Der sker det at jeg skal på studietur til Berlin, her på søndag, stemningen er kørt godt op til en gang krig mellem de to drenge værelse og jeg vil gerne høre om i har nogle vilde pranks, man eventuelt kan lave

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 64611 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Flatreal
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048800 indlæg i 99721 emner
0 nye indlæg i dag
Mikkel leicht skrev:Ring til politiet annonymt og sig er der er en gruppe unge mennesker høje på coke.. i Tyskland = stormende politi-folk med automat-geværer! = ultra oplevelse
Mayweather skrev:skid i en pose lav en knude og lig den foran deres dør om morgenen
Mikkel leicht skrev:Ring til politiet annonymt og sig er der er en gruppe unge mennesker høje på coke.. i Tyskland = stormende politi-folk med automat-geværer! = ultra oplevelse
madein89 skrev:...da jeg er blevet lidt for gammel til den der ass-jack-humor.
madein89 skrev:Den bedste var nok at snige sig ind på badeværelset, mens der var én i bad, hælde lidt absint udover gulvet, sætte ild til det, og så lukke døren og slukke lyset. Så bliver der panik:D Skulle vidst være en ret syret oplevelse for personen, der tager bad.
OMG, det er jo håbløst det her. I am out, lav i jeres 5000 mavebøjninger og drik jeres cult shaker efter træning godluck
Mun skrev:Hvis det skal være lidt ondere så tag noget sekundlim på toiletbrættet.. Så når den næste skal skide, skal hele toilettet afmonteres, og han skal sendes på hospitalet, og ender højest sandsynligt med at få skåret lidt hud af
Jeg ved ikke lige hvad konsekvensen bliver for din gymnasiegang, men hvis de finder ud af at det er dig er der nok ikke langt igen
Jonathan skrev:Indtil videre bliver det:
Kløpulver som vi hælder ud over de andres senge.
Hår lak som svir af helvedes til hvis man får det sprøjtet i øjnene
Tiger balsam som vi kan smøre i hovedet på de andre
Boullion brikker som vi kan ligger ind under bruserhovedet i deres bad, så de lugter af boullion resten af dagen
Ketchup til under toiletsædet på deres badeværelse.
Glidecream til hovedpuderne.
Plastfilm til at binde folk ind i når de sover og til toilettet.
Vandballoner til at kaste i hovedet på folk når de sover.
Stinkbomber til at kaste på deres værelse.
Jonathan skrev:Hej bb.dk
Der sker det at jeg skal på studietur til Berlin, her på søndag, stemningen er kørt godt op til en gang krig mellem de to drenge værelse og jeg vil gerne høre om i har nogle vilde pranks, man eventuelt kan lave
Dine pranks er overvejende generiske og/eller kedelige og/eller grænseoverskridende og usjove.
Desuden fjerner du med dine forsøg på planlægning den spontanitet der gør pranks sjove, og det lader til I lægger op til en eskalering af den art som blandt almindelige gymnasieunger ultimativt resulterer i en flok drenge der ligger og vælter rundt på gulvet og halvt råber/halvt græder mens de slås uanset hvor "buddy buddy" de er til hverdag, og vennerne står ved siden af og tør enten ikke gribe ind så de står bare og falder sammen og glor eller gentager "HEY (indsæt navn) SLAP NU AF (indsæt navn)" eller også skynder de sig at gribe ind så de kan bekræfte deres mandlighed hvor de lader som om de vil intervenerere for at standse slåskampen, men egentlig bare gerne relativt risikofrit vil folde sig ud fysisk.
Illisher skrev:Den med skum har jeg set i et program der hed brainiac på discovery engang. De fik fyldt et helt toiletrum med skum da de trak udMen har ikke lige kunne google mig til hvad der skulle bruges, kunne ellers være sjovt
![]()
derudover så synes jeg mange af de "jokes" der bliver nævnt her i tråden er at gå en del over grænsen for hvad jeg ville kalde en joke..
WeirdMoose skrev:Illisher skrev:Den med skum har jeg set i et program der hed brainiac på discovery engang. De fik fyldt et helt toiletrum med skum da de trak udMen har ikke lige kunne google mig til hvad der skulle bruges, kunne ellers være sjovt
![]()
derudover så synes jeg mange af de "jokes" der bliver nævnt her i tråden er at gå en del over grænsen for hvad jeg ville kalde en joke..
http://www.youtube.com/watch?v=FcbB0p_iPXA
Illisher skrev:Den med skum har jeg set i et program der hed brainiac på discovery engang. De fik fyldt et helt toiletrum med skum da de trak udMen har ikke lige kunne google mig til hvad der skulle bruges, kunne ellers være sjovt
![]()
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster