Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66615 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049842 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Biiver skrev:Mener den har været oppe før, hvor folk blev enige om den kun skulle benyttes hvis man var ekstremt overvægtig eller skulle tabe sig hurtigt inden en evt. operation.
Grunden for dette var vidst at man tabte en del muskelmasse pga. den elendige kostfordeling og -mængde.
Hurtig søgning på siden:
viewtopic.php?t=6898&highlight=suppekur
viewtopic.php?t=5088&highlight=suppekur
viewtopic.php?t=5552&highlight=suppekur
viewtopic.php?t=457&highlight=suppekur
viewtopic.php?t=179&highlight=suppekur
incognito skrev:mig bekendt har man aldrig brugt sådan noge der på rishospitalet... Kuren har også være kendt som hvidovrekuren, fordi den skulle stamme fra hvidovre hospital...
Den egner sig ikke til nogen som helst....
Den virker - ingen tvivl om det. Man smider desværre en masse muskelmasse. Det er associeret med en øget dødelighed, så god fornøjelse.Mathiaska skrev:Lad mig sige det sådan her, den kur virker bare!
Jeg smed 8 kg, på de 13 dage
Jeg er overvægtig, men ikke SÅ overvægtig igen.
Den er hård, og du bliver træt. Men føj for pokker den virker
8 kg på 13 dage tabte jeg. Èt kg pr. dag i første næsten, og så blev det stille og roligt i uge 2.
Mathiaska skrev:Lad mig sige det sådan her, den kur virker bare!
8 kg på 13 dage tabte jeg. Èt kg pr. dag i første næsten, og så blev det stille og roligt i uge 2.
For det første stammer kuren ikke fra Rigshospitalet og for det andet er det meget tvivlsomt at den er udarbejdet af en diætist.Happy skrev:Det jo nemt nok at tabe sig..kunsten er at beholde alt sin masse og tabe maks fedt
ved hospitalets ekstremt dårlig madplan vil man sikkert udelukkende tabe masse og nul fedt.
Burde da fyre der diætister omgående.
hvis man skal blive rask hurtig gælder det om at få noget ordenligt at æde..
Happy skrev:hun læste også noget ernæring og dyrkede noget sport af en slags...anbefalede kun at spise protein gang om dagen..da kroppen ik havde brug for mere..
Protein pulver var kun for folk på steorider..ja hura..skørre kælling..
Motto...tro ikke på alt hvad i høre-
Bondi skrev:Mathiaska skrev:Lad mig sige det sådan her, den kur virker bare!
Ingen tvivl om man kan tabe sig i en hvis periode på den. Men som oftes tager man det hele på igen og ofte mere til.
Ved ikke om det også er sket for dig - Men det er absolut IKKE en kur der kan anbefales. I det hele taget er jeg personligt modstander af såkaldte "kure" - Det eneste der virker på sigt er en omlægning af ens kost og livsstil
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster