Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66307 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049757 indlæg i 100451 emner
3 nye indlæg i dag
Saddydj skrev:Er du blevet swole&ripped?
SebSkovlund skrev:Saddydj skrev:Er du blevet swole&ripped?
Og hvordan går det med din træning; er fedtprocenten ved at ryge ned igen? Jeg er fandme imponeret over den styrke, du holder i dødløft og squat taget i betragtining, at din træning i længere perioder har været mere eller mindre ufrekvent og nedprioriteret i forhold til druk i forbindelse med studiestart ;)
SebSkovlund skrev:Hold kæft hvor er det hele bare noget lort! Det blev til en 2 km gåtur i dag i stedet for en løbetur, fordi min ryg simpelthen ikke er klar til at løbe...
Jeg er fandme desperat efterhånden.
Saddydj skrev:SebSkovlund skrev:Saddydj skrev:Er du blevet swole&ripped?
Og hvordan går det med din træning; er fedtprocenten ved at ryge ned igen? Jeg er fandme imponeret over den styrke, du holder i dødløft og squat taget i betragtining, at din træning i længere perioder har været mere eller mindre ufrekvent og nedprioriteret i forhold til druk i forbindelse med studiestart ;)
Tak som byder. Det går såmænd fint nok, træningen er stadigvæk ret infrekvent og i perioder meget ineffektivt, men jeg holder til gengæld altid øje med kosten, herunder særligt mit proteinindtag. Jeg tror, at det har hjulpet mig rigtig meget mht. til min fremgang (og/eller bevarelse af styrke i squat og dødløft) kontra træningsindsatsen. Derudover træner jeg, så meget jeg overhovedet kan, kun med frie vægte og så vidt muligt også compound øvelser.SebSkovlund skrev:Hold kæft hvor er det hele bare noget lort! Det blev til en 2 km gåtur i dag i stedet for en løbetur, fordi min ryg simpelthen ikke er klar til at løbe...
Jeg er fandme desperat efterhånden.
Hvad fanden er der nu galt med ryggen?
EDIT: Havde vist ikke læst ovenstående indlæg ordentligt igennem.
Saddydj skrev:Du må da snart være et slangemenneske med al den prehab,rehab og udstrækning.
SebSkovlund skrev:
Mht udstræknigen så skyldes det, at mine hofter driller i forbindelse med leg presses. Det er klart bedre end tidligere, men jeg prøver lidt at undgå, at det udvikler sig til en decideret skade, og selvom jeg synes, at udstrækningen hjælper, så føles det ikke som en decideret problemsolver. Any ideas on this?
Saddydj skrev:SebSkovlund skrev:
Mht udstræknigen så skyldes det, at mine hofter driller i forbindelse med leg presses. Det er klart bedre end tidligere, men jeg prøver lidt at undgå, at det udvikler sig til en decideret skade, og selvom jeg synes, at udstrækningen hjælper, så føles det ikke som en decideret problemsolver. Any ideas on this?
Mit eneste forslag er at lade være med at lave leg press. Lær at squatte i stedet, hvis du ikke allerede kan det nu.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster