Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 66119 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049701 indlæg i 100440 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 796
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 794

Følg bodybuilding.dk på

Proteinpulver til 14-årig

Udskriv emne


Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum





Hej,

Overvejer at købe noget proteinpulver. Har selv noget, men har kun taget en lille smule af det.
Er nemlig bange for, at det kan ødelægge noget for mig at drikke det? Har dog læst, at der slet ikke er noget galt i det, men her for noget tid siden var der en der skrev til mig, at tage det ville kunne ødelægge min højdetilvækst? Er dette rigtigt, eller er det noget vås?


Har kun tænkt mig at tage det de dage jeg træner, men i hvor store doser skal jeg så tage det?

Og er der nogle mærker i evt. kan anbefale? Kigger lidt på Nutramino og Bodylab.


I øvrigt, kan muskeltræning på nogen som helst måde ødelægge ens højdetilvækst? Vil nemlig helst ikke stoppe med at vokse, da jeg er ret lille. :O
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 60
Tilmeldt: 10. apr 2012, 18:25
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Proteinpulver er ligesom en mel bestående primært af protein. Det er bare pulver MAD og derfor ingen ødelæggelse. Det er udvundet af mælk og jeg tror ikke du er bange for at drikke et glas mælk?

Mht. til træningen er den ingen grund til bekymring. Der findes mange andre sportsgrene der er langt hårdere og barske, samt større risiko for skade osv. Styrketræning hæmmer ikke din højde hvis du sørger for at spise de ekstra kalorier du har brug for.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1915
Tilmeldt: 21. aug 2011, 22:11
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 187.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



igen igen igen kommer proteinpulver til at frem stå som et mikral midle DET ER DET IKKE! som skal pointeres det er ligesom at æde et stykke kylling. kylling er vel heller ikke noget mikral midle? altså hvis du ikke har nogen forstand på kost så lad være med at kaste penge ud til proteinpulver under artikler kan du læse alt om kost og kosttilskud
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 318
Tilmeldt: 7. maj 2011, 08:52
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Begynder forum




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster