Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 64351 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Flatreal
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048728 indlæg i 99716 emner
0 nye indlæg i dag
incognito skrev:det er skam også muligt at det ER gudekrudt, men pt er der bare ikke nogen der ved det og derfor mener jeg at der er god grund til at være ekstra varsom, specielt set i lyset at de ofte tvivlsomme markedsføringsteknikker man ofte ser på de store steroide boards.
Desuden er det terapetiske index, altså ratioen mellem den giftige dose og den virksomme dose, så smalt at jeg betragter det som ret sandsynligt at vi ser forgiftningsdødsfald indenfor det næste års tid på grund af dette stof
specter skrev:incognito skrev:det er skam også muligt at det ER gudekrudt, men pt er der bare ikke nogen der ved det og derfor mener jeg at der er god grund til at være ekstra varsom, specielt set i lyset at de ofte tvivlsomme markedsføringsteknikker man ofte ser på de store steroide boards.
Desuden er det terapetiske index, altså ratioen mellem den giftige dose og den virksomme dose, så smalt at jeg betragter det som ret sandsynligt at vi ser forgiftningsdødsfald indenfor det næste års tid på grund af dette stof
Ja folk sidder jo bare og fifler sig frem til dosen..
Nej, fatter ikke folk tør.. de midlertidige negative effekter er voldsomme.. hvordan er dem på langsigt så ikke...Bay skrev:specter skrev:incognito skrev:det er skam også muligt at det ER gudekrudt, men pt er der bare ikke nogen der ved det og derfor mener jeg at der er god grund til at være ekstra varsom, specielt set i lyset at de ofte tvivlsomme markedsføringsteknikker man ofte ser på de store steroide boards.
Præcis, og det går bestemt ikke altid som det burde
specter skrev:Nej, fatter ikke folk tør.. de midlertidige negative effekter er voldsomme.. hvordan er dem på langsigt så ikke...Bay skrev:specter skrev:incognito skrev:det er skam også muligt at det ER gudekrudt, men pt er der bare ikke nogen der ved det og derfor mener jeg at der er god grund til at være ekstra varsom, specielt set i lyset at de ofte tvivlsomme markedsføringsteknikker man ofte ser på de store steroide boards.
BodyBlom skrev:Bay skrev:specter skrev:Nej, fatter ikke folk tør.. de midlertidige negative effekter er voldsomme.. hvordan er dem på langsigt så ikke...Bay skrev:specter skrev:incognito skrev:det er skam også muligt at det ER gudekrudt, men pt er der bare ikke nogen der ved det og derfor mener jeg at der er god grund til at være ekstra varsom, specielt set i lyset at de ofte tvivlsomme markedsføringsteknikker man ofte ser på de store steroide boards.
Har hørt om flere som simpelthen fik black-out kort tid efter et skud og folk som fik voldsomme niv og smerter i hjertet
Og tænk en gang at de så bliver ved med at køre detHvad sker der lige for det.
BodyBlom skrev:Det er lidt sygt at ha sådan en tanke gang.
Mange af dem er sikkert helt inde på hvad bivirkningerne er og hvad der kan ske ved dem hvis det nu går galt. Tror bare ikke rigtig de helt lige har set konsekvensen af hvad der sker, hvis det nu går galt. Jeg tænker ikke kun på dem selv men også familier og venner.
Især når det er et totalt nyt produkt som ingen rigtig kender noget til og der ikke rigtig findes nogle studier over hvordan det skal køres.
Steroiderne bliver efterhånden mere og mere farligere. Det ender sku virkelig galt en dag, for dem som bliver ved. Har læst at mange af de store proffer endda bruger narkotika som en del af deres kurer. F.eks når de cutter for at stille op.
BodyBlom skrev:specter skrev:BodyBlom skrev:Det er lidt sygt at ha sådan en tanke gang.
Mange af dem er sikkert helt inde på hvad bivirkningerne er og hvad der kan ske ved dem hvis det nu går galt. Tror bare ikke rigtig de helt lige har set konsekvensen af hvad der sker, hvis det nu går galt. Jeg tænker ikke kun på dem selv men også familier og venner.
Især når det er et totalt nyt produkt som ingen rigtig kender noget til og der ikke rigtig findes nogle studier over hvordan det skal køres.
Steroiderne bliver efterhånden mere og mere farligere. Det ender sku virkelig galt en dag, for dem som bliver ved. Har læst at mange af de store proffer endda bruger narkotika som en del af deres kurer. F.eks når de cutter for at stille op.
Ah tror den med Dope er en skrøne...
Andreas Müntzer, som døde pga for høje doser AS, brugte valium i hans sidste kur.
Det godt nok ikke narko, men kender da op til flere som bruger amfetamin som slankemiddel. Så kom ikke og sig det er en skrøne det med narko
kuglen skrev:du skriver i artiklen at folk er helt ude i hampen hvad angår dosering af pgcl... hvad mener du med det?
BodyBlom skrev:specter skrev:BodyBlom skrev:specter skrev:BodyBlom skrev:Det er lidt sygt at ha sådan en tanke gang.
Ah tror den med Dope er en skrøne...
Andreas Müntzer, som døde pga for høje doser AS, brugte valium i hans sidste kur.
Det godt nok ikke narko, men kender da op til flere som bruger amfetamin som slankemiddel. Så kom ikke og sig det er en skrøne det med narko
Det er så totalt åndsvagt.. jeg tvivler på nogen proff. BB'er vil bruge enten AMF eller lign. midler de der er udemærkede produkter til den slags inden for branchen.. at bruge amf til slankemiddel er direkte sindsygt..
Det er fuldstændig åndssvagt. Det virker ingen tvivl om det. Men det brænder så også din hjerne fuldstændig af bagefter.. Det er jo ikke bare over en weekend det skal køres.
incognito skrev: Hvad tror du selv krudterne kigger efter: Størrelsen på vefkommendes guns eller om han skider sin røv til fars og får hjerteflimmer
Bay skrev:Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro. Jeg synes man får mange blandede meldinger om produktet. Hvor længe bruger man det enlig - er kurlængden på længde en hGH kur eller hvad?
Sry BB, hvis det var et forbudt spørgsmål
BodyBlom skrev:Tænker du på amfetaminen eller hvad?
Dem jeg "kender" de har bare brugt det indtil de havde tabt sig tilstrækkeligt.. Det hæmmer jo ens appetit og har vidst os en fedtforbrændende effekt lidt aller Ephedra så vidt jeg ved.. Men er ikke sikker
kuglen skrev:Bay skrev:Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro. Jeg synes man får mange blandede meldinger om produktet. Hvor længe bruger man det enlig - er kurlængden på længde en hGH kur eller hvad?
hvor længe man bruger det er op til folks røv![]()
nogen bruger det 1 uge andre i 1 måned. nogen kører et par dage on og et par dage off i laaang tid.. det virker jo i meget kort tid, hvilket gør det muligt at bruge det på utroligt mange forskellige måder.
en HGH kur er en lang kur. 3-6 mdr er vist det mest normale.
Det virker også bare efter en uge.. du skider dig seriøst ihjel på det "lort" så allerede efter en uge er der faktisk røget en del..Bay skrev:kuglen skrev:Bay skrev:Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro. Jeg synes man får mange blandede meldinger om produktet. Hvor længe bruger man det enlig - er kurlængden på længde en hGH kur eller hvad?
hvor længe man bruger det er op til folks røv![]()
nogen bruger det 1 uge andre i 1 måned. nogen kører et par dage on og et par dage off i laaang tid.. det virker jo i meget kort tid, hvilket gør det muligt at bruge det på utroligt mange forskellige måder.
en HGH kur er en lang kur. 3-6 mdr er vist det mest normale.
En uge? Det lyder ret tvivlsom om det ville give nogen effekt - eller er det bare mig?
kuglen skrev:det er bare digifølge dem der har kørt pcgl har det en ret effektiv virkning på ganske få dage.
incognito skrev:kuglen skrev:det er bare digifølge dem der har kørt pcgl har det en ret effektiv virkning på ganske få dage.
det understreger vel bare igen at det meste af effekten er dehydrering og tømning af tarmen.... Det er trods alt begrænset hvor meget muskel der kan bygges eller fedt der kan tabes på en uge.....
Det er netop problemet med sådanne forummer.. de er gennemsyret af egne interesser..Bondi skrev:Interessant læsning - God artikel !
Især syntes jeg du har en god pointe her:
Tro ikke på alt hvad du læser!
Selvom mange brugere af debatfora tror at debatten er umodereret og udtryk for folks egne meninger og på en måde er ”frit markede” meningsmæssigt, så vil jeg gerne bede folk om at tænke sig om. Der er flere eksempler på at brugere på debatfora priser produkter til skyerne, som de så viser sig selv at sælge, eller på at repræsentanter for et undergrundslabel har forsøgt at ”kuppe” dopingdebatfora, så de kunne reklamere for deres egne produkter og bruge det til at få kontakt til så mange kunder som muligt. Der har været mange vilde historier om PGCL på nettet, men jeg vil gerne bede folk der overvejer også at springe på denne vogn at tænke sig godt om og overveje at der kunne være tale om skjult propaganda.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster