Mussetrussen skrev:jeg tror faktisk der gemmer sig en guldklump eller to i dine betragtninger. Jeg kan godt lide dig.
Helt enig. Du ved jo tilsyneladende meget om træning Bilsten. Må man spørge hvad du er uddannet som?
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63468 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048386 indlæg i 99704 emner
0 nye indlæg i dag
Mussetrussen skrev:jeg tror faktisk der gemmer sig en guldklump eller to i dine betragtninger. Jeg kan godt lide dig.
Bilsten skrev:Taler, nu driller de igen... gider du ikke finde el. lave et billed hvor jeg har spændt spec. højre arm ca. 32:10, som lader til ofte at være uden tilpas tonus og så hvor latten, facetledsstabilisatororganisatorne, også er bare lidt tightend' op?
taler skrev:Mussetrussen skrev:jeg tror faktisk der gemmer sig en guldklump eller to i dine betragtninger. Jeg kan godt lide dig.
Helt enig. Du ved jo tilsyneladende meget om træning Bilsten. Må man spørge hvad du er uddannet som?
taler skrev:Mussetrussen skrev:jeg tror faktisk der gemmer sig en guldklump eller to i dine betragtninger. Jeg kan godt lide dig.
Bilsten skrev:taler skrev:Mussetrussen skrev:jeg tror faktisk der gemmer sig en guldklump eller to i dine betragtninger. Jeg kan godt lide dig.
Formelt sundhedsrelevant, diplomarelativt er jeg uddannet "fitnessinstruktør", men dette er så lille og smal en udd. at jeg ikke kan identificere mig med de kompetencer der i dette regi erhvervedes sig. Det er simpelthen at sænke sit niveau overhovedet at nævne dette for at understrege sine, mine, kompetencer indenfor område ang. træning og sundhed ifht. hvad jeg idag besidder evne til evaluering af og rådgivning indenfor. Tag en anden formel "fitnessinstruktøruddannet" og vi skulle være nogenlunde ensartede kompetente; I think not.
Prof. er jeg udd. indenfor handel, salg.
martinkjr skrev:Bilsten skrev:taler skrev:Mussetrussen skrev:jeg tror faktisk der gemmer sig en guldklump eller to i dine betragtninger. Jeg kan godt lide dig.
Formelt sundhedsrelevant, diplomarelativt er jeg uddannet "fitnessinstruktør", men dette er så lille og smal en udd. at jeg ikke kan identificere mig med de kompetencer der i dette regi erhvervedes sig. Det er simpelthen at sænke sit niveau overhovedet at nævne dette for at understrege sine, mine, kompetencer indenfor område ang. træning og sundhed ifht. hvad jeg idag besidder evne til evaluering af og rådgivning indenfor. Tag en anden formel "fitnessinstruktøruddannet" og vi skulle være nogenlunde ensartede kompetente; I think not.
Jeg har lige skudt dig til at være på overførselsindkomst i en anden tråd![]()
![]()
![]()
sorry!
JMH95 skrev:martinkjr skrev:Bilsten skrev:taler skrev:Mussetrussen skrev:jeg tror faktisk der gemmer sig en guldklump eller to i dine betragtninger. Jeg kan godt lide dig.
Jeg har lige skudt dig til at være på overførselsindkomst i en anden tråd![]()
![]()
![]()
sorry!
Det ene udelukker ikke det andet
Blackmoore skrev:det er årets bromance, så meget i nyder hinanden
Mussetrussen skrev:Faldt lige over denne her oversigt over priser på træning i 1988.
taler skrev:Mussetrussen skrev:Faldt lige over denne her oversigt over priser på træning i 1988.
Ganske interessant. Har du nogen ide om, hvordan centrene kan tjene penge i dag men så lave priser på kontingent? Mindre bemanding, flere passive medlemmer, eller??? Det virker temmelig uforståeligt, den almindelig løn- og prisudvikling taget i betragtning. Og jeg går da ikke ud fra, at centrene dengang per definition scorede kassen.... hmm
taler skrev:Mussetrussen skrev:Faldt lige over denne her oversigt over priser på træning i 1988.
Ganske interessant. Har du nogen ide om, hvordan centrene kan tjene penge i dag men så lave priser på kontingent? Mindre bemanding, flere passive medlemmer, eller??? Det virker temmelig uforståeligt, den almindelig løn- og prisudvikling taget i betragtning. Og jeg går da ikke ud fra, at centrene dengang per definition scorede kassen.... hmm
Mussetrussen skrev:Fra Reddit:
Grænsehandlende ankommer til Mutter Poetsch efter de tyske myndigheder pludselig åbner grænseovergangene (12. juni 2020, farvelagt)
Mussetrussen skrev:Hvis I skal på tur så ring til Jytte, local guide. Hun har styr på tingene.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster