Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 61837 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2047675 indlæg i 98682 emner
4 nye indlæg i dag
The Little Kid skrev:Hvis du er fræk finder du ud af hvor meget du kan bruge pr dag på mad og regner det den vej
Pumperen skrev:The Little Kid skrev:Hvis du er fræk finder du ud af hvor meget du kan bruge pr dag på mad og regner det den vej
Men det er lidt svært at vurdere, da jeg ikke spiser ens hver dag gennem måneden jo ;)
Jeg kommer til at handle mest i rema, netto, lidl, kiwi og føtex når de har tilbud på fx 3 kg kylling og lignende.
The Little Kid skrev:Pumperen skrev:The Little Kid skrev:Hvis du er fræk finder du ud af hvor meget du kan bruge pr dag på mad og regner det den vej
Men det er lidt svært at vurdere, da jeg ikke spiser ens hver dag gennem måneden jo ;)
Jeg kommer til at handle mest i rema, netto, lidl, kiwi og føtex når de har tilbud på fx 3 kg kylling og lignende.
Hvorfor dog ikke det?
Hvis jeg havde mine egne penge til mad ville jeg spise det samme hver dag undtagen på min cheat dag
Legend skrev:Regn sammen over den første måned og lig budgettet derefter?
Pumperen skrev:Legend skrev:Regn sammen over den første måned og lig budgettet derefter?
Lidt svært da jeg laver budgettet INDEN jeg flytter ;)
Nu vejer jeg også kun 82 så mit daglige kcal indtag er nok ikke så højt som jeres.
Jeg tænker bare at hvis man køber kyllling på tilbud, og oksefars på tilbud, og ellers spiser de 'billige' kulhydrat kilder som pasta og ris, kan man vel leve forholdvist billigt. Spiser stort set aldrig usundt så slik osv bliver der ikke spildt penge på. Tror i 2000 kr. kan gøre det? Jeg har nok et dagligt kcal indtag på 3500 ca.
leff skrev:Bare til info.
Netto har/havde 3000g for 100kr (33,3kr pr 1000g/10kr billigere kiloet, end det du købte)
Det er godt nok frossent, men 1min. i micro ovnen, og så skære den over, i små skiver, så er den klar til panden.
Går ud fra de 2000g ikke var frost, og du har tænkt dig at smide det i fryseren(Bliver en stor frostklump) Det slipper du jo også for, ved dem de har i Netto..
Det var bare lige til info ;) Ved ik om de stadig har dem.
jesperlinde skrev:@ravnkilde 8000? får i mørbrad hver dag eller hvad sker der?![]()
![]()
Jeg spiser nok for 2500-3000 om måneden, og det skal lige siges at jeg spiser godt, og jeg er doven og hopper nogen gange i føtex hvor jeg skulle ha været i netto.. Men jeg ville aldrig nogensinde kunne spise for 1500 på en måned, jeg ville løbe tør for mad lige pludselig, og gå psykisk ned, ryge på Y, gå 30 kilo ned i kropsvægt, og droppe træningen fuldstændig!
Så jeg synes 1500 lyder som en dårlig ide
mind_body_soul skrev:Prismæssigt kan supermarkederne deles nogenlunde sådan ind. Dyreste først
Irma, specialbutikker, helsekost
Spar, Superbest, Superbrugsen, Kvickly, Føtex, Bilka
Fakta, Netto, Rema1000
Aldi, Kiwi, Lidl
mind_body_soul skrev:Tjek tilbudsaviserne eller endnu nemmere: Tilmeld dig en online tilbudsservicemail, hvor du selv krydser de varer af du er interesseret i, og værsgo hver uge får du en liste over, hvor de varer er på tilbud.
[/size]
Pumperen skrev:MBS: Hvad bager du selv? Bager du selv rugbrød? For er det ikke ret besværligt, når der skal bruges surdej og det. Har bare hørt rugbrød er besværligt selv at bage, og franskbrød spiser jeg ikke.
Anderscv skrev:mind_body_soul skrev:Tjek tilbudsaviserne eller endnu nemmere: Tilmeld dig en online tilbudsservicemail, hvor du selv krydser de varer af du er interesseret i, og værsgo hver uge får du en liste over, hvor de varer er på tilbud.
[/size]
Det lyder smart. Kan du anbefale en konkret service til dette? Ville være kærkomment, når man som mig har afmeldt reklamer.
Støttrup skrev:mind_body_soul skrev:Prismæssigt kan supermarkederne deles nogenlunde sådan ind. Dyreste først
Irma, specialbutikker, helsekost
Spar, Superbest, Superbrugsen, Kvickly, Føtex, Bilka
Fakta, Netto, Rema1000
Aldi, Kiwi, Lidl
Den Kiwi der er i nærheden af mig er dyrere end Fakta, Netto, Rema1000
hjarsoe skrev:-og så er der os fra øen i søen der ikke har værken kiwi,lidl,rema1000 eller for den sags skyld bilka
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster