderen liggende på terassen i en time nu i tændt tilstand, dog uden at være tilsat løbehjulet. Umiddelbart synes 22v kredsløbet at fungere. Lcd displayed viser både volt og ampere og volten hopper lidt mellem 0.20 og 0.40.
Har du et bud på om det er forsvarligt at have den tændt ift brandfare og om det ligeledes er forsvareligt at sætte den til løbehjulet uden at dét brænder sammen ?
Hvis laderen er tilsluttet løbehjulet og spændingen er 0.2 eller 0.4 så er det jo klart at strømmen er lig 0 (A er for ampere).
I så fald er kredsen ikke sluttet og du får ikke nogen opladning af dit batteri.
Laderen er IKKE tilsluttet. Jeg har bevidst ladern til at stå tændt uden at være stilsluttet løbehjulet for at se om der skulle ske noget yderligere med laderen, men pt er der ikek sket noget. Det jeg mente var at laderen jo umiddelbart synes at fungere da lcd displayed netop viser udsving og ikek bare siger 0.
er det muligt at kpacitatoren der røg sidder på 110v kredsløbet og at der intet er sket med 220v kredslbøet ?
rbrtmccll skrev:Bulletproof Athlete skrev:rbrtmccll skrev:Bulletproof Athlete skrev:rbrtmccll skrev:Jeg arbejder lidt med elektronisk kredsløbsanalyse som en del af mit faste arbejde.
Knaldet du hørte var sandsynligvis en kapacitor der røg sig en tur. Sådan en benyttes når der konverteres fra AC til DC.
Mit bud er at din PSU er brændt af.
Hej tak for svaret.
Jeg har haft laderen liggende på terassen i en time nu i tændt tilstand, dog uden at være tilsat løbehjulet. Umiddelbart synes 22v kredsløbet at fungere. Lcd displayed viser både volt og ampere og volten hopper lidt mellem 0.20 og 0.40.
Har du et bud på om det er forsvarligt at have den tændt ift brandfare og om det ligeledes er forsvareligt at sætte den til løbehjulet uden at dét brænder sammen ?
Hvis laderen er tilsluttet løbehjulet og spændingen er 0.2 eller 0.4 så er det jo klart at strømmen er lig 0 (A er for ampere).
I så fald er kredsen ikke sluttet og du får ikke nogen opladning af dit batteri.
Laderen er IKKE tilsluttet. Jeg har bevidst ladern til at stå tændt uden at være stilsluttet løbehjulet for at se om der skulle ske noget yderligere med laderen, men pt er der ikek sket noget. Det jeg mente var at laderen jo umiddelbart synes at fungere da lcd displayed netop viser udsving og ikek bare siger 0.
er det muligt at kpacitatoren der røg sidder på 110v kredsløbet og at der intet er sket med 220v kredslbøet ?
Man kan altid spekulere i hvorledes lige din PSU er designet.
Umiddelbart tror jeg at der er tale om en styring på antallet af viklinger rundt om en traditionel jernkerne transformer, men jeg kan tage fejl. Du kunne eventuelt åbne og kigge.
Personligt er mit råd at kassere din strømforsyning. Sikkerhed først og fremmest.
Og husk lige at læse manualen en anden gang
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster