Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63468 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048388 indlæg i 99706 emner
0 nye indlæg i dag
Franz Biberkopf skrev:Dumt.
Franz Biberkopf skrev:Dumt.
Pzyrex skrev:Citatet kunne være taget direkte fra en George Orwell-roman.
bazinga skrev:
Elliot Hulse og hans hypermaskulinitet, har godt nok drevet ham til at blive mere og mere tosset med tiden.
Mussetrussen skrev:bazinga skrev:
Elliot Hulse og hans hypermaskulinitet, har godt nok drevet ham til at blive mere og mere tosset med tiden.
Han er med i denne interessante artikel fra Zetland
https://www.zetland.dk/historie/s8aLd17L-mebaKz9N-08426
Bilsten skrev:Mussetrussen skrev:bazinga skrev:
Fed beskrivelse af Hulse, altså den i artikelen og ikke så meget de præferencer Bazinga har overfor hans egen evne til objektivt el. med rette, egoistisk måske, at kunne evaluere som han gør, for at kalde Hulse tosset.
Må dog medgive , at billedet han poster med tekst for og imod stikker noget ud, men så igen, ligeså gør fake news, der afføder had og fordømmelse til stationer udsendende fake news hvilket i sig selv vel er hvorfor og hvordan Trump overhovedet kunne vælges som præsident ...?
Man kan da kun berettige Hulse til at opnå følgere på Youtube, da hans perspektiver virker velbegrundede, velfunderede og med tyngde mere en eller andens egoistiske mening af manden, sorry Baz.
At kaste nogle bolde, veltilrettelagte, op i luften er helt anderledes end at kaste op over et eller andet....
bazinga skrev:Bilsten skrev:Mussetrussen skrev:bazinga skrev:
Fed beskrivelse af Hulse, altså den i artikelen og ikke så meget de præferencer Bazinga har overfor hans egen evne til objektivt el. med rette, egoistisk måske, at kunne evaluere som han gør, for at kalde Hulse tosset.
Må dog medgive , at billedet han poster med tekst for og imod stikker noget ud, men så igen, ligeså gør fake news, der afføder had og fordømmelse til stationer udsendende fake news hvilket i sig selv vel er hvorfor og hvordan Trump overhovedet kunne vælges som præsident ...?
Man kan da kun berettige Hulse til at opnå følgere på Youtube, da hans perspektiver virker velbegrundede, velfunderede og med tyngde mere en eller andens egoistiske mening af manden, sorry Baz.
At kaste nogle bolde, veltilrettelagte, op i luften er helt anderledes end at kaste op over et eller andet....
At kalde nogen tosset, er måske en anelse subjektivt, men jeg synes ikke der er meget egoisme over det. Jeg følger ham kun på Facebook og jeg synes ikke billedet stikker ud, i forhold til den persona man ellers ser på siden.
Vi lader os alle imponere af noget forskelligt. Jeg er ikke imponeret af Elliot Hulse. Jeg ser mest af alt en usympatisk og hypermaskulinitetsprædikende gut, der appellerer til en masse unge mænd, der føler de endelig har fundet en, der har gennemskuet verden.
Tak for artiklen, Mussetrussen
zuzaki skrev:Nu kender jeg ikke hulse, men er det artikel Musse postede repræsentativ for hans synspunkter er han da fuldstændig en idiot uden lige. Det billede som er postet understreger det kun så. Hvad er det ved ham du forsvarer Bilisten? Er du enig med de synspunkter der fremstilles i artiklen og Hulse eller hvordan skal man forstå dit indlæg og angreb mod bazinga?
martinkjr skrev:I dag mistede jeg min trofaste følgesvend gennem 9 år.
Livet er nogle gange en barsk og kynisk omgang
Etrius skrev:martinkjr skrev:I dag mistede jeg min trofaste følgesvend gennem 9 år.
Ja, det er jo som at tage afsked med et kært familiemedlem. Da jeg boede i Tyskland havde jeg og en tidligere kæreste en hund, som blev - hold nu fast - 20 år gammel. Det var en krydsning.
martinkjr skrev:Etrius skrev:martinkjr skrev:I dag mistede jeg min trofaste følgesvend gennem 9 år.
Ja, det er jo som at tage afsked med et kært familiemedlem. Da jeg boede i Tyskland havde jeg og en tidligere kæreste en hund, som blev - hold nu fast - 20 år gammel. Det var en krydsning.
For mit vedkommende er det næsten hårdere end (gud forbyde det) da jeg mistede mine forældre.
Ham her var der altid også i de sværeste perioder, hvor der ingen andre var.
Han var sgu for dejlig
Etrius skrev:martinkjr skrev:Etrius skrev:martinkjr skrev:I dag mistede jeg min trofaste følgesvend gennem 9 år.
For mit vedkommende er det næsten hårdere end (gud forbyde det) da jeg mistede mine forældre.
Ham her var der altid også i de sværeste perioder, hvor der ingen andre var.
Han var sgu for dejlig
Deres trofasthed kan ikke overgås, og jeg er sikker på, at deres nærvær virkelig har en stor betydning for mange menneskers ve og vel. Jeg tænker stadigvæk tilbage på tiden med min gamle hund. Engang tog den helt alene på togtur! Det var et mindre uheld, fordi min daværende kæreste og jeg ikke nåede et regionaltog - men det gjorde hunden altså.Den var dog temmelig vant til at køre i tog. Ifølge det togpersonale, vi efterfølgende var i kontakt med - og vidner i toget - var hunden kørt videre til næste station, steget af, kigget efter os, og var så steget på toget igen. Den var så kørt frem og tilbage i en times tid, indtil vi - med hjælp fra personalet - fik lokaliseret hunden på en perron, hvor nogen havde givet den godbidder.
taler skrev:...
taler skrev:...
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster