Alder: 16 år
Højde: 183 cm
Vægt: 76 kg
Mål med logbog:
Da jeg går på efterskole er der egentlig mange andre ting man har mere lyst til end at træne, efter en skoledag fra klokken 8 om morgenen til 5 om aftenen. Andre aktiviteter kan være ting som afslapning og pizzaspisning. Det vil jeg ikke mere, og derfor kan en logbog være vældig motiverende er jeg sikker på. Da der i træningsrummet på skolen kun er frie vægte ind til videre er det heller ikke alle øvelser jeg kan lave og dette er heller ikke ligefrem motiverende.
1RM's
Bænk: 45 -> 90 kg
Squat: 50 -> 90 kg - før skade*
dødløft: ?? -> 100 kg før skade*
Jeg har trænet i ca 10 måneder ON/OFF mest on

Har haft en temmelig god fremgang både masse og styrkemæssigt.
* "Skaden" er at min ryg er skæv. dette gør at jeg ikke må træne super tungt i de to øvelser, squat og dødløft. Jeg vil dog stadig træne squat men vil gerne finde en substitut for dødløften da især denne er hård for min ryg.
Stilen for min træning har ind til videre været præget af diskopump. Har nu fundet ud af at jeg nu gerne vil have pakket nogle ekstra cm på mine ben.
- Vil meget gerne høre fra jer hvis I har nogle programmer jeg bør prøve, er åben for alt :-)
- Træner for at få opbygget nogle seriøse muskler.
Vil sætte nogle billeder ind så snart jeg får taget nogen.
Min træning starter op igen fra Mandag d. 7. hvorfra mit første træningsrelaterede indlæg bliver skrevet
Håber I vil tage godt imod mig her på loggen, vil så vidt muligt forsøge at opdatere min logbog hver træningsdag.