Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63468 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048388 indlæg i 99706 emner
0 nye indlæg i dag
taler skrev::lol:
PittBull! skrev:taler skrev::lol:
Sådan viser du Taler, endnu engang, at du er en idiot.
taler skrev:PittBull! skrev:taler skrev::lol:
Sådan viser du Taler, endnu engang, at du er en idiot.
Det er sjovt, hvordan folk de tror at når de taler om andre, så siger det noget om dem de taler om. I virkeligheden siger det kun noget om dem selv.
PittBull! skrev:Du kunne lige så godt have skrevet "det man siger er man selv", og så ville det stædigvæk lyde klogere.
Bare virkeligheden var så simpel.
sjonas skrev:Jeg er enig med pitbull. Hvad siger det så om dig?
taler skrev:PittBull! og sjonas, I blev stille, det tolker jeg som et godt tegn.
dwellengers skrev:Hvis nu 5000 andre syntes det samme. ..
taler skrev:Daniel$an: Når det kommer til "full range of motion", er jeg selv tilhænger af dette. Dog ser man meget ofte, at de professionelle langt fra kører fuld bevægelse. Mystisk?
BRN skrev:Du er en rottweiler af styrke, chihuahua af sind.
Daniel$an skrev:taler skrev:Daniel$an: Når det kommer til "full range of motion", er jeg selv tilhænger af dette. Dog ser man meget ofte, at de professionelle langt fra kører fuld bevægelse. Mystisk?
Jeg ved ikke, hvornår det startede. Mit bud er Arnold æraen. Men hvor Arnold og drengene - mere som et værktøj - brugte partial ROM, så dyrkede Ronnie det fuldt ud, og det er meget plausibelt, at Ronnie er referencerammen for de nutidige bb pros.
Jeg forstår ikke, hvordan man kan ræsonnere sig til, at folk der kører fuld ROM, har dårligere mind til muscle kontakt end, folk, der kører partial ROM (og i øvrigt også dyrker de baner, de er stærkest i. Fx. at eliminere bunden af bevægelsen i en squat og arbejde med midt/toppen af bevægelsen.)
Nu findes der jo rent faktisk folk, der har mobilitet og styrke til at køre fuld ROM, OG samtidig har mind-to-muscle connection.
Bilsten skrev:Jeg kender lidt til hvordan du træner, ser ud osv. og hvis du har undgået skader så vidt, så er det sgu flot nok, men du løfter jo heller ikke vildt mange kilo el. træner, tilsyneladende, meget intenst el. ekstremt seriøst.... MEN... dine resultater, vil du selv mene, at de gør dig berettiget til at være spec. vidende el. kyndig? Bevars, jeg er sgu nok heller ikke selv for veludviklet el. god (folks mening er folks mening, og illustrerer hvor de kommer fra og har været i stand til at udvikle deres krop...), men jeg kan argumentere for min tilgang, hvorimod jeg tvivler på du kan det samme for din!?!¨(må vi ikke få lov til at se dig i trusser el. bar overkrop for at kunne evlauere på dine evner til at evne at evaluere?)
Med det taget i betragtning af hvad jeg har kendskab til af din træning, så tror jeg ikke din mindmuscleconnection er spec. god og derfor ikke gør dig spec. egnet til evaluering af hvorvidt udsagnet ang. full rom, mindmuscle etc. fra the twsa er relevant el. irrellevant!???!?!
Man kan kun snakke og skrive som man har fostand til, og det gør alle folk så! I muay thai får folk hug, hvis de bluffer for meget ifht. hvad de er istand til at kunne bakke op, - for meget hovmod og uberettiget ydmygelse af andre, straffes!
taler skrev:Bilsten skrev:Jeg kender lidt til hvordan du træner, ser ud osv. og hvis du har undgået skader så vidt, så er det sgu flot nok, men du løfter jo heller ikke vildt mange kilo el. træner, tilsyneladende, meget intenst el. ekstremt seriøst.... MEN... dine resultater, vil du selv mene, at de gør dig berettiget til at være spec. vidende el. kyndig? Bevars, jeg er sgu nok heller ikke selv for veludviklet el. god (folks mening er folks mening, og illustrerer hvor de kommer fra og har været i stand til at udvikle deres krop...), men jeg kan argumentere for min tilgang, hvorimod jeg tvivler på du kan det samme for din!?!¨(må vi ikke få lov til at se dig i trusser el. bar overkrop for at kunne evlauere på dine evner til at evne at evaluere?)
Med det taget i betragtning af hvad jeg har kendskab til af din træning, så tror jeg ikke din mindmuscleconnection er spec. god og derfor ikke gør dig spec. egnet til evaluering af hvorvidt udsagnet ang. full rom, mindmuscle etc. fra the twsa er relevant el. irrellevant!???!?!
Man kan kun snakke og skrive som man har fostand til, og det gør alle folk så! I muay thai får folk hug, hvis de bluffer for meget ifht. hvad de er istand til at kunne bakke op, - for meget hovmod og uberettiget ydmygelse af andre, straffes!
Noget af en hård kritik, glæder mig til at høre Daniel$ans respons.
taler skrev:Bilsten skrev:Jeg kender lidt til hvordan du træner, ser ud osv. og hvis du har undgået skader så vidt, så er det sgu flot nok, men du løfter jo heller ikke vildt mange kilo el. træner, tilsyneladende, meget intenst el. ekstremt seriøst.... MEN... dine resultater, vil du selv mene, at de gør dig berettiget til at være spec. vidende el. kyndig? Bevars, jeg er sgu nok heller ikke selv for veludviklet el. god (folks mening er folks mening, og illustrerer hvor de kommer fra og har været i stand til at udvikle deres krop...), men jeg kan argumentere for min tilgang, hvorimod jeg tvivler på du kan det samme for din!?!¨(må vi ikke få lov til at se dig i trusser el. bar overkrop for at kunne evlauere på dine evner til at evne at evaluere?)
Noget af en hård kritik, glæder mig til at høre Daniel$ans respons.
Bilsten skrev:Hård kritik? Er du for real?
Prøv at gå tilbage da jeg tilmeldte mig siden og se hans tiltale af mig og spild af min og alle s tid, også dengang!
taler skrev:Bilsten skrev:Hård kritik? Er du for real?
Prøv at gå tilbage da jeg tilmeldte mig siden og se hans tiltale af mig og spild af min og alle s tid, også dengang!
Fair nok. Det kender jeg ikke til.
Bilsten skrev:Vi er nødt til at fokusere på skabelse af valid relevant info. ellers drukner det hele jo i nonsense.
PittBull! skrev:Bilsten skrev:Vi er nødt til at fokusere på skabelse af valid relevant info. ellers drukner det hele jo i nonsense.
WAAUW...
Bilsten skrev:taler søgte at pointetere at du skulle passe på ikke at overekstendere el. noget, men du vil forbeholde dig retten til at beskrive hans tilgang meget hoverende og neg. i din log og alligevel vi skal hø're om dig have prob. i så ung alder med ryg i bla. biceptræn.
Alle har ret til at ytre sig, men nogle udviser mere visdom hvis ej.
Det var bla. derfor jeg stoppede med at svare på dine mange forsøg på at kommunikere tidl., gå blot tilbage og se i tråde. det var hjælp til dig ....
taler skrev:Bilsten skrev:taler søgte at pointetere at du skulle passe på ikke at overekstendere el. noget, men du vil forbeholde dig retten til at beskrive hans tilgang meget hoverende og neg. i din log og alligevel vi skal hø're om dig have prob. i så ung alder med ryg i bla. biceptræn.
Alle har ret til at ytre sig, men nogle udviser mere visdom hvis ej.
Det var bla. derfor jeg stoppede med at svare på dine mange forsøg på at kommunikere tidl., gå blot tilbage og se i tråde. det var hjælp til dig ....
Jeg har først set PittBulls logbog nu. Ja, det var en lidt "spøj" kommentar han kom med, lad os sige det sådan.
Det er da pænt du vil forsvare mig, men jeg tager det skam meget stille og roligt. Man giver et råd, nogle gange bliver det modtaget konstruktivt, andre gange gør det ikke. Jeg overlever
Brugere der læser dette forum: MO og 20 gæster