Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65562 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049543 indlæg i 100419 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1212
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1210

Følg bodybuilding.dk på

Nyt fra udvikleren

Udskriv emne


Nyheder, information, konkurrence info, regler mv.

Tilbage til Generel information





Note: Planen var at lave 1 opslag hver uge med titlen "Nyt fra udvikleren - Uge XX", men jeg kan godt se med den aktivetet der er på siden så vil de seneste indlæg på forsiden kun være omkring det. Så derfor laver jeg nu bare det her og opdaterer hver uge på det. :)

Kontakt oplysninger:
Jeg tilføjer lige min e-mail adresse her: kim@dicm.dk, da det måske kan være så store problemer ved selve flytningen at man ikke kan skrive på forumet og da ingen herfra (udover Fredtoft) har mig på Facebook, så får i her en mulighed for at skrive til mig.

Uge 16:
Det her er så uge 16.

I sidste uge var planen at komme i gang med brugertabellen og de specielle kolonner der findes i den.
Jeg har importeret alle brugere og deres data til den nye version af forumet. Dataen i form af arm mål og lignende data er i en separat tabel nu, men ikke blev lagt ud synligt på det nye forum endnu, lige nu handlede det blot om at få det flyttet over og have scripts til at kunne gøre det igen når det hele er på plads.

Jeg har testet mit eget login og det virker fint på det nye forum. Da der var en som spurgte ind til gamle passwords, så kan jeg sige at det burde virke. Lige pt. har jeg ikke fået Fredtoft til at teste om man skal nulstille eller ej.

Udfordringen med dataen lige nu er at administratorer og moderatorer brugere virker ikke korrekt.
Brugere der er administratorer / moderatorer findes ikke på listen i PHPBBs administrations panel. Min løsning er lige nu er vi fjerner alle admins og tilføjer dem igen bagefter, det er den hurtigste løsning og burde ikke give problemer.

Udover selve kodningen af scripts er der også arbejdet med klargøring af DNS records og planlægning af kommende uger, skrivning af guides til opgradering, og generel planlægning og dokumentation af arbejdet.

Planen for næste uger er at få selve forums flyttet. Jeg vil hellere kalde det for kategorier, da at kalde dem forums er forvirrende. Så kategorierne skal jeg have kopieret over, men tænker ikke det er her jeg får store problemer.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Dejligt med en opdatering. Har du/I nogen idé om evt. tidsplan og hvornår der er en brugbar version?
“Trust me when you love something you don’t need motivation”
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 3. feb 2009, 17:29
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



BigBoi skrev:Dejligt med en opdatering. Har du/I nogen idé om evt. tidsplan og hvornår der er en brugbar version?

Lige nu har jeg ikke en dato, da der stadig er en del komplekse ting som skal løses før jeg er på et stadie hvor jeg kan sige at vi er klar og vil ikke love noget som måske ikke kan lade sig gøre.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



En opdatering her i uge 17.
Starter lige med det med kodeord.
Det virker med de gamle kodeord, så ingen skal skifte kodeord når vi skifter over til den nye version.

I ugen der gik har jeg arbejdet på at flytte kategorierne over og der var nogle problemer her, fordi tilladelser ikke fungerer korrekt ved flytningerne så var nød til at importere dem alle sammen og oprette en ny ekstra kategori og give den kategori de tilladelser vi ønskede, for så derefter give alle de andre de samme tilladelser for de forskellige bruger grupper.

Jeg sendte et screenshot til Fredtoft så han kunne se noget fremkridt og det har jeg vedhæftet her ( eller forsøgt, ved faktisk ikke om det virker herpå ).
Billede

Billedet viser indlæg, det betyder dog ikke at indlæg faktisk er flyttet på det billede, det er blot måden dataen vises på der gør at det ser sådan ud. Alle kategorier / forums tabeller indeholder nogle kolonner med seneste indlæg, og det er blot den data man ser.

I denne uge er min plan at få styr på nogle af de mange tabeller i databasen og se om jeg kan få antallet der skal kodes løsninger på ned og kode nogle løsninger. Det giver også en bedre viden omkring trukturen når jeg begynder at kopiere indlæg over.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Uge 18: Så endnu en opdatering herfra.

Ugen gik med at få styr på de mange tabeller og jeg har vidst fundet ud af hvilke der er i brug og hvilke der ikke er, derudover har jeg lavet noget kode til en stor del af dem, så de kan kopieres over. Jeg har dog ikke testet koden endnu, da netop de tabeller blot var 1 til 1 kopiering og hvis koden ikke virker, så vil jeg opdagede det når den rigtige kopiering sker og jeg nemt blot kan lave en eksport af netop de tabeller.

Jeg har fundet de fleste af de komplicerede tabeller nu også, så jeg ved hvor jeg skal kode noget mere.

I denne uge bliver der arbejder på at importere indlæg / posts. Altså indholdet. Det er den største tabel på hele siden , med over 2 millioner rækker og tabellen skal have ændret struktur.
Derudover kommer jeg også til at arbejde med at skrive min opgraderings guide til de forskellige dele, så når alt er klar så skal jeg blot læse den og så burde det virke.
Grunden til jeg skriver den guide er at der på et tidspunkt kommer til at være noget tid imellem at jeg er færdig med kopieringen til vi faktisk flytter over på det nye. Vi kommer nemlig til at skulle arbejde på at flytte noget indhold over til WordPress delen, designe WordPress siden, skifte design på forumet eller få det gamle til at virke, kode funktioner til at vise dataen der er speciel, kode funktioner til at indsætte data (til de specielle felter) og lignende.
Derfor vil der være et stykke tid fra ale kopiering er sket til at siden bliver udgivet og der skal jeg så bruge min guide for at sikre at de vigtigste ting bliver husket :)
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



er planen at alt data fra siden skal over på det nye?
 
Reputation point: 95
 
Indlæg: 422
Tilmeldt: 21. feb 2013, 18:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



bazinga skrev:er planen at alt data fra siden skal over på det nye?


ja alt data skal med over. Noget af det skal over i et andet system som hedder WordPress, det vil eksempelvis være Artikler, events og træningsmagasinet. Resten / det som ligger i selve forumet, bliver flyttet over i en ny version af forumet.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Uge 19: Indlæg!

En lidt forsinket opdatering på ugen, har virkelig haft travlt og derfor ikke har tid til at få skrevet herinde.

Sidste uge var at indlæg skulle flyttes over og det lykkedes at få gjort. Ikke uden besvær.

Den gamle tabel og den nye tabel er næsten identisk, men der var 3 ændringer som skulle laves, og på grund af mængden af data måtte jeg prøve flere forskellige metoder til at få det til at virke. Men det virkede.
1/3 af alle indlæg i testen er flyttet (jeg stoppede den, da jeg troede den var gået i stå) , så de sidste 2/3 vil ikke være noget problem.

Denne uge kommer jeg til at arbejde mere med indlæg, da jeg lige skal have skrevet det hele ned og lave et par tests endnu for at se om jeg kan få den til at lave arbejdet hurtigere, da det tager rimelig lang tid at lave de tabeller om.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Uge 21 opdatering:
Så skulle der være styr på alle indlæg også. :)

Der er ikke så meget andet at sige i denne uge.

I kommende uge / uger er det alle de andre tabeller i databasen som nu skal med, mange af dem forventer jeg bare er en direkte kopiering over uden ændringer. Men det bliver opgaven i denne uge og måske næste uge igen.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Uge 22 opdatering:

Sidste uge var planen at få spå mange tabeller kopieret over som det var muligt og de fleste af dem er kopieret over. Nogle har jeg markeret som at de kræver mere arbejde (på grund af strukturen af tabellerne og / eller dataen ser underlig ud) så det bliver kommende uge at få styr på dem, der vil skulle kodes løsninger til dem.

I får lige en lidt større opdatering på planerne herfra:
Når arbejdet for uge 22 er færdigt, så er der en planlagt pause i arbejdet og når jeg fortsætter er næste trin at alt i testen skal slettes igen og jeg skal følge min opgraderings guide jeg har skrevet igennem det her og forbedre den så det der står der er korrekt og se om alt så virker.
Hvis alt virker, så vil der lige være noget installation af et SEO plugin som er installeret på siden nu ( Den som gør at indlæg / kategorier står som tekst og ikke blot IDer. Eksempel: styrketraening-f1.html )
Den del kan godt blive lidt besværlig fordi vi har en WordPress og en PHPBB på samme url og der derfor skal laves noget som den sender folk det korrekte sted hen når man linker.

Når det så er gjort får Fredtoft besked om at teste forumet for at se om det virker som det skal og vende tilbage med eventuelle ændringer.
Derefter forventer jeg at de specielle funktioner som der er lavet til profilerne vil skulle kodes. Formentlig bliver det blot kopieret over det der er nu og ændret så det virker med en server der er opdateret, men har ikke set på det endnu så har ingen ide om hvordan det ser ud.

Efter den del vil det være tid til at arbejde på WordPress delen, hvor atikler m.m. skal flyttes over til. og imens skal der findes en løsning på selve udseendet af forumet og til WordPress, da det nuværende tema ikke kan benyttes.
Og så skal det kodes et plugin til WordPress som kan hente data fra forumet og vise det på WordPress delen (ligesom de der seneste indlæg der er på forsiden lige nu).
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Uge 23 :)

Planen for sidste uge var at få konverteret og lavet kode til at konvertere tabellerne der manglende. Og jeg kan nu sige at det er gjort. Derfor ser det nu ud til at alle tabeller er blevet gennemgået og der er lavet kode til dem som der krævede.
Derudover har jeg også i dag fået lavet en import med data fra i går for at se om min guide til at flytte det virker (mindre justeringer var nødvendigt) og jeg kan nu se alle indlæg der var på siden i går, både som logget ind og som gæst.

Jeg skal lige have lavet en ny bruger som ikke er admin og se om den kan skrive indlæg og se indlæg, men det vil jeg tro den kan. Forventer ingen problemer der.

Så lige nu kan jeg sige at vi har konverteret hele forumet over til en ny version på en test server :D
* Note vi har stadig et stykke vej, men vis testen fredtoft laver går fint, så ser jeg ikke længere nogen udfordringer med at få det til at virke denne gang.

Næste skridt er så at få SEO pluginet til at virke og få Fredtoft til at teste og så kommer den del med specielle funktioner på profilerne (Det kan være jeg arbejder på det imens jeg venter på at Fredtoft får testet, så det hele går lidt hurtigere).
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



MEN hvad er planen med at opdatere hjemmesiden eller lave en ny.

Tror I selv på der kommer nye brugere til eller hvad skal den nye side kunne, som den nuværende ikke kan.

Bruger man hjemmesider, forum m.m. i 2023?
 
Reputation point: 30
 
Indlæg: 1114
Tilmeldt: 24. mar 2010, 01:08
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Liverpool skrev:MEN hvad er planen med at opdatere hjemmesiden eller lave en ny.

Tror I selv på der kommer nye brugere til eller hvad skal den nye side kunne, som den nuværende ikke kan.

Bruger man hjemmesider, forum m.m. i 2023?


Det er jeg ikke den rigtige til at svare på, da jeg blot er ham der udvikler tingene. Går ud fra når alt arbejdet med opdateringen er lavet at Fredtoft gør et eller andet, men jeg ved det ikke. :)

Forums i 2023 er meget begrænset, da det meste har flyttet sig over til sociale medier. Jeg tror dog på at hvis man vil så kan man godt få noget brugbart ud af forums igen.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



En opdatering herfra. Efter dagens arbejde kom der desværre et tilbageslag i forbindelse med kopieringen.
Af en eller anden årsag så var der ingen brugere som havde fuld adgang til PHPbb administrationen på den nye test side, hvilket betyder at man ikke kan installere mods / udvidelser og efter nogle timer med at forsøge at give en bruger fuld adgang på testen, så måtte jeg prøve noget andet.

Jeg har heller ikke denne adgang herpå på trods af at jeg faktisk er Administrator, så om det faktisk er en fejl i ældre PHPBB versioner der er ved jeg ikke lige. Men for hurtigst muligt at kunne komme videre valgte jeg at geninstallere testen og i stedet for at importere alle brugere med det nuværende IDer fra databasen, så er der 1 bruger som får et nyt ID.

Årsagen til at et IDet skal skiftes skyldes at min bruger på en ren installation har ID 2 og den har adgang til alt. Men hvis jeg importere brugerne og rettigheder forsvinder det. Så nu forsøger jeg at give brugeren med ID 2 herfra et nyt ID , så jeg kan beholde mit ID 2 på den nye. Så ser jeg om det så virker bagefter, kan ikke se hvorfor det ikke burde, men det tester jeg.
Desværre kunne jeg ikke bare slette denne bruger, da det var en aktiv bruger.

Jeg har kodet ændringer i mine konverterings scripts til at ændre denne brugers ID og skal nu bare importere alt indhold en gang til.

Hvornår jeg får lavet testen ved jeg ikke lige, da der er rimelig travlt her slut på ugen med andre opgaver, men vil forsøge at få lavet den i denne uge.

Noget positivt er dog at artikler er kopieret over til den nye side uden problemer (Billeder virker dog ikke, men det er fordi jeg ikke har flyttet filerne endnu) :) og hvis Fredtoft er tilfreds med hvordan det fungerer, så kan vi slippe af med en af de speciel kodede systemer der benyttes herpå, hvilket kun vil være en fordel.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Uge 24 opdatering.

Efter skift af bruger ID på den ene bruger og ny import, så så det ud til at virke. Lige indtil jeg installerede SEO pluginet på siden. Det viser sig at når man bruger det SEO plugin der er på siden, så ændre den ved nogle rettigheder et sted. Jeg har ikke endnu fundet ud af præcist hvad det er den ændre. Jeg afventer lige nu at Fredtoft tester de dele der kan testes og så sletter jeg test installationen igen, optimerer import scripts og prøver igen. Jeg vil se om der er andre måder at lave de SEO ændringer pluginet laver, da det ikke er et plugin der bliver opdateret længere.

Det er desværre et ret irriterende problem at det ikke virker, så det må blive næste jeg arbejder på :)
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Uge 26 opdatering.

Jeg har arbejdet med det der SEO plugin som siden benytter og måtte desværre ende med at opgive at få den til at virke uden hjælp udefra, efter gentagende forsøg på installation har jeg måtte sige at den del kan jeg ikke få til at virke.
Så planen er lige nu at vi ser om det er muligt at få den der har udviklet det plugin til at opdatere det, så det virker korrekt og derved kunne bruge det eller om vi kan undvære pluginet på siden.

Pga. ferier kommer det til at tage noget tid, så der kommer ingen opdateringer omkring de kommende uger.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kim Vinberg skrev:Pga. ferier kommer det til at tage noget tid, så der kommer ingen opdateringer omkring de kommende uger.


Forståeligt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Håber det går fremad
Brugeravatar
 
Reputation point: 260
 
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. mar 2015, 12:36
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



taler skrev:Håber det går fremad


Lige nu er vi faktisk gået i stå, men jeg prøver at få en opdatering til jer meget snart.

Problemer er det der SEO plugin som siden har, der er ingen som udvikler på det længere og selvom jeg har kontaktet dem som tidligere har vedligeholt det men jeg ikke fået svar.

Bare lige kort hvad pluginet gør:
SEO = Search engine optimization
pluginet gør at søgemaskiner har nemmere ved at forstå hvad siden handler om, det gør den blandt andet ved at ændre URLen (Det man indtaster for at komme ind på et indlæg) Eksempel normalt hedder en URL edt her: viewtopic.php?p=2153951&t=104788&f=42
Men med SEO puginet hedder den: nyt-fra-udvikleren-t104788.html eller post2153951.html i stedet for.

For os mennesker er det 100% liegegyldigt, for ingen kan alligevel huske de URler, men det fortæller søgemaskinerne hvad siden handler om.

Så lige nu står vi med problemet at der skal en udvikler som kender PHPBB bedre end jeg gør til at kunne opdatere pluginet eller siden skal undvære pluginet.
Ved at fjerne pluginet kan det have betydning for placeringer på Google og andre søgemaskiner. Så det er op til Fredtoft at vurdere hvad der skal gøres her.

Min anbefaling er at fjerne det, så siden kan blive så ren PHPBB som overhoved muligt og derved undgå problemer som dette i fremtiden.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Så fik jeg tid til at skrive et svar, havde egentlig skrevet et svar den 22. men kunne ikke udgive pga. dårlig netforbindelse. Så nu skriver jeg igen.

Status er: Jeg afventer hvad vi skal gøre og ved ikke hvornår der sker noget, da det ikke er min beslutning.

Længere svar:
Det længere svar er at på grund af manglende opdateringer af SEO modulet så er der dele som ikke længere vil virke på siden ved en opdtering, det ville vi jo gerne have løst, men som nævnt bliver det ikke opdateret og der er derfor kun 2 muligheder.

1) Få det opdateret ( hvilket kræver nogle andre end mig til at gøre det )
2) Fjerne det, hvilke er min anbefaling. Så vi kan komme til at have et mere rent forum uden ekstra ting.

Men det er op til Fredtoft hvad der sker her. Jeg hjælper bare med opdateringen.

Sidste samtale jeg havde med Fredtoft den 26 Juni omkring siden hvor han ville vende tilbage efter han havde set på at lave en analyse omkring den effekt at fjerne SEO modulet ville have og om der var andre løsninger end at få modulet opdateret.

Jeg har så efter det skrevet til 3 udviklere der har været indvoldveret i SEO modulet for at se om det var muligt at hyre dem til at lave en opdatering så det virker igen. Men jeg har ikke hørt noget. Jeg fortalte Fredtoft omkring 2 af dem den 23. August. Den 3. ved han ikke jeg skrev til.
Jeg har ikke hørt fra Fredtoft endnu og det ser heller ikke ud til at han har set min besked på Facebook fra den 23. august.

De 3 udviklere har jeg så heller ikke hørt fra, men det undre mig ikke, når det er flere år siden at de har været aktive, så er chancerne for at se overhoved ser deres beskeder på Github og gamle mail konti meget lille.

Jeg kan godt sige at det ikke bliver i 2023 at siden bliver opdateret, for det er stadig ting som skal laves, der er blandt andet en WordPress installation (nyt frontend design som en anden skal lave, jeg tror ikke det er blevet lavet) plugin til WordPress der kan hente data fra Forumet (til at vise seneste indlæg osv) og så skal der laves design til selve forumet tror jeg. Planen var at i brugere skulle være med til at bestemme et færdigt design, men de er super kedeligt allere sammen, så jeg tænker en bedre løsning bare er standard med noget styling til at gøre den pænere, men det er der ikke taget endelige beslutninger omkring og så skal de specielle funktioner som artikler, træningsmagasiner, events osv flyttes til WordPress siden. Noget af det er lavet, jeg kan bare ikke lige hukse hvad jeg har lavet af det og vi har ikke gennemgået hvad der skal fjernes derfra.

Så der er en del endnu der skal laves. Selve kopieringen / Opdateringen kunne formentlig laves på en weekend ( Vi skal lige have lavet en endelig test ) , men de tests der er lavet ser det hele ud til at virke.

Så det er status. I ved nu det samme som jeg gør omkring det.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Det kan da være ligemeget. Bodybuilding.dk er død =D>
 
Reputation point: 5
 
Indlæg: 26
Tilmeldt: 26. okt 2017, 21:18
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Baklava skrev:Det kan da være ligemeget. Bodybuilding.dk er død =D>

Håbet lever!
“Trust me when you love something you don’t need motivation”
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 3. feb 2009, 17:29
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



BigBoi skrev:
Baklava skrev:Det kan da være ligemeget. Bodybuilding.dk er død =D>

Håbet lever!



Bump for hope.
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.


Billede
Brugeravatar
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 30. jun 2008, 13:07
Geografisk sted: Sydsjælland
 
Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



sund skrev:
BigBoi skrev:
Baklava skrev:Det kan da være ligemeget. Bodybuilding.dk er død =D>

Håbet lever!



Bump for hope.

=D>
“Trust me when you love something you don’t need motivation”
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 3. feb 2009, 17:29
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bare lige en kort status herfra (da intet har ændret sig). Jeg har i dag opdatere SSL certifikatet som der konstant er problemer med (som tidligere nævnt), men status på flytningen har ikke ændret sig.

Jeg forsøger at rykke Fredtoft for et svar, da han stadig (iflg Facebook) ikke har set min besked fra den 23. August.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Kim Vinberg skrev:Bare lige en kort status herfra (da intet har ændret sig). Jeg har i dag opdatere SSL certifikatet som der konstant er problemer med (som tidligere nævnt), men status på flytningen har ikke ændret sig.

Jeg forsøger at rykke Fredtoft for et svar, da han stadig (iflg Facebook) ikke har set min besked fra den 23. August.


Få ham op af stolen! :D
I never got along with my dad. Kids used to come up to me and say, "My dad can beat up your dad." I'd say Yeah? When?
-Bill Hicks
Brugeravatar
 
Reputation point: 420
 
Indlæg: 1920
Tilmeldt: 25. feb 2012, 21:36
Geografisk sted: Det Astrale Plan
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 110.00
- Dødløft: 167.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Var lige inde og rydde op i noget spam her til aften (kun fordi jeg kunne se der var kommet en del, det er ikke noget jeg er blevet bedt om at gøre) og for at skrive denne opdatering.

Jeg skrev til Fredtoft i Januar på Facebook og Facebook viser stadig ikke at han har set min besked og beskeden fra den 23. August er heller ikke blevet set iflg. Facebook.
Det vil sige at sidste kontakt jeg havde med Fredtoft var den 26. Juni 2023 (hvor han ville vende tilbage).
Han har været aktiv på Facebook da jeg så han kommenterede et opslag og han lagde noget ud på sin profil for ganske få dage siden.
Så det er åbenbart bare hans beskeder han ikke tjekker.

Der er så sket en ændring hos mig. Mit firma "der stod for ændringerne" (enkeltmandsvirksomhed) er lukket her i februar efter 16 år. Årsagen er at jeg er gået sammen med en anden (vi har været igang et år nu, så lukningen kommer nu fordi der ingen aktivitet er i mit længere), vi laver nogle ting af det samme som jeg tidligere har lavet i mit eget og udvikling sendes så videre til andre, så vi kan fokusere på vores kerne forretning. Dvs jeg er gået fra næsten 100% udviklings arbejde til nu udvikling fylder ca. ingenting (Vi laver ganske lidt udvikling hvor vi ikke kan undgå det, men outsourcer langt det meste til andre).

Så fordi der er gået så lang tid, så er det nu også et problem som der vil skulle findes en løsning på, da jeg jo ikke længere kan sende en faktura fra mit eget og sende den i det nye firma betyder en langt højere timepris, hvor jeg tidligere holdt en langt lavere pris pga. den oprindelige aftale der blev lavet i / omkring 2020 og de timer fra første omgang blev aldrig faktureret og jeg igen her ved andet forsøg holdt den samme pris hvor jeg så har faktureret timer.
Den lavere timepris kan jeg så ikke længere ved hvad der nu ville blive et 3. forsøg.
Dog ville man ikke skulle starte forfra 3. gang, da alle filerne er lavet og det bare skal testes og udgives. Men om det er mig der bliver den der laver 3. forsøg ved jeg ikke, da jeg jo har travlt i det nye firma og ikke bare kan smide alt jeg har i hænderne for at afsætte flere uger til det her.

Det eneste der irritere mig lidt nu er de der SSL certifikat fejl der konstant kommer (hver 3. måned), da jeg intet kan gøre ved dem og jeg vil ikke uden at forsøge en opdatering af systemet (som jeg ikke vil da det ikke er min side) eller skifte DNS indstillinger (som ingen åbenbart har adgang til længere), så det der sker er nok at om 3 måneder kommer der en fejl besked om at SSL ikke virker og man skal klikke ignorer for at komme ind, jeg opdatere det ikke længere, jeg holder ikke øje med det. Jeg har her til aften lige forsøgt en ændring som måske kan fikse problemet, men gør det ikke kan jeg ikke gøre mere ved det.

Jeg havde håbet at denne gang skete der mere, men jeg er låst fast i at gøre det der skal til.

Så som jeg skrev i mit indlæg fra uge 15 2023: post2153691.html#p2153691
Alt det her er ikke noget man lige gør på en weekend så derfor vil vi ikke sige noget som helst med hvornår det er færdigt, men hvad jeg kan garantere her er at jeg vil fortælle jer hvad der sker, hvor jeg / vi går i stå, hvad planen er osv. og hvis vi må opgive igen så fortæller jeg også det.


"Vi" opgiver ikke, jeg stopper med at vente og hvis der bliver et 3. forsøg så ved jeg simpelthen ikke hvad det bliver... ](*,)
jeg forsøger at ændre min email herpå til noget andet, så jeg ikke får de der 100 mails om dagen med nye spam brugere og håber på at der kommer en løsning en dag alligevel.
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 28
Tilmeldt: 27. feb 2020, 14:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Generel information




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster



cron