Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 67032 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049901 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
A Menace To Chicken skrev:Jeg ville skynde mig at æde det, inden det blev endnu ældre.
.. but then again, I am a wee bit mental.
DHL^ skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg ville skynde mig at æde det, inden det blev endnu ældre.
.. but then again, I am a wee bit mental.
Jeg havde ædt det.
Hvis det smager og lugter som det gjorde i starten så ned med det. Så længe det bare har været opbevaret rigtigt.
Mit eget kasein var sq da 9 måneder for gammelt da jeg åd resten af den spand
skamd skrev:Efter første gang jeg købte en 20 kg bodylab proteinpulver sæk endte det også med at blive for gammelt.. Det smagte stadig, som for gammel mælk, men ellers virkede der ikke til at være noget galt med det..
Men det er en bedømmelsessag. Lugter det surt og har låget ikke været skubbet helt i ville jeg ikke benytte mig af det.
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...
merijaan skrev:skamd skrev:Efter første gang jeg købte en 20 kg bodylab proteinpulver sæk endte det også med at blive for gammelt.. Det smagte stadig, som for gammel mælk, men ellers virkede der ikke til at være noget galt med det..
Men det er en bedømmelsessag. Lugter det surt og har låget ikke været skubbet helt i ville jeg ikke benytte mig af det.
var der en grund til du ikke fik gjort de 20 kg færdig inden udløbsdatoen? eller er det simpelthen for meget at indtage inden for et givent tidspunkt ( udløbsdatoen )
Illisher skrev:der står; "MINDST holdbar til". ikke sidste anvendelses dato... hvis der også skulle stå en "MAX holdbar til" ville den nok ligge nogle år over "mindst holdbar til" så hvis produktet har været opbevaret korrekt så kan og det ikke synes at fejle noget så kan det sagtens indtages.. og det gælder sku næsten alle ting.
A Menace To Chicken skrev:Illisher skrev:der står; "MINDST holdbar til". ikke sidste anvendelses dato... hvis der også skulle stå en "MAX holdbar til" ville den nok ligge nogle år over "mindst holdbar til" så hvis produktet har været opbevaret korrekt så kan og det ikke synes at fejle noget så kan det sagtens indtages.. og det gælder sku næsten alle ting.
True dat. I sidste uge åd jeg seks rå æg, der var to uger over dato.
.. folk er sgu' blevet lidt for nemme at forskrække, efterhånden.
philippeboissard skrev:A Menace To Chicken skrev:Illisher skrev:der står; "MINDST holdbar til". ikke sidste anvendelses dato... hvis der også skulle stå en "MAX holdbar til" ville den nok ligge nogle år over "mindst holdbar til" så hvis produktet har været opbevaret korrekt så kan og det ikke synes at fejle noget så kan det sagtens indtages.. og det gælder sku næsten alle ting.
True dat. I sidste uge åd jeg seks rå æg, der var to uger over dato.
.. folk er sgu' blevet lidt for nemme at forskrække, efterhånden.
Æg kan fandme holde sig længe.
Min far er kok, han siger at du tydeligt kan lugte når du knækker det om det er for gammelt.
Mit eneste råd er det min far altid siger.
Ser det ud til at det kan ædes, så spis det, lugter det forkert, lad være.
Der er en årsag til at vi klarede os i stenalderen uden markater på udløbsdatoer!!!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster