Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65564 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049544 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1221
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1218

Følg bodybuilding.dk på

Bulke eller cutte?

Udskriv emne


Upload et billede af dig selv og få andres kommentarer

Tilbage til Personbilleder





Det kommer jo helt an på dit mål. Kunne du ligge i kalorieoverskud og tage på ud fra din fysik? Ja, sagtens. Kunne du smide 5-10 kg? Ja sagtens. Vil du være stor og massiv, så skal du nok gå med kalorieoverskuddet. Er det vigtigere for dig at være lean, selv med mindre muskelmasse, så tager du 2-4 måneder med kalorieunderskud.

Forstår egentlig godt du er træt af dit fedt på siden. Som andre siger går det hurtigere med at tabe sig end at tage på. Så ud fra hvad jeg hører dig sige, og med fare for at blive upopulær her i tråden, så ville jeg nok bide i det sure æble og få skrællet lidt kg af, hvilket kan klares relativt hurtigt. Det lyder til at gå dig på. Derefter kan du ligge dig i et lille kalorieoverskud, men lad vær at overgøre det, når du kommer dertil. Tag dig god tid, så du ikke ender i samme situation som du står i nu.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 121
Tilmeldt: 6. aug 2011, 09:08
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



cph1986 skrev:Det kommer jo helt an på dit mål. Kunne du ligge i kalorieoverskud og tage på ud fra din fysik? Ja, sagtens. Kunne du smide 5-10 kg? Ja sagtens. Vil du være stor og massiv, så skal du nok gå med kalorieoverskuddet. Er det vigtigere for dig at være lean, selv med mindre muskelmasse, så tager du 2-4 måneder med kalorieunderskud.

Forstår egentlig godt du er træt af dit fedt på siden. Som andre siger går det hurtigere med at tabe sig end at tage på. Så ud fra hvad jeg hører dig sige, og med fare for at blive upopulær her i tråden, så ville jeg nok bide i det sure æble og få skrællet lidt kg af, hvilket kan klares relativt hurtigt. Det lyder til at gå dig på. Derefter kan du ligge dig i et lille kalorieoverskud, men lad vær at overgøre det, når du kommer dertil. Tag dig god tid, så du ikke ender i samme situation som du står i nu.


Det er ikke meget fedt han har. Træn hårdt, få noget mere vægt på stangen og spis en smule mere end du har gjort til nu. Det vil helt afgjort være min anbefaling. Ville ikke overveje at tabe mig før jeg vejede MINIMUM 90. Også gerne 95-100 kg med din højde. Der skal nogle kg til at fylde din ramme ud. Overvej iøvrigt om du har en form for forstyrret syn på din krop og fedtmasse generelt. Sagt på den pæneste måde det kan. Hvor gammel er du?
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 72
Tilmeldt: 20. jul 2013, 15:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det er i øvrigt lidt sjovt det med fedtprocent og idealer. Inden corona lockdown 2 cuttede jeg ned, og havde en fedt% på 12-15 stykker. Hårdt arbejde. Jeg havde det ad helvede til. Manglede styrke og energi - min hustru synes jeg så helt indsunket ud i hovedet. Og det er ikke engang en specielt lav fedtprocent.

Nu her efter lockdown og dårlige undskyldninger er den nok nærmere de 20-22 stykker. Men jeg har det pissegodt!! Også selvom jeg måske er lidt for fed i forhold til idealerne. ;)
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 302
Tilmeldt: 29. aug 2019, 22:15
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 10.00
- Dødløft: 10.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



JBender skrev:Det er i øvrigt lidt sjovt det med fedtprocent og idealer. Inden corona lockdown 2 cuttede jeg ned, og havde en fedt% på 12-15 stykker. Hårdt arbejde. Jeg havde det ad helvede til. Manglede styrke og energi - min hustru synes jeg så helt indsunket ud i hovedet. Og det er ikke engang en specielt lav fedtprocent.

Nu her efter lockdown og dårlige undskyldninger er den nok nærmere de 20-22 stykker. Men jeg har det pissegodt!! Også selvom jeg måske er lidt for fed i forhold til idealerne. ;)


God pointe. Man må jo gøre op med sig selv om det er dét værd og hvorfor man gerne vil tabe sig. Er man ung og single, fair nok. Skal man stille op til konkurrence giver det også mening. Har man et fint liv med kæreste/kone og man bare løfter som hobby synes jeg personligt ikke det er værd at bruge så lang tid på at bevæge sig ned i fedtprocent, så længe man ikke er decideret overvægtig.
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 72
Tilmeldt: 20. jul 2013, 15:06
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Pumpingirondk skrev:Jeg kørte lige billedet af min ryg igennem photoshop, hvor de ekstra kg på siden er fjernet. Jeg synes de gør en skrækkelig forskel. Jeg hører hvad I siger - jeg mangler helt klart muskelmasse.

I stedet for at photoshoppe dig tynd, kunne du jo prøve at photoshoppe dig større skuldre og øvre ryg.
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 948
Tilmeldt: 13. aug 2013, 20:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg synes du har nogle pæne ben :)

Dine lår ser da meget fine ud når man ser det fra fronten. Det kan du jo arbejde videre på som en styrkeside :)

Mht. resten synes jeg det er synd du har et forskruet selvbillede. Du er fin som du er, og rejsen mod en mere trænet krop er en lang og hård proces. Man må hjertens gerne bede om hjælp, men man skal ikke sammenligne sig selv for meget med diverse idealer eller instafjolser, som alligevel anvender PEDs og photoshop ad libitum.

Held og lykke med det hele.
 
Reputation point: 255
 
Indlæg: 1564
Tilmeldt: 2. jun 2013, 21:49
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Minipurz skrev:
Pumpingirondk skrev:Jeg kørte lige billedet af min ryg igennem photoshop, hvor de ekstra kg på siden er fjernet. Jeg synes de gør en skrækkelig forskel. Jeg hører hvad I siger - jeg mangler helt klart muskelmasse.

I stedet for at photoshoppe dig tynd, kunne du jo prøve at photoshoppe dig større skuldre og øvre ryg.


Som minipurz siger, større skuldre og ryg vil få den smule fedt du har til at syne mindre, på samme måde som mindre fedt får den muskelmasse du har til at syne større. Jeg tror du skal arbejde mentalt med dit syn på din krop og komme videre fra de 84 kg du vejer nu, som du også vejede i 2013 som en skriver. Knald hård træning indtil du vejer... Ja, 100 kg vil jeg næsten sige, og derefter kan du overveje at tabe dig, så er der rent faktisk noget at tabe sig af og tabe sig indtil :) Held og lykke med det :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 62
Tilmeldt: 28. aug 2013, 13:38
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Foregående

Tilbage til Personbilleder




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster