Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65562 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1168
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1164

Følg bodybuilding.dk på

Træls Lyd i skulder/bicep

Udskriv emne


Diskussion af egne skader eller forhold omkring skader

Tilbage til Skader





Jeg har fået en træls lyd i den ene skulder/bicep hæftning når jeg strækker armen. Det er ikke rigtig en knaslyd, men lidt i den stil

Nogen der har et bud på hvad det kan være?

Der er ikke rigtig smerter men tænker ikke ligefrem at mislyd er et sundhedstegn.
Min egen læge har desværre en tendens til at bagatellisere alt hvad man kommer med, så det kunne være rart at have en ide om hvor meget jeg skal presse på for at få en henvisning til ortopæd, fys eller lignende. Særligt i de her pandemitider kunne jeg frygte hans dømmekraft/professionelisme er endnu mere ude af kraft.
Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 1028
Tilmeldt: 29. maj 2009, 23:16
Geografisk sted: FYN
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



jon pall skrev:Jeg har fået en træls lyd i den ene skulder/bicep hæftning når jeg strækker armen. Det er ikke rigtig en knaslyd, men lidt i den stil

Nogen der har et bud på hvad det kan være?

Der er ikke rigtig smerter men tænker ikke ligefrem at mislyd er et sundhedstegn.
Min egen læge har desværre en tendens til at bagatellisere alt hvad man kommer med, så det kunne være rart at have en ide om hvor meget jeg skal presse på for at få en henvisning til ortopæd, fys eller lignende. Særligt i de her pandemitider kunne jeg frygte hans dømmekraft/professionelisme er endnu mere ude af kraft.


Måske har du kontaktet din læge i mellemtiden.
Men umiddelbart ville jeg ikke være så bekymret for at din skulder siger lyde, hvis du ellers har et velfungerende led og ingen smerter har.

Jeg kan fortælle at jeg efter en skulderoperation har hørt klukkelyde (som når vand klukker) fra min skulder. Det var ikke meget ulig end hvis man har drukket en helvedes masse væske og bevæger mavesækken. Senere i forløbet sagde den knirkelyde som et usmurt hængsel. I begge tilfælde kontaktede jeg min fys der sagde at det ikke gav anledning til bekymring så længe der ikke var smerter.
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 169
Tilmeldt: 10. feb 2014, 13:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Skader




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster