Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65562 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1146
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1142

Følg bodybuilding.dk på

Post et youtube-klip

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Diversitet er IKKE vores styrke! Repræsentation er IKKE vigtigt!
Brugeravatar
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 378
Tilmeldt: 7. jul 2009, 20:11
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Her er lige en til alle egoisterne, der tror full range of motion er mest optimal (husk hvor "åndsvagt" (det giver nu mening og var således ikke "åndsvagt")folk syntes det var at jeg kørte half og quaterresp og bounching reps etc.):

https://www.youtube.com/watch?v=xW79HPi ... remyEthier

Jeg vil lige sende en tak til Poul Hacker for hans input ang. x 5 tid slowmo på downdelen ifht. raisedelen; Det virker virkelig godt.
Når man så samtidig kombinerer dette i slutfasen, når man oplever fatique, at man inddrager element som at bounche, køre alm./hurtigere hastighed på reps, half og quater reps etc. etc. så får man det optimale ud af fatiquedelen , opnår stor mulighed for variation i træningen og kan sådan træne meget mere varieret på let måde og reelt køre sig selv længere ud end ellers.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Antiinflamatorisk kost efter træning dæmer effekten af træning, spec. muskeltræning ihvertfald.
Har Sheldon her en pointe ang. antioxidanter?
Husk på, alt i Big Bang Theory baseres på videnskabelige fakta; Alle jokes har elementer vdr. videnskab; Det er en interaktiv serie.
Det bør man informere vidensskabsinteresserede børn om.

https://youtu.be/OQ2lD_vkj10?t=96
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kommentar fra video på youtube; Vildt!

"I think Samir is probably referring to Coleman's 2001 Arnold classic look. Apparently it's written that he was so peeled that a magazine had to alter his photoshoot to make him appear 'smoother' because they were afraid the photos would be too much for people. It's a shame the lightning at that show was trash but from a lot of experts eyes that was his best ever. And hearing Samir's story pretty much confirms it"

https://www.youtube.com/watch?v=8zsBw_W ... s%E2%84%A2

videoen er vist sat til at starte et andet sted af anden årsag men det er den rigtige video.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



jeg har tidl. beskrevet hvordan Andrew Huberman var værd at se på Youtube pga. hans gæster.
Efter at have set flere afsnit, vil jeg understrege, at alt hvad manden siger, er potentiel vrøvl, men hans gæster er stadig interessante.
Taler applauser hans status som professor, ass. professor, men jeg applaudererer hans lort når jeg skyller ud, for så meget mundlort skla man sgu være off. ansat for at kunne slippe afsted med at kunne fyre af og stadig have et ansættelsesforhold baseret på en sådan forståelse; At forstå x har ikke en skid med Talers tilgang til forståelse af hvad forståelse er at gøre, selvom taler selv er overbeviste om han har forståelse for og forstår hvad forståelser er....
Taler , I still love you;).
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Nogle gange er det pænt frustrerende at arbejde som fysioterapeut
Brugeravatar

 
Reputation point: 1265
 
Indlæg: 7363
Tilmeldt: 18. sep 2008, 19:14
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 152.50
- Dødløft: 202.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (30)
Kostplan: Ingen kostplan



tjeck Krizzos videoer i bryst og arme ud; Fantastisk mindmuscle connection.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Mussetrussen skrev:Nogle gange er det pænt frustrerende at arbejde som fysioterapeut


:lol: :lol: :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bilsten skrev:tjeck Krizzos videoer i bryst og arme ud; Fantastisk mindmuscle connection.


Har du vise en af dem?
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et ældgammelt YouTube klip med to danske makkere, hvor én makker laver military Press og den anden makker råber: “Kom så din mongol!”. Det var meget ikonisk i gamle dage.
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1752
Tilmeldt: 24. jul 2008, 16:20
Geografisk sted: 2300 Kebab
 
Træner her: AK Thor
IK 99
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mussetrussen skrev:Nogle gange er det pænt frustrerende at arbejde som fysioterapeut

Jeg var i sommers hos fysioterapeut med lægehenvisning pga. beskadiget achillesscene ved knoglen i hælen.
jeg så på nettet at det kunne være skadeligt at gå helt ned i stræk dybest i udstrækket, og undlod dette indtil fysioterapeut konsultation, hvor hans øvelser netop gik ud på at gøre dette, hvilket jeg kunne mærke var noget lort og holdt ham informeret om kunne være skadeligt, når skaden var ved knoglen og ikke midt på senen. Han afviste dette. Han var fysio for håndboldhold mænd i bedste danske række. En mand med stor erfaring valgte jeg og ikke en nyuddannet gik jeg bevidst efter skulle varetage sagen
Han ville aldrig kunne blive autoriseret mekaniker!
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Brugeravatar
 
Reputation point: 35
 
Indlæg: 53
Tilmeldt: 11. nov 2020, 21:50
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



tjr skrev:Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et ældgammelt YouTube klip med to danske makkere, hvor én makker laver military Press og den anden makker råber: “Kom så din mongol!”. Det var meget ikonisk i gamle dage.

var det ikke noget styrkeløft ?
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bilsten skrev:var det ikke noget styrkeløft ?


Det kunne godt lyde sådan. :lol:
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Efter jeg har undersøgt det grundig, ser det ikke ud til at Balkan får hvid jul i år. :D

Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Man bliver jo næsten nødt til at følge med hver dag, fra nu af, blot for at være sikker mht. næste jul. :baby:
Diversitet er IKKE vores styrke! Repræsentation er IKKE vigtigt!
Brugeravatar
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 378
Tilmeldt: 7. jul 2009, 20:11
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



taler skrev:Efter jeg har undersøgt det grundig, ser det ikke ud til at Balkan får hvid jul i år. :D


Med den tøs der kan jeg lave al den hvide jul du vil have .... ud over hende altså.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Absoulte must watch for all wanna have higher FREE testlevels, inkl. drugusers; EKstrem vigtig video!!!:

https://www.youtube.com/watch?v=qdO9btq ... ONutrition
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bilsten skrev:
tjr skrev:Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et ældgammelt YouTube klip med to danske makkere, hvor én makker laver military Press og den anden makker råber: “Kom så din mongol!”. Det var meget ikonisk i gamle dage.

var det ikke noget styrkeløft ?


Jo. Vist nok fra Hvidovre, nu jeg tænker på det.
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
Brugeravatar
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 1752
Tilmeldt: 24. jul 2008, 16:20
Geografisk sted: 2300 Kebab
 
Træner her: AK Thor
IK 99
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tit tænkt på denne betjent må have et ret højt total og fri testmængde

https://www.youtube.com/watch?v=IM0o50x ... lusDanmark
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bilsten skrev:Tit tænkt på denne betjent må have et ret højt total og fri testmængde

https://www.youtube.com/watch?v=IM0o50x ... lusDanmark


Der er ingen retfærdighed til, hvis sådan en idiot nogensinde får lov til at sætte sig bag et rat igen.
BTW; var det Vlado fyren som havde jagtet ham, havde flugtbilisten fået et par solide håndmadder :) :D
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:
Bilsten skrev:Tit tænkt på denne betjent må have et ret højt total og fri testmængde

https://www.youtube.com/watch?v=IM0o50x ... lusDanmark


Der er ingen retfærdighed til, hvis sådan en idiot nogensinde får lov til at sætte sig bag et rat igen.
BTW; var det Vlado fyren som havde jagtet ham, havde flugtbilisten fået et par solide håndmadder :) :D

Min tid med at se og evaluere videoen blev investeret i fokus på mandes fokus og testniveauer, ikke hvad en el. anden idiot laver, hvis jeg ikke nødvendigvis har brug for at skulle forholde mig til det; Ifald muligt , undgår jeg at forholde mig til idioter. Jeg betragter alt fra no self position, hvilket sikkert er meget godt..... og sådan lærer ang. hans testmængde; Igen lærer jeg, for jeg gentager ikke blot men ser tingnene igen fra en ny tidsvinkel; Manden fra politiets reaktionisme, latent mentalt sprængfarlighed gør hans fokus og instinkt helt fremme i the front of the train of awarenss, for at citere "Zen og kunsten at vedligeholde en motorcykel" OG... det er netop der, at man undgår at skabe rum for at kunne lade testskabelsespotiale ud; Folk med højt testniveau er altid helt oppe ved fokus for deres bevidstheds udtrykskanal i verden.
Din tid gik med at hidse dig op over idioten i bilen han jagtede, hviket også kan højne test, hvis altså din opmærksomhed, bevidsthed (ikke det samme) var helt fremme i fokus for at kunne udtrykkes gennem og ifbm. din væren og ageren; Dvs. hvis du nu ser videoen igen og prøver at forholde dig aktivt som jeg beskriver vs. passivt observerende videoen blot, det som ofte sker og sikkert er en af årsagerne til mænds dalende testniveau , spec. udenfor gym, så kan det være du også ser andre aspekter , også selvom du vedbliver at observere fra samme vinkel; Det vil gøre dig klogere vs. blot akkumulere mere data, som er den normale måde folk, spec. videnskabsfolk, tror de bliver klogere på. Mange videnskabsfolk baserer deres tilgang på akkumulering og ikke forståelse; Kæmpe problem - Derfor er der så mange "resultater" el. findelser, der hele tiden stikker i alle mulige retning og forklares på alle umulige måder; Umulige fordi de ofte er baseret på fejlslutninger og fejltolkninger; Og så fik vi lige hele den etablerede videnskabsstab stukket (lidt) ned.
Sidst rettet af Bilsten 16. jan 2023, 19:11, rettet i alt 4 gange.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det ska nok passe Bil ministeren
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ja jeg fik sgu lært en del.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



martinkjr skrev:
Bilsten skrev:Tit tænkt på denne betjent må have et ret højt total og fri testmængde

https://www.youtube.com/watch?v=IM0o50x ... lusDanmark


Der er ingen retfærdighed til, hvis sådan en idiot nogensinde får lov til at sætte sig bag et rat igen.
BTW; var det Vlado fyren som havde jagtet ham, havde flugtbilisten fået et par solide håndmadder :) :D

Vlado havde sikkert taget lidt mere voldsomt fat, men ikke mere bestemt, men Vlado er jo hellér ikke helt, helt ung længere, så måske han er blevet lidt langsommere og derfor med lavere test, efter han er blevet lidt mere grå? Måske det er derfor han er blevet mere grå?
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 1637
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bilsten skrev:
martinkjr skrev:
Bilsten skrev:Tit tænkt på denne betjent må have et ret højt total og fri testmængde

https://www.youtube.com/watch?v=IM0o50x ... lusDanmark


Der er ingen retfærdighed til, hvis sådan en idiot nogensinde får lov til at sætte sig bag et rat igen.
BTW; var det Vlado fyren som havde jagtet ham, havde flugtbilisten fået et par solide håndmadder :) :D

Vlado havde sikkert taget lidt mere voldsomt fat, men ikke mere bestemt, men Vlado er jo hellér ikke helt, helt ung længere, så måske han er blevet lidt langsommere og derfor med lavere test, efter han er blevet lidt mere grå? Måske det er derfor han er blevet mere grå?

:lol: :lol: :lol:
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bilsten skrev:
martinkjr skrev:
Bilsten skrev:Tit tænkt på denne betjent må have et ret højt total og fri testmængde

https://www.youtube.com/watch?v=IM0o50x ... lusDanmark


Der er ingen retfærdighed til, hvis sådan en idiot nogensinde får lov til at sætte sig bag et rat igen.
BTW; var det Vlado fyren som havde jagtet ham, havde flugtbilisten fået et par solide håndmadder :) :D

Min tid med at se og evaluere videoen blev investeret i fokus på mandes fokus og testniveauer, ikke hvad en el. anden idiot laver, hvis jeg ikke nødvendigvis har brug for at skulle forholde mig til det; Ifald muligt , undgår jeg at forholde mig til idioter. Jeg betragter alt fra no self position, hvilket sikkert er meget godt..... og sådan lærer ang. hans testmængde; Igen lærer jeg, for jeg gentager ikke blot men ser tingnene igen fra en ny tidsvinkel; Manden fra politiets reaktionisme, latent mentalt sprængfarlighed gør hans fokus og instinkt helt fremme i the front of the train of awarenss, for at citere "Zen og kunsten at vedligeholde en motorcykel" OG... det er netop der, at man undgår at skabe rum for at kunne lade testskabelsespotiale ud; Folk med højt testniveau er altid helt oppe ved fokus for deres bevidstheds udtrykskanal i verden.
Din tid gik med at hidse dig op over idioten i bilen han jagtede, hviket også kan højne test, hvis altså din opmærksomhed, bevidsthed (ikke det samme) var helt fremme i fokus for at kunne udtrykkes gennem og ifbm. din væren og ageren; Dvs. hvis du nu ser videoen igen og prøver at forholde dig aktivt som jeg beskriver vs. passivt observerende videoen blot, det som ofte sker og sikkert er en af årsagerne til mænds dalende testniveau , spec. udenfor gym, så kan det være du også ser andre aspekter , også selvom du vedbliver at observere fra samme vinkel; Det vil gøre dig klogere vs. blot akkumulere mere data, som er den normale måde folk, spec. videnskabsfolk, tror de bliver klogere på. Mange videnskabsfolk baserer deres tilgang på akkumulering og ikke forståelse; Kæmpe problem - Derfor er der så mange "resultater" el. findelser, der hele tiden stikker i alle mulige retning og forklares på alle umulige måder; Umulige fordi de ofte er baseret på fejlslutninger og fejltolkninger; Og så fik vi lige hele den etablerede videnskabsstab stukket (lidt) ned.



1. Du kan ikke med særlig stor præcision gætte menneskers testosteronniveauer blot ved at se på dem.

2. Midlertidige stigninger og fald af testosteronniveauer har ikke den relevans du tror.

3. Videnskab er en metode til systematisk at undersøge ting. Videnskab kan stikke i flere retninger fordi verden er kompleks, og fordi større mængder data ofte fortæller noget gennemsnitligt for populationen. Det har sine fordele og ulemper.
 
Reputation point: 95
 
Indlæg: 422
Tilmeldt: 21. feb 2013, 18:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Diversitet er IKKE vores styrke! Repræsentation er IKKE vigtigt!
Brugeravatar
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 378
Tilmeldt: 7. jul 2009, 20:11
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan





Endnu en video om paraffinolie. Ja, han har også tattoo's :mrgreen:
Diversitet er IKKE vores styrke! Repræsentation er IKKE vigtigt!
Brugeravatar
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 378
Tilmeldt: 7. jul 2009, 20:11
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster