Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65562 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1142
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1138

Følg bodybuilding.dk på

Hvad er et godt center for dig?

Udskriv emne


Nyheder, information, konkurrence info, regler mv.

Tilbage til Generel information





det kan sagtens være..

de har bare et rigtigt fedt udendørs område til stærkmand.
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 2628
Tilmeldt: 6. jan 2008, 16:31
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Min første oplevelse i et trænings center skulle også vise sig at være den bedste.

Man blev øjeblikkeligt mødt af høj musik som oftes bestod af rock, metal mm som kun blev overdøvet af grynt, råb og metal der blev smidt på gulvet. Der var billeder af de store bodybuildere fra the golden era over alt og alt skreg træning når man trådte ind i centret. Malingen var skaldet af væggende rundt om og lå oftes stadig på jorden, da rengøring ikke stod højest.
De store gutter, hvor mange holdte til i en lokal motorcykel klub fyldte godt ud på både parkerings pladsen og i centret og var altid hjælpsomme havde man modet til at spørge. Der var kalt overalt, ligesom folks egendele også lå spredt over gulvet som bælter, handsker osv. Oftes fik det lov at blive liggende, da centret var lige så meget deres som det var ejerens omend de ikke ejede det.
PED's var ikke super udbredt, men det var der og det blev accepteret uden rynken på panden.
Udstyret var godt brugt og havde en lugt af brændt metal, som jeg stadig kan huske og som jeg idag vel nærmest savner. Håndvægtende gik til 70kg. Løbebånd var der vidst et par stykker af, ligesom en romaskine havde fundet vej derind. Om sommeret gik folk rundt i bar overkrop i stærk modsætning til om vinterern hvor folk havde jakker og huer på, da flere store huller i væggen aldrig blev lavet. Det var et trænings center - ikke et fitness center.

Et par år efter jeg startede dér, som 18 årig blev stedet solgt og overtaget. Det efterfølgende center, som stadig eksitere var blot en skygge af hvad det var før. Stedet havde mistet sin sjæl ligesom det også mistede de fleste medlemmer.

Et godt center er et sted hvor træning er i fokus. Et sted hvor generetion selfie gram er i undertal og musikken der spilles ikke er rasmus lorte seebak. Et sted hvor ejeren og de ansatte kommer deres klientel ved og ikke alting skal være lavet af skinnede chrom.
Jeg husker tydeligt at stort set ingen havde musik i ørene den gang - bevares iphone osv var endnu ikke opfundet, så der skulle have været brugt cd afspiller. Pointen er dog at det blev fravalgt, fordi der var god musik i centret og fordi folk kom hinanden ved gennem deres fælles passion. Træning.

De fleste steder i dag kan jeg ikke komme hurtigt nok hjem fra. I gamle dage kunne en træning nemt tage 3 timer fordi der blev hygget. Stedet var fedt at være i og omkring i modsætning til idag hvor det virker som om de gør en insats i at gøre det så nederen så muligt at være der.
I'm the stuff nightmares are made of for people like you!
Brugeravatar
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 1211
Tilmeldt: 15. aug 2015, 21:08
Geografisk sted: Pandoras Box
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Foregående

Tilbage til Generel information




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster