Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66987 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049898 indlæg i 100472 emner
1 nye indlæg i dag
Sakin skrev:Du burde måske kigge lidt på din kost hvis du ik kan ramme 2gr/kg uden tilskud. Men husk at de 2gr/kg er for at være dækket 100% ind, nogen forsøg viser jo ligefrem at 1,3gr/kg er mere end rigeligt.
Men ja jeg smider altid en scoop proteinpulver i min morgen shake, ellers kommer det meste fra mad
smølf skrev:du skriver ikke om du bulker eller cutter. jeg har selv nogle overflødige kg og er lige begyndt på denne:
artikler/kost-kosttilskud/kost-kosttilskud/dit-eksempel-for-fedtreduktion.html
Hvis du vil bulke er der også en artikel om det, samt en generel guide om brugen af protein.
hvis du ikke er helt grøn med hensyn til træning, kan du sagtens bruge de gode råd i disse artikler.
gi den gas ;)
Morten Nielsen skrev:Som forummet beskriver, så er dette lidt af et begynderspørgsmål.
Jeg tager whey protein som de fleste, men er lidt i tvivl om man også tager det de dage hvor man ikke træner. Umiddelbart vil jeg mene, at hvis man GENERELT ikke får de proteiner nok gennem kosten, så skal man tage proteintilskud, så man får sit proteinbehov dækket hver dag.
Så lige nu tager jeg ca. 2 shakes plus 3g Kreatin om dagen. Jeg rammer stadig ikke helt de 2gr/Kg kropsvægt protein, men er tæt på.
Hvad siger i andre, tager i shakes alle dage eller kun de dage hvor i træner?
smølf skrev:Det jeg mener er, at når man bulker bruger man mere weightgainer end whey og omvendt når man cutter. Ihvertfald som tommelfingerregel. Men det er i sidste ende individuelt, hvad der virker bedst for en, afhængig af vægt, muskelmasse og fedt osv.
blindmand skrev:Morten Nielsen skrev:Som forummet beskriver, så er dette lidt af et begynderspørgsmål.
Jeg tager whey protein som de fleste, men er lidt i tvivl om man også tager det de dage hvor man ikke træner. Umiddelbart vil jeg mene, at hvis man GENERELT ikke får de proteiner nok gennem kosten, så skal man tage proteintilskud, så man får sit proteinbehov dækket hver dag.
Så lige nu tager jeg ca. 2 shakes plus 3g Kreatin om dagen. Jeg rammer stadig ikke helt de 2gr/Kg kropsvægt protein, men er tæt på.
jeg har læst at protein gennem shakes og pulver kun kan dække 40% af dit protein indtag ellers virker det ikke
blindmand skrev:Morten Nielsen skrev:Som forummet beskriver, så er dette lidt af et begynderspørgsmål.
jeg har læst at protein gennem shakes og pulver kun kan dække 40% af dit protein indtag ellers virker det ikke
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster