Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 62691 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk

Vores medlemmer har i alt skrevet 2048018 indlæg i 99680 emner

6 nye indlæg i dag

I alt: 645
Medlemmer: 5
Skjulte: 0
Gæster: 640

Følg bodybuilding.dk på

seriøs amatør BB'er!!!!

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

tjek lige ham her.. jeg fik tilsendt et link til en tråd han var i!

her er en mail han har sendt til en der bad om hans stats:
Saw him on facebook, 25 years old from South Africa.

This guy can definitely turn pro!, need to see the quads and back though.

I emailed him asking for his stats:

Im 5ft9 and my weight is 292 pounds and im 9% fat. I stay as lean as i am in the photos al year round. Dont go higher that 9% fat.

These measurment are all cold.
Chest is 57 inches
Arms is 22 3/4 inches
quads is 31 inches
Calves just under 20 inches
forearms are just under 17 inches
waiste now is 34 inches

I want to improve my upper chest, my outer upper sweep on my quads as my inner and lower quads are very thick so looking to add more flare. And i want to just work on my upper lats as i have low lats. So just looking to improve those areas.
Vedhæftede filer
1856-amator2.jpg
1856-amator2.jpg (58.89 KiB) Vist 265 gange
1598-amator1.jpg
1598-amator1.jpg (34.28 KiB) Vist 250 gange
7602-amator.jpg
7602-amator.jpg (26.67 KiB) Vist 259 gange
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Massiv fyr - men synes ikke han er speciel imponerende. Super gode arme og delts - men det er umiddelbart også det eneste. Det ligner han allerede har en led roid gut?
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

yes.. men 25 år! det er sq vildt!
Brugeravatar

Styrkeliste

Min gode mand, vent til Trey Brewer når den alder :wink:

Reputation point: 0

Jeg kunne ikke være mere enig, det er da for sindsygt. Manden er fra 85, 100% krudtet og kommer til at slå Colemans rekord :D

http://www.bsnonline.net/teambsn/team_b ... ey&sec=bio

Geografisk sted: Kgs. Lyngby

Træner her: Atlas Motion og Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Lasse bassen skrev:Jeg kunne ikke være mere enig, det er da for sindsygt. Manden er fra 85, 100% krudtet og kommer til at slå Colemans rekord :D

http://www.bsnonline.net/teambsn/team_b ... ey&sec=bio

Jeg skynder mig lige at indskyde at fra et interview til sidste års Mr. O, bliver han spurgt om hans off-season weight, hvortil han svarer at han vejer 320-325 pounds :D Helt klart en mand/dreng jeg holder øje med.

trey er impurnerende ja.. men jeg kunne godt tro at han ender ud med en skade hvis han fortsætter sin fremgang med den fart.. hans led og sener kan ikke holde til det.. og hvis han bliver langtids skadet nu er det svært at komme tilbage igen.. men han er da spænnende at følge.
Brugeravatar

Styrkeliste

Detorian skrev:Min gode mand, vent til Trey Brewer når den alder :wink:

Hvor gammel er det brewer er nu ?
I had a goal, to be the best from day one - Jay Cutler
Sponseret af (link slettet) - Pulse o the next generation.
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: City Fitness Ribe
Ribe Fritidscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00

Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan

ham den første er bare klam og grim.. håber de dør af deres roids.. tabere,
"Nothin but a peanut!"
Brugeravatar

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 162.00
- Dødløft: 210.00

WrathChild skrev:
Detorian skrev:Min gode mand, vent til Trey Brewer når den alder :wink:

Hvor gammel er det brewer er nu ?

22-23, mener det er 23.

jae en 23 år,
det er fandme vildt han allerede er så kæmpe.
når han når de 30 er han hulk :P
I had a goal, to be the best from day one - Jay Cutler
Sponseret af (link slettet) - Pulse o the next generation.
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: City Fitness Ribe
Ribe Fritidscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00

Galleri: Vis galleri (1)

WrathChild skrev:jae en 23 år,
det er fandme vildt han allerede er så kæmpe.
når han når de 30 er han hulk :P

jeg mener han stiller op til NPC/Junior nationals eller hvad dælen der hedder i år. Han vandt det første gang han stillede op. Men jeg skyder på at hvis han bliver ved som han gør nu, så kunne han godt gå hen og være en af de yngste nogensinde der får sit pro card. Mener ikke han har det endnu, langtfra.

[quote="TeamBear"]ham den første er bare klam og grim.. håber de dør af deres roids.. tabere,[/quote

Måske lige hårdt nok sagt?

Folk tager et valg og vil man til tops indenfor BB er roids uundgåeligt. Her tænker jeg internationalt.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 skrev:
TeamBear skrev:ham den første er bare klam og grim.. håber de dør af deres roids.. tabere,[/quote

Folk tager et valg og vil man til tops indenfor BB er roids uundgåeligt. Her tænker jeg internationalt.
ja måske, jeg synes bare det er så sørgeligt.. da jeg fandt ud af at de tog roids røg min illusion sammen med julemanden.. :).. tror sku også der er nogle stykker af toppen i dk der har haft fingrene i kagedåsen på et tidspunkt..
"Nothin but a peanut!"
Brugeravatar

Styrkeliste

TeamBear skrev:
8800 skrev:
TeamBear skrev:ham den første er bare klam og grim.. håber de dør af deres roids.. tabere,[/quote

ja måske, jeg synes bare det er så sørgeligt.. da jeg fandt ud af at de tog roids røg min illusion sammen med julemanden.. :).. tror sku også der er nogle stykker af toppen i dk der har haft fingrene i kagedåsen på et tidspunkt..

Selfølgelig er toppen i DK også dopet, det er en del af sporten. drop nu de åndsvage kommentarer det ændrer jo ikke noget.

Reputation point: 245

TeamBear skrev:
8800 skrev:

Uden at være sikker, da de jo ikke skilter med det, skal du nu nok regne med en stor del af de der stiller op til DM har dopet sig på et eller andet tidspunkt. It's the name of the game...
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

TeamBear skrev:ham den første er bare klam og grim.. håber de dør af deres roids.. tabere,

Det var et rigtig begavet indlæg. [-(
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Ikke mere diskussion om hvorvidt folk der doper sig er idioter osv..

Fint at diskutere emnet så det også understreges at en sådan fysik ikke kommer af havregryn og mors mad.

Men holder de personlige meninger om hvorvidt krudtere "skal dø" osv. over PM, for det ender bare i mudderkast.

Dingo
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Jeg synes bare at det er synd, for selvom roids ikke er alt de vinder på, så betyder det rigtig meget hvem der er den mest dumdristige mht til mængder osv.. men hvad er så jeres meninger til det? synes i det er fint at fx de danske store bodybuildere som hiver de gode pladser hjem er dopet(hvis vi nu siger de er).. er det bare "part of the game", eller synes i også det er synd at det ikke længere handler om at se hvor langt man kan komme med det potentiale du har, og ikke skal sprøjte diverse ind i ballen.
"Nothin but a peanut!"
Brugeravatar

Styrkeliste

TeamBear skrev:Jeg synes bare at det er synd, for selvom roids ikke er alt de vinder på, så betyder det rigtig meget hvem der er den mest dumdristige mht til mængder osv.. men hvad er så jeres meninger til det? synes i det er fint at fx de danske store bodybuildere som hiver de gode pladser hjem er dopet(hvis vi nu siger de er).. er det bare "part of the game", eller synes i også det er synd at det ikke længere handler om at se hvor langt man kan komme med det potentiale du har, og ikke skal sprøjte diverse ind i ballen.

Prøv lige læs hvad Dingo skirver.

Detorian skrev:
TeamBear skrev:Jeg synes bare at det er synd, for selvom roids ikke er alt de vinder på, så betyder det rigtig meget hvem der er den mest dumdristige mht til mængder osv.. men hvad er så jeres meninger til det? synes i det er fint at fx de danske store bodybuildere som hiver de gode pladser hjem er dopet(hvis vi nu siger de er).. er det bare "part of the game", eller synes i også det er synd at det ikke længere handler om at se hvor langt man kan komme med det potentiale du har, og ikke skal sprøjte diverse ind i ballen.

Prøv lige læs hvad Dingo skirver.
jeg har læst hvad dingo skriver, og retter mig også efter det da jeg tror den hovedsageligt var ment til mig:) .. dingo skriver at vi ikke skal diskutere hvorvidt de anvender doping eller ej.. men vi kan godt diskutere den hypotetisk opsatte situation at vi siger de gør, og hvad ens holdning så er til det.
"Nothin but a peanut!"
Brugeravatar

Styrkeliste

hvor er det bare super nederen at hver gang der bliver postst billeder af en pro bb'er eller en stor støder kommer tråden altid til at handle om krudt krudt krudt!!! helt ærligt!! hvis folk har så meget imod de tager krudt.. så lad være med at deltage i disse tråde!!
Brugeravatar

Styrkeliste

kuglen skrev:hvor er det bare super nederen at hver gang der bliver postst billeder af en pro bb'er eller en stor støder kommer tråden altid til at handle om krudt krudt krudt!!! helt ærligt!! hvis folk har så meget imod de tager krudt.. så lad være med at deltage i disse tråde!!

Sådan Kuglen :wink: Gik bare og ventede på du ville smide klør 5 i bordet. Det er din tråd, ergo bestemmer du.

kuglen skrev:hvor er det bare super nederen at hver gang der bliver postst billeder af en pro bb'er eller en stor støder kommer tråden altid til at handle om krudt krudt krudt!!! helt ærligt!! hvis folk har så meget imod de tager krudt.. så lad være med at deltage i disse tråde!!

ENIG!!!

(var lige ved at skrive det samme)
Brugeravatar

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50

Vi ved jo alle sammen at de tager store mængder krudt, så hvorfor gøre mere ud af det?
Brugeravatar

Dine posts bærer jo så meget præg af at du er frustreret over at der også er mange på den danske BB scene som er dopet, og at det absolut ikke passer dig fordi så kan du ikke konkurrere med dem, du kan da vel ikke leve i den tro at du ikke kan se at de er dopede?
Og det er udelukkende 1 grund til at de gør det, BB ville aldrig være så stort som det er idag hvis det ikke var på grund af AAS og peptider, folket vil se større og større freaks, det er så simpelt som det, men at du bliver frustreret over at du ikke har en chance pga deres brug/misbrug, og lukker damp ud ved at håbe at de dør, ja så har jeg ikke meget til overs for dig :|
Brugeravatar

Træner her: Power Gym

Odysseus skrev:

Dine posts bærer jo så meget præg af at du er frustreret over at der også er mange på den danske BB scene som er dopet, og at det absolut ikke passer dig fordi så kan du ikke konkurrere med dem, du kan da vel ikke leve i den tro at du ikke kan se at de er dopede?
Og det er udelukkende 1 grund til at de gør det, BB ville aldrig være så stort som det er idag hvis det ikke var på grund af AAS og peptider, folket vil se større og større freaks, det er så simpelt som det, men at du bliver frustreret over at du ikke har en chance pga deres brug/misbrug, og lukker damp ud ved at håbe at de dør, ja så har jeg ikke meget til overs for dig :|
nu valgte jeg at droppe det indlæg fordi jeg fik af vide af dingo at tråden ikke skulle omhandle hvem jeg mente der tog doping og om de skulle dø.. ja jeg synes det er fesent af gamet ikke er rent, fordi det ville være sjovere at deltage i. Jeg ønsker ikke selv at anvende disse ting, og ville derfor gerne se mig fri for det.. og nu overlever jeg det nok, jeg giver bare min mening til kende, hvilket jeg ikke kan se noget problem i.. Hvis jeg var så frustreret som du sagde, så ville jeg jo bare selv tage noget..
"Nothin but a peanut!"
Brugeravatar

Styrkeliste

forresten må jeg ha misforstået det samlede budskab herinde fra, da jeg rent faktisk troede at størstedelen herinde gerne så en sport uden doping!
"Nothin but a peanut!"
Brugeravatar

Styrkeliste

TeamBear skrev:forresten må jeg ha misforstået det samlede budskab herinde fra, da jeg rent faktisk troede at størstedelen herinde gerne så en sport uden doping!

Du har da intet misforstået? Der er ingen der siger de ikke så en clean sport, folk siger bare at man må se i øjnene at du ikke kan være med i toppen af BB hvis du er clean. Det er jo bare facts.
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00

Galleri: Vis galleri (5)

MC skrev:
TeamBear skrev:forresten må jeg ha misforstået det samlede budskab herinde fra, da jeg rent faktisk troede at størstedelen herinde gerne så en sport uden doping!

Du har da intet misforstået? Der er ingen der siger de ikke så en clean sport, folk siger bare at man må se i øjnene at du ikke kan være med i toppen af BB hvis du er clean. Det er jo bare facts.
mener du også det gælder i dk? og synes du det er okay?? det er det jeg gerne vil ha svar på..
"Nothin but a peanut!"
Brugeravatar

Styrkeliste

Næste