Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65562 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1173
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1170

Følg bodybuilding.dk på

Kalorie rig nat snack

Udskriv emne


Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud





Hej

Jeg kunne ikke lige finde noget lignende synes jeg ikke, so here goes:

Jeg er igang med at bulke pt. Men nogle dage har jeg svært ved at nå at spise nok inden jeg skal sove,
så mit spørgsmål er om hvilke ideer folk kunne have til en kalorierig nat snack inden sengetid?

Pt har jeg kun mandler som jeg spiser et par håndfulde af, eller et par spiseskeer peanutbutter.

Håber nogen kan jeg hjælpe.

På forhånd, tak :´)

Mvh

Mathias
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: 9. sep 2018, 18:58
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Estrupm skrev:Hej

Jeg kunne ikke lige finde noget lignende synes jeg ikke, so here goes:

Jeg er igang med at bulke pt. Men nogle dage har jeg svært ved at nå at spise nok inden jeg skal sove,
så mit spørgsmål er om hvilke ideer folk kunne have til en kalorierig nat snack inden sengetid?

Pt har jeg kun mandler som jeg spiser et par håndfulde af, eller et par spiseskeer peanutbutter.

Håber nogen kan jeg hjælpe.

På forhånd, tak :´)

Mvh

Mathias


Jeg tror du finder ca. 50 andre tråde med samme overskrift hvis du søger her på siden ;) Masser af inspiration at hente der. Jeg selv spiser skyr, mandler, drikker en lækker hjemmelavet shake eller spiser nogle boller med whatever pålæg jeg lige har ved hånden :)
Det kan godt være jeg har små arme, men de er fandme også slappe.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 326
Tilmeldt: 13. nov 2010, 08:43
Geografisk sted: Nordjylland
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvad med en kalorietæt-shake til morgenmad? Dem kan du finde en masse eksempler af på nettet og kan nemt indeholde 1000+ kalorier.
 
Reputation point: 40
 
Indlæg: 466
Tilmeldt: 27. mar 2018, 15:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



PatrickSan skrev:
Estrupm skrev:Hej

Jeg kunne ikke lige finde noget lignende synes jeg ikke, so here goes:

Jeg er igang med at bulke pt. Men nogle dage har jeg svært ved at nå at spise nok inden jeg skal sove,
så mit spørgsmål er om hvilke ideer folk kunne have til en kalorierig nat snack inden sengetid?

Pt har jeg kun mandler som jeg spiser et par håndfulde af, eller et par spiseskeer peanutbutter.

Håber nogen kan jeg hjælpe.

På forhånd, tak :´)

Mvh

Mathias


Jeg tror du finder ca. 50 andre tråde med samme overskrift hvis du søger her på siden ;) Masser af inspiration at hente der. Jeg selv spiser skyr, mandler, drikker en lækker hjemmelavet shake eller spiser nogle boller med whatever pålæg jeg lige har ved hånden :)

For meget energi lige før sengetid, det kineserne kalder heating foods, kan give problemer med søvnen. Måske mere sammensat måltid inden sengetid, hvilket så mpske kan give problemer pga. fordøjelse af denne protein?!
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Perhym: Det har jeg overvejet at begynde på om morgenen/aftenen. Mange tak :)

Bilsten: Indtil videre har der ikke været nogle problemer. Men tak for heads up :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: 9. sep 2018, 18:58
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Patricksan: Mange tak, det kunne overvejes, specielt shaken, og skyren :) Og tak vil lige have fundet de links så ^_^
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: 9. sep 2018, 18:58
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Jeg mente, at det kan give problemer at spise meget protein lige inden søvn, grundet dette skal fordøjes og sådan elaverer stofskiftet, hvilket altså kan give problemer med at sove.
Jeg spiser selv ofte lige før sengetid for sådan at undgå at skulle spise meget hele dagen, lidt ala dyrene som gemmer fedt til om vinteren. Når jeg vågner, er det sommer og jeg spiser sjældent gennem hele dagen men først næste aften igen.
Meld gerne tilbage hvis du har interessante input el. erfaringer.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



jeg spiser helst ikke for meget og for tungt. jeg oplever desværre når jeg vågner, ingen appetit, og en fornemmelse af at jeg skal kaste det hele op, kan direkte smage hvad jeg har fået. kalorie fyldige drikke har jeg dog ikke nogle problemer med. men en stor portion mad er ikke lige noget for mig inden sengetid:D. men ide kunne da være protein pandekager, sparet på grynene eller helt undladt. proteinpandekager er kongeføde ligemeget hvornår på døgnet, og du kan selv ændre den basale opskrift efter ønske. så længe der er æg i, og det selvfølgelig kan komme ud af shakeren, så der skisme ingen grænser:D
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1055
Tilmeldt: 19. aug 2009, 12:04
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 95.00
- Dødløft: 140.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Kost & kosttilskud




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster



cron