Hvordan ser formen ud?
Held og lykke med konkurrence planerne

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63480 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048396 indlæg i 99707 emner
0 nye indlæg i dag
Misslaw skrev:Hej Ravnkilde,
Velkommen til! Altid rart med endnu en pige på sitet, også endda med ambitioner![]()
Kunne være godt at høre lidt mere om dine forudsætninger, har du trænet længe? Hvorfor konkurrence? HVem styrer din kost og træning osv. Ydermere er formbilleder jo altid spændende hvis du har lyst til at lægge sådan nogle op![]()
/Line
Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Hej Ravnkilde,
Velkommen til! Altid rart med endnu en pige på sitet, også endda med ambitioner![]()
Kunne være godt at høre lidt mere om dine forudsætninger, har du trænet længe? Hvorfor konkurrence? HVem styrer din kost og træning osv. Ydermere er formbilleder jo altid spændende hvis du har lyst til at lægge sådan nogle op![]()
/Line
Hej line.
Tak for velkomsten.. ja kan se at det ikke ligefrem er overvælden med tøser her på sitet...![]()
har tænet en del sådan on/off de sidste 10 år, mest boksning & løb med reglmæssige ture i centret såen' en 3 gange ugenligt.. sådan en go aktiv livsstil.. men for sådan cirkus en 2 års tid siden blev jeg bidt af en gal bodybuilder ( læs: kæreste) som fik mine øjne op for BB-milijøet, og jeg var hookt... så siden da har jeg trænet på et helt andet nivau...
![]()
og da jeg er en meget målorinteret person besluttede jeg mig i foråret i år for at satste på at det var konkurrence jeg skulle.. og det blev mit mål...kan godt li' at presse mig selv til det yderste, så nu er det næste år 100 % dedikeret til at nå målet..... hvis ikke nu hvornår så... ingengrund til at udskyde tingene..... kan jo lige så godt satste alt og prøve.. engang skal jo være den første![]()
mht. kost &træning... kæresten styre træningen (selv om jeg da blander mig lidt) & jeg tag hånd om kosten, lige pt. har dog lige kontaktet evolutionhotel.com (Helle nielsen) ang. online coaching.... venter spændt på svar på min mail......
![]()
et par former billeder skulle jeg gerne have klar i løbet af de næste par dage....
Misslaw skrev:Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Hej Ravnkilde,
/Line
Hej line.
Tak for velkomsten.. ja kan se at det ikke ligefrem er overvælden med tøser her på sitet...![]()
har tænet en del sådan on/off de sidste 10 år, mest boksning & løb med reglmæssige ture i centret såen' en 3 gange ugenligt.. sådan en go aktiv livsstil.. men for sådan cirkus en 2 års tid siden blev jeg bidt af en gal bodybuilder ( læs: kæreste) som fik mine øjne op for BB-milijøet, og jeg var hookt... så siden da har jeg trænet på et helt andet nivau...
![]()
og da jeg er en meget målorinteret person besluttede jeg mig i foråret i år for at satste på at det var konkurrence jeg skulle.. og det blev mit mål...kan godt li' at presse mig selv til det yderste, så nu er det næste år 100 % dedikeret til at nå målet..... hvis ikke nu hvornår så... ingengrund til at udskyde tingene..... kan jo lige så godt satste alt og prøve.. engang skal jo være den første![]()
mht. kost &træning... kæresten styre træningen (selv om jeg da blander mig lidt) & jeg tag hånd om kosten, lige pt. har dog lige kontaktet evolutionhotel.com (Helle nielsen) ang. online coaching.... venter spændt på svar på min mail......
![]()
et par former billeder skulle jeg gerne have klar i løbet af de næste par dage....
Jamen det lyder spændende og i hvert fald som en log jeg skal følgeBliver spændende med Helle, er sikker på det bliver et godt samarbejde.
![]()
Stiller kæresten også op?
Misslaw skrev:Hey![]()
Fået svar fra Helle?
Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Hey![]()
Fået svar fra Helle?
heysa..... neeeej.... ikk endnu... :-( og nu er der gået en uge siden jeg skrev en mail der til... men intet svar....![]()
så overvejer lidt at prøve at skrive igen....
Misslaw skrev:Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Hey![]()
Fået svar fra Helle?
heysa..... neeeej.... ikk endnu... :-( og nu er der gået en uge siden jeg skrev en mail der til... men intet svar....![]()
Ok, kan være hun holder lidt ferie her efter DM.
Lyder til det går godt med bulkeriet. Kan sagtens følge dig i at det er svært at se vægten gå op! "Heldigvis" er det den anden vej for mig, ser dog frem til engang ikke at være for fed til at kunne bulke
Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Hey![]()
Fået svar fra Helle?
Lyder til det går godt med bulkeriet. Kan sagtens følge dig i at det er svært at se vægten gå op! "Heldigvis" er det den anden vej for mig, ser dog frem til engang ikke at være for fed til at kunne bulke
Ja, havde også tænkt den tanke.... må vente spændt på svar...![]()
Ja, for fanden.. vægten skyder i vejeret.. kan sq ikk helt følge med... men er heldigvis begyndt at gå op for mig at det er vand & MUSKLER....og det skal jeg jo ikk pive over... hehe....
Men er kommet lidt i tvivl ang. hvad vægten burde sige til næste år efter diæt... havde regnet med en sådan cirkus 60 +/-.... men kan da godt være at det skal justeres lidt..![]()
Hvad klasse er det du regner med at stille op i næste år????![]()
haha... ja skal jo ikk piive, når nu jeg for lov at bulke.... men sjovt nok tænker jeg MAJET mer' på mad nu.. end da jeg cuttede.....(mmmmmmmmmmm...is - bannasplit- hvidtbrød- chokolaaaaase.... SATMER godt man har spisedag i morgen...
) æggehvidemufiens & kylling hænger mig langt ud af halsen......
Misslaw skrev:Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Hey![]()
Fået svar fra Helle?
Ja, for fanden.. vægten skyder i vejeret.. kan sq ikk helt følge med... men er heldigvis begyndt at gå op for mig at det er vand & MUSKLER....og det skal jeg jo ikk pive over... hehe....
Men er kommet lidt i tvivl ang. hvad vægten burde sige til næste år efter diæt... havde regnet med en sådan cirkus 60 +/-.... men kan da godt være at det skal justeres lidt..![]()
haha... ja skal jo ikk piive, når nu jeg for lov at bulke.... men sjovt nok tænker jeg MAJET mer' på mad nu.. end da jeg cuttede.....(mmmmmmmmmmm...is - bannasplit- hvidtbrød- chokolaaaaase.... SATMER godt man har spisedag i morgen...
Det skal nok blive godt, og det er da cool at kunne ligge på nogen og 60 kg når du er cut!![]()
![]()
![]()
Det må blive den høje klasse jeg ender i da jeg måler 168 cm.
Spisedage er fantastiske og har virkelig været alt afgørende for at jeg har kunnet holde min diæt, det betyder meget for psyken. Velbekomme
Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Hey![]()
Fået svar fra Helle?
Det skal nok blive godt, og det er da cool at kunne ligge på nogen og 60 kg når du er cut!![]()
![]()
![]()
Spisedage er fantastiske og har virkelig været alt afgørende for at jeg har kunnet holde min diæt, det betyder meget for psyken. Velbekomme
ja, men er også høj så vægten ville være okay... er 174...
så er det jo samme klasse... cool...
nemlig.... det er utroligt hvad de kan gøre for ens psyke..... og jo tak.... har allerede besluttede hvad der skal spise... hehe
Misslaw skrev:Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Ravnkilde skrev:Misslaw skrev:Hey![]()
Fået svar fra Helle?
![]()
![]()
ja, men er også høj så vægten ville være okay... er 174...
så er det jo samme klasse... cool...
nemlig.... det er utroligt hvad de kan gøre for ens psyke..... og jo tak.... har allerede besluttede hvad der skal spise... hehe
Hvis jeg en dag kan komme til at se ud som Camilla Øhman på 74 kg er jeg ovenud tilfreds (og halvgammel;))! Hvis du ikke allerede læser hendes blog, så tjek den ud![]()
Ja medmindre jeg bliver målt lidt mindre til indvejningen, så er vi i samme klasse. Skal nok blive godt! Glæder mig i hvert fald til at følge din vej.
Havde spisedag igår med en hel masse lækkert, så føler mig ret væsket og ugidelig idag! Men dte er det hele værd
Misslaw skrev:Halløj![]()
Ikke meget opdatering i loggen???
Ville lige gøre opmærksom på en tråd her på bb.k om fællestræning i The Gym i KBH sidst i oktober. Hvis du og kæresten ikke har noget bedre at tage jer til kunne i jo kigge forbi?
/Line
Linealba skrev:Hej!
Den her log har jeg fuldstændigt oversetEt sent velkommen til! Fedt at se flere piger med konkurrence som mål!
Glæder mig til at følge med!
kh Linnéa
GoingBiG skrev:Træner du ude i HSMK?
Ravnkilde skrev:bay: tak for velkomsten... :-)
så er der lige blevet trænet i 2 dage, ben & biceps i Lørdags... hvor jeg lige slog min egen rekord i biceps db curl... 4 sæt a 10x14kg.. wee... og kan sq også se en kæmpe forskel på armen der nu måler 32.. ( altså med pump... hehe).. ben-træningen var dog ikke liige det bedste, bøvler lidt med knæet, så der blev ikk smidt alt for mange kilo på squat men tilgengæld 9 sæt.. så kan da stadig mærker det 2 dage efter![]()
Søndag stod den på bryst & triceps hvilket gik super.. har fået en hel del styke..og fik taget de der 18 kg DB i fladbryst, der havde kigget lidt på mig dog kun 6 rep's... men er lidtover det...
nu har jeg så (ufrivillige) 2 hvile dage, da den står på en 48 timers vagt...men man skal jo også tjene lidt penge
![]()
Vægten er igen steget en smule og hedder nu 67,5....... skal godt nok lige banke mig slev i hovdet for ikke at panikke totalt ved at se vægten ryge så hurtigt opad... Er jeg den eneste der har det sådan?!?!?! eller er jeg bare en tøs...
Tror sq min kæreste er ved at blive sindsyg over at høre mine klager over frygten for at blive tyk... hehe..... men kan jo godt se ( hvis jeg skal være heeelt ærlig) at min ryg & arme virkelig er vokset.. og det må jo gi et par kilo.. plus at kreatin bare virker på mig åbenbart.. hvergang jeg starter på det... ryger der bare væske i kroppen i løbet af 0,5...
![]()
Kosten køre okay.. selv om jeg syntes det er hårdt at skulle spise så meget.. men det er jo et luksusproblem..![]()
Poliquin skrev:Rigtig fine skuldre, arme og top ryg![]()
Mere fokus på dybden og bunden af ryggen ville gavne
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster