Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65682 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049574 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1264
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1262

Følg bodybuilding.dk på

DEN HER FUCKING HJEMMESIDE MAN

Udskriv emne


Kan du ikke få sitet til at fungere? Har du fundet fejl på siden?

Tilbage til Teknisk hjælp & fejlmelding





Nu ved jeg ikke om jeg er blevet slettet manuelt af en eller anden, selvom det lyder til at det ikke kan lade sig gøre. Hvilket i sig selv er totalt forkasteligt altså, men fred være med det. Jeg har været nødt til at oprette en ny bruger.

Meningen mit indlæg her er simpelthen at den her hjemmeside er FUCKING TIL GRIN ift. til det tekniske. Hvad fanden sker der!!!!
Nu har jeg prøvet at logge ind flere gange på den gamle bruger, men siden går bare i stå og jeg kan ikke komme videre. Jeg prøver at trykke "husk mig", og så åbne en ny fane, i håb om at den kan huske mig, for det plejer at kunne fungere sådan. Men ikke mere.

Det kan simpelthen ikke passe at noget så simpelt som at prøve at logge ind, ikke engang kan lade sig gøre. HELT FUCKING SERIØST!
Det her er måske bare et rage-indlæg, og ja, men:

Dem der har stået for at styre den her hjemmeside i tidernes morgen, HOLD KÆFT I ER NOGLE FUCKING FJOLSER. Hvorfor lave en hjemmeside, hvis man ikke har styr på hvordan det skal gøres rent teknisk? Jeg får lange løg man.

Til den der står for hjemmesiden nu - jeg føler med dig - men prøv nu at fix det her lort. Det kan jo ikke passe man ikke bare fucking kan logge ind, uden siden går i stå altså. HOLD KÆFT DET ER RINGE!!!!!!!

Overlad jobbet til mig hvis det er. Jeg vil gerne have den her hjemmeside til at køre ordentligt.
Jeg gider bare ikke betale penge for at få en finger med i spillet, det er helt sikkert. Fuck nu alle reklamerne herinde, hvis det er det det kommer an på. Slet dem. Jeg har heller virkelig ikke brug for at se på ham der babyface der hænger og laver leg-raises ude i siden af skærmen, hver gang jeg chiller lidt herinde. Ved ikke om i også er tvunget til at se på ham. Jeg skal nok sørge for at fjerne ham. Jeg har masser af tid til daglig til at få styr på pisset herinde.

"Lad os få ryddet op i den her rotterede" som John Smith ville have sagt i P.I.S.
"Hvad med at vi prøver at bygge hele lortet af laks" som Anden ville have sagt,

"Teknisk hjælp" er der nok ikke meget at hente af. "Fejlmelding" er der nok af herfra i hvert fald.

Get a fucking grip man. Det ender jo med at jeg skal have flere profiler efterhånden, end der er spam-bots herinde.

Lige et lille surt opstød herfra, det var sådan set bare det tror jeg, der er vel ikke noget der kan gøres, så var det forhåbentlig blevet gjort. Ellers så stik mig nu bare et admin-login og så skal jeg kraftedme nok prøve at ordne lortet man.

Ses
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 108
Tilmeldt: 25. aug 2020, 14:02
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tak for feedback.

Med hensyn til amin-login, så venter vi lige med at tage stilling indtil din afstemning er afsluttet 2. december 2020.

Lige nu er det et close race.

ScreenHunter 1137.png



[NB. Vi forventer at starte opgraderingstest om et par uger]
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: 13. feb 2020, 16:13
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



:D :D :D :D :D :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja det bliver spændende med den afstemning. Det er ligesom at gå og vente på en tidlig julegave, man rigtig har ønsket sig, den kommer bare lidt før! Julemanden er i god form i år.

Skide godt!! Held og lykke med at få det hele op at køre :)
Sidst rettet af Maxer1337nr2 26. aug 2020, 06:54, rettet i alt 1 gang.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 108
Tilmeldt: 25. aug 2020, 14:02
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kan vi måske starte med at mit brugernavn måske bare kunne blive blåt ligesom dit, måske??? Det ser mega boss ud!
Kunne godt tænke mig det i grønt, hvis det er muligt. :8 :dope:
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 108
Tilmeldt: 25. aug 2020, 14:02
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Skal jeg evt. bruge et billede af Amin Jensen som avatar, for at få et "amin-login"? Det gør jeg da gerne :)
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 108
Tilmeldt: 25. aug 2020, 14:02
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Teknisk hjælp & fejlmelding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster



cron