Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66400 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049782 indlæg i 100455 emner
0 nye indlæg i dag
Hope skrev:Lyder godt Håber, der bliver mere aktivitet fra kvindelige bruger i logbøger m.m.
Hope skrev:Lyder godt Håber, der bliver mere aktivitet fra kvindelige bruger i logbøger m.m.
Blackmoore skrev:kære nye ejere... kill the spambots please
Friche skrev:Blackmoore skrev:kære nye ejere... kill the spambots please
Enig... Det er simpelthen et umuligt job at skulle slette 1500 indlæg.
Jeg tænker bot-problemet skal have meget høj prioritet for at siden kommer nogenlunde ovenpå igen
Active skrev:Fedt! Oplagt at begynde at logge lidt igen så
Overload skrev:Friche skrev:Blackmoore skrev:kære nye ejere... kill the spambots please
Jeg tænker bot-problemet skal have meget høj prioritet for at siden kommer nogenlunde ovenpå igen
Jeg tror du kan slette brugeren og alle indlæg brugeren har lavet, så er det en smule nemmere. Men er naturligvis enig i, at det fortsat er uholdbart og hvis siden skal leve og tilbage på sporet, så skal der slet ikke være BOTS!
Friche skrev:Overload skrev:Friche skrev:Blackmoore skrev:kære nye ejere... kill the spambots please
Jeg tror du kan slette brugeren og alle indlæg brugeren har lavet, så er det en smule nemmere. Men er naturligvis enig i, at det fortsat er uholdbart og hvis siden skal leve og tilbage på sporet, så skal der slet ikke være BOTS!
Er ret sikker på jeg ikke har den funktion. Desværre.
Garik skrev:Friche skrev:Overload skrev:Friche skrev:Blackmoore skrev:kære nye ejere... kill the spambots please
Er ret sikker på jeg ikke har den funktion. Desværre.
Selv da tager det faktisk en del tid at gøre det - især fra telefon (har lige fjernet en syv-otte bots).
JBender skrev:Det er godt nok trist at der allerede er larmende tavshed fra de nye ejere.. Havde da håbet på de ville gøre noget aktivt ved siden!
Man kunne i det mindste følge med og komme med et svar i forum, når nu det er en forum side man har investeret i.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster