Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 64619 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Flatreal
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048800 indlæg i 99721 emner
0 nye indlæg i dag
Bay skrev:Okay - det var da noget af en vænning - var den gamle teori ikke lige modsat?
Odysseus skrev:Bay skrev:Okay - det var da noget af en vænning - var den gamle teori ikke lige modsat?
Jo lige modsat!
Desuden forstår jeg ikke hvordan de kan skrive at præparaterne øger muskelstyrke og muskelmasse 40-60%
også skriver de senere omkring 13% ?
Bay skrev:Odysseus skrev:Bay skrev:Okay - det var da noget af en vænning - var den gamle teori ikke lige modsat?
Jo lige modsat!
Desuden forstår jeg ikke hvordan de kan skrive at præparaterne øger muskelstyrke og muskelmasse 40-60%
Det mente jeg nok![]()
Tror de mener 40-60% ekstra fremgang i styrke og massen i forhold til kontrolgruppen - altså ikke en total fremgang på 40-60%, men en forskel på de 2 grupper.
Odysseus skrev:Bay skrev:Odysseus skrev:Bay skrev:Okay - det var da noget af en vænning - var den gamle teori ikke lige modsat?
Jo lige modsat!
Det mente jeg nok![]()
Tror de mener 40-60% ekstra fremgang i styrke og massen i forhold til kontrolgruppen - altså ikke en total fremgang på 40-60%, men en forskel på de 2 grupper.
Naturligvis Bay! Tror min forkølelse er steget mig til hovedet og har sløvet neuronerneMen det giver mening som du siger det der
Vangsgaard skrev:Odysseus skrev:Bay skrev:Odysseus skrev:Bay skrev:Okay - det var da noget af en vænning - var den gamle teori ikke lige modsat?
Jo lige modsat!
Det mente jeg nok![]()
Naturligvis Bay! Tror min forkølelse er steget mig til hovedet og har sløvet neuronerneMen det giver mening som du siger det der
Jeps, det er den procentvise forskel i afvigelsen i procentpoint hos henholdsvis grupperne der fik ibuprofen og acetaminophen kontra placebogruppen når den efterfølgende muskemasse og styrke måles.
En skam de ikke har linket til selve undersøgelsen
Odysseus skrev:Jeg forstod den godt første gang, er ikke HELT uintelligent
Fatmir skrev:dvs at tage panodiler vil alså hjælpe på træningen ?
incognito skrev:Det er interessant nok... Flere af mine kolleger har faktisk været ti lden selvsamme konference i san diego, så jeg skal nok komme med en update....
Umiddelbart ser det jo ud til at gå imod noget vi troede vi vidste, men giv det lige lidt tid, så vi kan analysere de forskellige setups og forsøge at give en forklaring på hvorfor der ser ud til at være en forskel på dette studie og tidligere publicerede...
laki skrev:Absolut aldrig, så meget betyder min træning ikke, kunne heller ikke finde på at tage AS, i mine øjne kan det sammenlignes lidt. Det har begge beviste bivirkninger
Odysseus skrev:Spørgsmålet er også om folk vil mene at det er "snyd" at sluge panodiler for at bygge større muskelmasse, end at guffe dianaboler?
Bay skrev:Odysseus skrev:Spørgsmålet er også om folk vil mene at det er "snyd" at sluge panodiler for at bygge større muskelmasse, end at guffe dianaboler?
Det tror jeg godt du kan regne med folk ville synes
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster