Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66954 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049896 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
BigHungry skrev:Det skyldes Nobell Fitness.
BigHungry skrev:Jep. Problemet med plattenslagere er, at de er gode til at fortælle historier. Historiefortælling sælger på de sociale medier. Hvis man undlader bedømme kvaliteten af informationen, som ofte er lol, så har de fleste plattenslager ok indhold. Billeder, videoer, logs og hvad ved jeg (og ofte også ok production values af den slags at være). Og så fortæller de det, som folk gerne vil høre.
De fleste newcomer girls' instagramsider har vel flere følgere end denne side har haft aktive medlemmere på sit højeste. Og fred være med det. En side som bodybuilding.dk kunne dog sagtens have sin plads, dog under andre rammer og med en lidt anden profil, hvis man smed nogle penge i det. Men det gør man ikke.
Bosusinfo: Det sjove ved Nobell Fitness er, at han jo har en baggrund indenfor scam-coaching, "kunne du også godt tænke dig at... engang var jeg også ligesom dig, men så gjorde jeg x... det kan du også gøre trololol". Indtil for ganske nyligt var introvideoen på hans hjemmeside basically en fitness-udgave af Den Danske Metode-scam-videoen. Den Danske fuckin' Metode. Men fordi det handler om fitness, hopper folk på det og æder det råt. Når folk er så dumme, har de sgu også fortjent at smide 800 kr. efter lort.
Den omtalte video er desværre slettet nu.
SandyFrink skrev:BigHungry skrev:Det skyldes Nobell Fitness.
Det er ikke engang løgn.
Utallige plattenslagere - inklusiv flere af de aktører du har været efter før, og med rette - har jo fået flyttet generel aktivitet over på de SOCIALE MEDIER. Den aktivitet Hr. og Fru Random fitnessudøver bidrog med før er nu flyttet andetsteds. Det spiller en rolle.
Etrius skrev:Jeg er også overrasket over det lave aktivitetsniveau, som jeg i første omgang troede var et "godtvejrsfænomen". Jeg vendte tilbage til siden i april efter 2 års træningspause. Men stort set alle de træningslogs, som jeg før fulgte, er nu inaktive.![]()
Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår, at Facebook og deslige skulle være et alternativ til bodybuilding.dk. Der er jo absolut ingen struktur på og overblik over informationsmængden på Facebook...
Hope skrev:Etrius skrev:Jeg er også overrasket over det lave aktivitetsniveau, som jeg i første omgang troede var et "godtvejrsfænomen". Jeg vendte tilbage til siden i april efter 2 års træningspause. Men stort set alle de træningslogs, som jeg før fulgte, er nu inaktive.![]()
Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår, at Facebook og deslige skulle være et alternativ til bodybuilding.dk. Der er jo absolut ingen struktur på og overblik over informationsmængden på Facebook...
Derudover kan jeg godt lide, at man kan være lidt anonym herinde! Jeg vil aldrig indrømme på facebook, hvor slap jeg i virkeligheden er
Mussetrussen skrev:Arh fuck det, så får I sgu en ny apropos. Jeg behøver ikke engang af få betaling. Jeg fandt en gammel apropos i gemmerne som jeg skrev tilbage i marts 2013. Den nåede dog aldrig at komme op inden lortet gik haywire og alt blev dødt og stille. Vi plejer lige at skulle cleare med admins inden vi smider op, men det er vist ingen der holder øje med os mere, så lad anarkien herske.
Mussetrussen skrev:Arh fuck det, så får I sgu en ny apropos. Jeg behøver ikke engang af få betaling. Jeg fandt en gammel apropos i gemmerne som jeg skrev tilbage i marts 2013. Den nåede dog aldrig at komme op inden lortet gik haywire og alt blev dødt og stille. Vi plejer lige at skulle cleare med admins inden vi smider op, men det er vist ingen der holder øje med os mere, så lad anarkien herske.
Tudi skrev:Skulle man se positivt på det, er der vel mindre broscience.
MarleneJavouk skrev:Jeg var første gang herinde tilbage i 08 og dengang var dette stedet, hvor man fandt fede programmer. I dag er alle magasiner og "markerede" personer jo "egnet" til at give dig et styrketræningsprogram... For at holde sådan et forum i gang kræver det en masse deltagelse, især fra "nybegyndere". Men nybegynderne kommer aldrig herind for de ser programmer til højre og venstre i diverse magasiner, blade, på facebook etc.
MarleneJavouk skrev:Jeg var første gang herinde tilbage i 08 og dengang var dette stedet, hvor man fandt fede programmer. I dag er alle magasiner og "markerede" personer jo "egnet" til at give dig et styrketræningsprogram... For at holde sådan et forum i gang kræver det en masse deltagelse, især fra "nybegyndere". Men nybegynderne kommer aldrig herind for de ser programmer til højre og venstre i diverse magasiner, blade, på facebook etc.
SandyFrink skrev:Facebook er ikke et alternativ til et forum som BB.dk.
Den kollektive vidensøgning er patetisk. Information tabes, bliver scattered about. Der er minimal til ingen systematik, til gengæld er der endeløs promovering af halvhjernede blow-hards der ene og alene er ude på at tjene penge. Og i den forbindelse uploader det ene indslag efter det andet i sådan et sært fragmenteret menu-format der savner kohærens.
Man skal virkelig ikke underkende hvad konventionelle boards har betydet for at øge vidensniveau blandt fitnessinteresserede.
Liverpool skrev:Siden er død og har været det i flere år. DESVÆRRE. siden har været fantastisk.
fuck om folk skriver broscience, man kan selv skille tingene ad. Bodylab og bodyman giver hinanden skylden for siden ikke er attraktiv, men formoder begge har økonomi til, at smide bare lidt penge i siden, set udfra bodylabs regnskaber.
Liverpool skrev:
MEEEN så sælg dog siden til nogen der vil noget med den. Lad fornuftige som mussetrussen smide lidt op. Det skal selvfølgelig være folk med evidens for det de skriver og ikke bare tilfældige.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster