Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 65707 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner
0 nye indlæg i dag
Bulletproof Athlete skrev:Købte et produkt via sportspleje.dk uden at tjekke trustpilot først. Det er sidste gang jeg bestille noget online foruden at have gået butikkens trustpilot side igennem.
Spenderede noget i retningen af 3000, men efter 3 uger uden levering prøvede jeg at tage kontakt. Ved første telefoniske kontakt blev samtalen afbrudt efter et par minutter og det var efterfølgende ikke muligt at komme i kontakt med dem igen den dag.
Et par dage efter fik jeg dog fat i dem igen, men da jeg oplyste mit navn blev der smidt på. Herefter var det umuligt at komme igennem. Den ringede et par gange og så gik den over til optaget tone.
Dernæst ringede jeg fra damens tlf da jeg havde en ide om de screenede mit nummer og rigtig nok kom jeg igennem med det samme. Manden smed dog på dag mit kunde nummer kom frem og herefter var det igen umuligt at komme igennem med det nummer.
Skrev så til dem via mail, men hørte aldrig tilbage fra dem. Det var så her jeg gik på trust pilot og kunne se at dette var deres forretnings model.
Valgte til sidst at lave et reddit opslag hvor jeg efterspurgte telefon storm og linkede opslaget til min facebook profil, hvor jeg også efterspurgte tlf og mail storm, men også hvor jeg taggede sportspleje.dk i. Efter et par timer fik jeg en besked fra butikken at de ville sende mine penge retur. ugen efter fik jeg dog også produkterne sendt, som de så endte med at skrive og kræve tilbage. Det gjorde jeg selvsagt ikke.
santaklausen skrev:Bulletproof Athlete skrev:Købte et produkt via sportspleje.dk uden at tjekke trustpilot først. Det er sidste gang jeg bestille noget online foruden at have gået butikkens trustpilot side igennem.
Spenderede noget i retningen af 3000, men efter 3 uger uden levering prøvede jeg at tage kontakt. Ved første telefoniske kontakt blev samtalen afbrudt efter et par minutter og det var efterfølgende ikke muligt at komme i kontakt med dem igen den dag.
Et par dage efter fik jeg dog fat i dem igen, men da jeg oplyste mit navn blev der smidt på. Herefter var det umuligt at komme igennem. Den ringede et par gange og så gik den over til optaget tone.
Dernæst ringede jeg fra damens tlf da jeg havde en ide om de screenede mit nummer og rigtig nok kom jeg igennem med det samme. Manden smed dog på dag mit kunde nummer kom frem og herefter var det igen umuligt at komme igennem med det nummer.
Skrev så til dem via mail, men hørte aldrig tilbage fra dem. Det var så her jeg gik på trust pilot og kunne se at dette var deres forretnings model.
Valgte til sidst at lave et reddit opslag hvor jeg efterspurgte telefon storm og linkede opslaget til min facebook profil, hvor jeg også efterspurgte tlf og mail storm, men også hvor jeg taggede sportspleje.dk i. Efter et par timer fik jeg en besked fra butikken at de ville sende mine penge retur. ugen efter fik jeg dog også produkterne sendt, som de så endte med at skrive og kræve tilbage. Det gjorde jeg selvsagt ikke.
Så de må ikke snyde dig for varer, men du må gerne beholde både penge og varer?
Hvis man skal være harm over andres snyderier, må man holde sig for god til at gøre det samme, uanset hvor dårligt behandlet du har været.
Kidd skrev:Kan ikke lige finde information online, så jeg prøver her.
Jeg har købt et produkt hos en større dansk onlinevirksomhed. Det går helt galt med levering og jeg kontakter dem 4 gange, og snakker med 4 forskellige medarbejdere for at få min pakke. En af medarbejderne vælger at give mig mine penge tilbage og opretter en retursag, alt sammen uden at fortælle mig. Senere modtager jeg endelig min pakke og har fået penge tilbage.
What do to? Mere i forhold til om jeg kan drages ansvarlig for noget?
Bulletproof Athlete skrev:santaklausen skrev:Bulletproof Athlete skrev:Købte et produkt via sportspleje.dk uden at tjekke trustpilot først. Det er sidste gang jeg bestille noget online foruden at have gået butikkens trustpilot side igennem.
Spenderede noget i retningen af 3000, men efter 3 uger uden levering prøvede jeg at tage kontakt. Ved første telefoniske kontakt blev samtalen afbrudt efter et par minutter og det var efterfølgende ikke muligt at komme i kontakt med dem igen den dag.
Et par dage efter fik jeg dog fat i dem igen, men da jeg oplyste mit navn blev der smidt på. Herefter var det umuligt at komme igennem. Den ringede et par gange og så gik den over til optaget tone.
Dernæst ringede jeg fra damens tlf da jeg havde en ide om de screenede mit nummer og rigtig nok kom jeg igennem med det samme. Manden smed dog på dag mit kunde nummer kom frem og herefter var det igen umuligt at komme igennem med det nummer.
Skrev så til dem via mail, men hørte aldrig tilbage fra dem. Det var så her jeg gik på trust pilot og kunne se at dette var deres forretnings model.
Valgte til sidst at lave et reddit opslag hvor jeg efterspurgte telefon storm og linkede opslaget til min facebook profil, hvor jeg også efterspurgte tlf og mail storm, men også hvor jeg taggede sportspleje.dk i. Efter et par timer fik jeg en besked fra butikken at de ville sende mine penge retur. ugen efter fik jeg dog også produkterne sendt, som de så endte med at skrive og kræve tilbage. Det gjorde jeg selvsagt ikke.
Så de må ikke snyde dig for varer, men du må gerne beholde både penge og varer?
Hvis man skal være harm over andres snyderier, må man holde sig for god til at gøre det samme, uanset hvor dårligt behandlet du har været.
Jeg afslog dem ikke at få deres varer igen, såfremt de enten selv hentede den eller betalte portoen. De afviste begge. Jeg ser ingen grund til at behandle folk anderledes end de behandler mig.
santaklausen skrev:Bulletproof Athlete skrev:santaklausen skrev:Bulletproof Athlete skrev:Købte et produkt via sportspleje.dk uden at tjekke trustpilot først. Det er sidste gang jeg bestille noget online foruden at have gået butikkens trustpilot side igennem.
Spenderede noget i retningen af 3000, men efter 3 uger uden levering prøvede jeg at tage kontakt. Ved første telefoniske kontakt blev samtalen afbrudt efter et par minutter og det var efterfølgende ikke muligt at komme i kontakt med dem igen den dag.
Et par dage efter fik jeg dog fat i dem igen, men da jeg oplyste mit navn blev der smidt på. Herefter var det umuligt at komme igennem. Den ringede et par gange og så gik den over til optaget tone.
Dernæst ringede jeg fra damens tlf da jeg havde en ide om de screenede mit nummer og rigtig nok kom jeg igennem med det samme. Manden smed dog på dag mit kunde nummer kom frem og herefter var det igen umuligt at komme igennem med det nummer.
Skrev så til dem via mail, men hørte aldrig tilbage fra dem. Det var så her jeg gik på trust pilot og kunne se at dette var deres forretnings model.
Valgte til sidst at lave et reddit opslag hvor jeg efterspurgte telefon storm og linkede opslaget til min facebook profil, hvor jeg også efterspurgte tlf og mail storm, men også hvor jeg taggede sportspleje.dk i. Efter et par timer fik jeg en besked fra butikken at de ville sende mine penge retur. ugen efter fik jeg dog også produkterne sendt, som de så endte med at skrive og kræve tilbage. Det gjorde jeg selvsagt ikke.
Så de må ikke snyde dig for varer, men du må gerne beholde både penge og varer?
Hvis man skal være harm over andres snyderier, må man holde sig for god til at gøre det samme, uanset hvor dårligt behandlet du har været.
Jeg afslog dem ikke at få deres varer igen, såfremt de enten selv hentede den eller betalte portoen. De afviste begge. Jeg ser ingen grund til at behandle folk anderledes end de behandler mig.
Du kan ikke både tage "the high moral road", og råbe op om andres forkerte business moves, og samtidig nægte at gøre det moralsk korrekte selv.
Det er fint du føler de har fortjent du gør som du gør, men det gør det ikke mere korrekt.
Bulletproof Athlete skrev:santaklausen skrev:Bulletproof Athlete skrev:santaklausen skrev:Bulletproof Athlete skrev:Købte et produkt via sportspleje.dk uden at tjekke trustpilot først. Det er sidste gang jeg bestille noget online foruden at have gået butikkens trustpilot side igennem.
Spenderede noget i retningen af 3000, men efter 3 uger uden levering prøvede jeg at tage kontakt. Ved første telefoniske kontakt blev samtalen afbrudt efter et par minutter og det var efterfølgende ikke muligt at komme i kontakt med dem igen den dag.
Et par dage efter fik jeg dog fat i dem igen, men da jeg oplyste mit navn blev der smidt på. Herefter var det umuligt at komme igennem. Den ringede et par gange og så gik den over til optaget tone.
Dernæst ringede jeg fra damens tlf da jeg havde en ide om de screenede mit nummer og rigtig nok kom jeg igennem med det samme. Manden smed dog på dag mit kunde nummer kom frem og herefter var det igen umuligt at komme igennem med det nummer.
Skrev så til dem via mail, men hørte aldrig tilbage fra dem. Det var så her jeg gik på trust pilot og kunne se at dette var deres forretnings model.
Valgte til sidst at lave et reddit opslag hvor jeg efterspurgte telefon storm og linkede opslaget til min facebook profil, hvor jeg også efterspurgte tlf og mail storm, men også hvor jeg taggede sportspleje.dk i. Efter et par timer fik jeg en besked fra butikken at de ville sende mine penge retur. ugen efter fik jeg dog også produkterne sendt, som de så endte med at skrive og kræve tilbage. Det gjorde jeg selvsagt ikke.
Så de må ikke snyde dig for varer, men du må gerne beholde både penge og varer?
Hvis man skal være harm over andres snyderier, må man holde sig for god til at gøre det samme, uanset hvor dårligt behandlet du har været.
Jeg afslog dem ikke at få deres varer igen, såfremt de enten selv hentede den eller betalte portoen. De afviste begge. Jeg ser ingen grund til at behandle folk anderledes end de behandler mig.
Du kan ikke både tage "the high moral road", og råbe op om andres forkerte business moves, og samtidig nægte at gøre det moralsk korrekte selv.
Det er fint du føler de har fortjent du gør som du gør, men det gør det ikke mere korrekt.
Nu har du jo hverken patent på morale eller etik.
Bulletproof Athlete skrev:santaklausen skrev:Bulletproof Athlete skrev:Købte et produkt via sportspleje.dk uden at tjekke trustpilot først. Det er sidste gang jeg bestille noget online foruden at have gået butikkens trustpilot side igennem.
Spenderede noget i retningen af 3000, men efter 3 uger uden levering prøvede jeg at tage kontakt. Ved første telefoniske kontakt blev samtalen afbrudt efter et par minutter og det var efterfølgende ikke muligt at komme i kontakt med dem igen den dag.
Et par dage efter fik jeg dog fat i dem igen, men da jeg oplyste mit navn blev der smidt på. Herefter var det umuligt at komme igennem. Den ringede et par gange og så gik den over til optaget tone.
Dernæst ringede jeg fra damens tlf da jeg havde en ide om de screenede mit nummer og rigtig nok kom jeg igennem med det samme. Manden smed dog på dag mit kunde nummer kom frem og herefter var det igen umuligt at komme igennem med det nummer.
Skrev så til dem via mail, men hørte aldrig tilbage fra dem. Det var så her jeg gik på trust pilot og kunne se at dette var deres forretnings model.
Valgte til sidst at lave et reddit opslag hvor jeg efterspurgte telefon storm og linkede opslaget til min facebook profil, hvor jeg også efterspurgte tlf og mail storm, men også hvor jeg taggede sportspleje.dk i. Efter et par timer fik jeg en besked fra butikken at de ville sende mine penge retur. ugen efter fik jeg dog også produkterne sendt, som de så endte med at skrive og kræve tilbage. Det gjorde jeg selvsagt ikke.
Så de må ikke snyde dig for varer, men du må gerne beholde både penge og varer?
Hvis man skal være harm over andres snyderier, må man holde sig for god til at gøre det samme, uanset hvor dårligt behandlet du har været.
Jeg afslog dem ikke at få deres varer igen, såfremt de enten selv hentede den eller betalte portoen. De afviste begge. Jeg ser ingen grund til at behandle folk anderledes end de behandler mig.
Kidd skrev:Tak for input og debat. Grundet firmaets størrelse, orker jeg ikke at kontakte dem angående deres fejl. Som sagt, service har været utrolig ringe, også derfor jeg har måtte kontakte dem 4 gange, og medarbejderen hver gang lover at maile/ringe, når sagen er bragt i orden, hvilket de aldrig gjorde.
santaklausen skrev:Hvis de er så elendige til at svare, kunne du evt sende en mail omkring situationen. Hvis de ikke svarer, har du jo teknisk set gjort hvad du kan
Kidd skrev:santaklausen skrev:Hvis de er så elendige til at svare, kunne du evt sende en mail omkring situationen. Hvis de ikke svarer, har du jo teknisk set gjort hvad du kan
Kontakter de mig, skal de få deres penge.
santaklausen skrev:Så har du jo taget dit valg tråden har tjent sit formål, hurraa
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster