Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65679 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049573 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1251
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1248

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til kur/krudt osv.

Udskriv emne


Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping





Hej alle sammen er 32 år og har i 5-6 været i et dybt hul med misbrug af smertestillende medicin samt technofester/festivaler og _alt_ Hvad der følger med der og er for et års tid siden kommet på "rette" køl, eller RETTERE køl må jeg vidst heller sige, da jeg blev sat på noget substitution medicin hvilket er det bedste som er sket for mig i lang tid, og ja, jeg skal trappes ud og v
Blive clean på et tidspunkt,men en ting af gangen. Jeg har trænet on and off i de 6 år, kørt absolut ingen krudt- om træningen har haft effekt mens jeg har været helt væk kan man selvfølgelig sætte spørgsmålstegn ved, men nok ikke da jeg ikke har spist særlig meget. Men nu er jeg sådan set tilbage og træner så gpdt som jeg kan under corona tiden, spiser kun 3 måltider om dagen dog. Jeg vil træne i 4-5 måneder mere og bulke, og så begynde på krudt igen elle Hvad synes i? - det skal lige siges at jeg _inden_ de 6 års misbrug trænede seriøst hver dag i nogle år med 5-6 måltider om dagen, og den traditionelle kur for mig var test e rør og tren e.
Så kommer mit spørgsmål til jeres gurus og gode mennesker derude. Hvad synes i mit regiment skal være og hvordan og hvornår skal jeg gøre det?
Kender ingen den dag idag som tager krudt da jeg har droppet al gammel bekendtskaber, og det var der en god grund til. Så har ingen irl jeg kan spørge til råds. Så hvis i har lyst til at hjælpe mig, så skriv endelig pm eller her. På forhånd tak.

Ps. Håber ikke det er for meget at skrive at jeg har levet det liv der..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: 14. jun 2020, 04:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Du kommer med stor sandsynlighed til at erstatte det ene misbrug med det andet. Det er en virkelig dårlig idé.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar
 
Reputation point: 2314
 
Indlæg: 7369
Tilmeldt: 10. jan 2009, 15:25
Geografisk sted: Island of Simonia
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hej Bullrot

Du har jo tidligere erfaret, at ved dig bliver et forbrug nemt til et misbrug. Hvorfor skulle det være anderledes denne gang?

Jeg er egentlig ikke modstander af anabolske steroider, men i dit tilfælde lyder det som en RIGTIG dårlig ide. Kunne du ikke godt tænke dig, at lave et normalt liv uden stoffer?
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Doping




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster