Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65562 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1194
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1190

Følg bodybuilding.dk på

Stående pull up stativ?

Udskriv emne


Træning for styrke og eksplosivitet

Tilbage til Styrketræning





Findes der et stående pull-up stativ?

Vi er flyttet ind i nybyg lejlighed og de har fandme så brede dørrammer at min 10-år gamle pull-up bar ikke kan sidde der ](*,)

Jeg har søgt efter noget, som kan stå i et hjørne et sted i lejligheden el. lign. op af en væg for at undgå at skulle hænge noget op, da vi nok flytter i hus inden for nærmeste fremtid.

Jeg skal bare kunne tage pull ups thats all.. ikke brug for dips eller andet

Har nogle af jer set noget ala det på det store web?
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 77
Tilmeldt: 4. sep 2016, 19:20
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Du kan prøve at google Power Tower, det er sådan et stående pullup stativ, ofte med dip og legraise håndtag.
 
Reputation point: 200
 
Indlæg: 948
Tilmeldt: 13. aug 2013, 20:01
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Minipurz skrev:Du kan prøve at google Power Tower, det er sådan et stående pullup stativ, ofte med dip og legraise håndtag.

Jeg havde det her Power Tower stående under corona i vores gamle lejlighed: https://cdon.dk/catalog/search?q=power%20tower
Man skal blot være forberedt på, at det fylder temmelig meget - også mere, end det ser ud til på billedet. Jeg var så dum at samle det inde i stuen, og var derfor nødt til at afmontere vores døre, for at få det ind i vores træningsrum, for at undgå at skulle skille det ad igen.

Til gengæld er min erfaring at Power Tower's er langt bedre end fx at bore en pull-up bar fast til væggen el.lign. Jeg har kørt særdeles tunge weighted pull-ups og dips i mit Power Tower uden problemer og uden det føltes som om det var ved at brase sammen. Omvendt rev min pull-up bar sig løs hver gang jeg forsøgte at bore den fast til væggen, hvorefter min væg til sidst lignende noget fra slutningen på en Tarantino-film.
Brugeravatar
 
Reputation point: 495
 
Indlæg: 4444
Tilmeldt: 7. okt 2006, 13:55
Geografisk sted: Vejle
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lidt sjovt dette indlæg er lavet, for havde faktisk tænkt mig og komme herind og spørge om præcist det samme.
Mit problem er bare at jeg bor i en 2 værs lejlighed, og har derfor ikke plads til at have den permanent stående fremme hele tiden, heller ikke i soveværelset, så jeg leder efter noget jeg kan pakke sammen/skille af og have under sengen eller i et skab.
Har kigget på noget som hedder b-bars/Parallel bar station, er der nogen herinde som har erfaringer med dette ?.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 6
Tilmeldt: 13. sep 2014, 17:05
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Styrketræning




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster