Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63480 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048396 indlæg i 99707 emner
0 nye indlæg i dag
SienZ skrev:Jeg snakkede med AMTC om det, han sagde det samme inden jeg gik igang. Snakkede dog med PTCJ, og han sagde at det burde være muligt. Vi snakkede dog ikke om volumen. Men ja, det er noget af en omvæltning at gå fra 32-38 sæt og så køre 100-110
Men meningen med det hele var jo at det skulle være vanvittigt, så slipper jeg for at miste for meget masse når jeg skal på ferie, og ikke har mulighed for at træne.
Øvelserne blev jo kørt low-rep og high-rep så det burde vel egentlig ikke være noget problem, men der har vel bare været alt for mange af dem
PTCJ skrev:SienZ skrev:Jeg snakkede med AMTC om det, han sagde det samme inden jeg gik igang. Snakkede dog med PTCJ, og han sagde at det burde være muligt. Vi snakkede dog ikke om volumen. Men ja, det er noget af en omvæltning at gå fra 32-38 sæt og så køre 100-110
Men meningen med det hele var jo at det skulle være vanvittigt, så slipper jeg for at miste for meget masse når jeg skal på ferie, og ikke har mulighed for at træne.
Øvelserne blev jo kørt low-rep og high-rep så det burde vel egentlig ikke være noget problem, men der har vel bare været alt for mange af dem
Jeg nævnte 3 meget vigtige regler for AM/PM træning.
Den vigtigste var, at du ikke skulle træne med højere volumen, intensitet eller densitet end du ville gøre hvis du kun træne 1 gang dagligt![]()
Somsagt kan AM/PM være virkelig godt. Men også være virkelig skidt hvis man ikke har styr på sine ting
SienZ skrev:PTCJ skrev:SienZ skrev:Jeg snakkede med AMTC om det, han sagde det samme inden jeg gik igang. Snakkede dog med PTCJ, og han sagde at det burde være muligt. Vi snakkede dog ikke om volumen. Men ja, det er noget af en omvæltning at gå fra 32-38 sæt og så køre 100-110
Den vigtigste var, at du ikke skulle træne med højere volumen, intensitet eller densitet end du ville gøre hvis du kun træne 1 gang dagligt![]()
Somsagt kan AM/PM være virkelig godt. Men også være virkelig skidt hvis man ikke har styr på sine ting
Så må jeg have misforstået digMen jeg brugte dit råd med magnesium, middagslur osv. Men kan sagtens se at det er alt alt for meget. Men som sagt længere oppe, det var lidt meningen med det hele, at det skulle være vanvittigt. Havde håbet kroppen ville kunne holde til det når det kun var 1 uge, men den klarede kun 3 dage
Nu må jeg holde ud de sidste par dage, og så slappe helt af når jeg tager afsted på mandag.
PTCJ skrev:SienZ skrev:PTCJ skrev:SienZ skrev:Jeg snakkede med AMTC om det, han sagde det samme inden jeg gik igang. Snakkede dog med PTCJ, og han sagde at det burde være muligt. Vi snakkede dog ikke om volumen. Men ja, det er noget af en omvæltning at gå fra 32-38 sæt og så køre 100-110
Så må jeg have misforstået digMen jeg brugte dit råd med magnesium, middagslur osv. Men kan sagtens se at det er alt alt for meget. Men som sagt længere oppe, det var lidt meningen med det hele, at det skulle være vanvittigt. Havde håbet kroppen ville kunne holde til det når det kun var 1 uge, men den klarede kun 3 dage
Nu må jeg holde ud de sidste par dage, og så slappe helt af når jeg tager afsted på mandag.
Der er en væsentlig forskel på vanvittigt og dumt
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster