Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66496 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049810 indlæg i 100466 emner
0 nye indlæg i dag
Equus skrev:Det er et super lækkert center, og det bliver spændende med Sjællands Stærkeste Mand, men de har lidt travlt, hvis gården skal nå at være klar
M.R.J. skrev:Shit det ser godt ud det center!!
NBM skrev:Det ser i hvert fald noget bedre ud end da jeg var medlem, dengang det hed "BodyShape" Det kunne godt overvejes, om man skulle komme der ud og tage en lille prøver!
HuggyBear skrev:Nyt (eller retter det gamle BodyShape) gym på Amager.
- Powerrack x2
- Hammerstrength udstyr - det meste er plateloaded.
- Dumbbell til 62 kg. ellers er det 64 kan ikke lige huske det.
- Kæder
- Bands
Ok, ovenstående er der nok en del centre der kan matche.
Men så har de også lige:
En kunstgræs bane i hele centerets længde.
Her er (eller kommer (de åbnede officielt sidste lørdag)):
- Tireflip
- Prowler
- Farmerwalk
- Logpress
- Sådan en sele med en elastik i - og så ser man hvor langt man kan nå med den.
Og så er der et (klatre) reb på vej - fra gulv til loft (og der er rimelig højt).
Bonus er så at det er et par flinke gutter der har startet det op.
Dingo skrev:Ill be there.
men shiiit 320 kg dødløft for reps, den er sgu højt sat som kranen siger. men det er jo også nogle store bamser der er med
Kranen skrev:Dingo skrev:Ill be there.
men shiiit 320 kg dødløft for reps, den er sgu højt sat som kranen siger. men det er jo også nogle store bamser der er med
Nu kender jeg ikke alle der er med. Men så vidt jeg ved er det kun Mikkel og Nicolai som formår at løfte over 300. Til et netop afholdt DSM kval. stævne havde Nicolai besvær med at lette 330 fra gulvet en enkelt gang. Så for at gøre showet lidt mere underholdende burde man sætte kiloene ned.
EDIT: Michael løfter også over 300.
United skrev:Er man lidt tør hvis man kommer & ikke kender et øje? Kunne godt tænke mig at se det, men aner ikke hvem jeg skulle tage med Tror det kunne være rigtigt fed motivation, selvom det dog ikke er det jeg sigter efter.
8800 skrev:Fuck centeret ser vildt ud. Det kan der da umuligt være nogle der matcher i KBH hvad angår mulighederne for mange forskellige slags træning? Jeg er svært imponeret over den bane de har til prowler og slædetræk
Legend skrev:8800 skrev:Fuck centeret ser vildt ud. Det kan der da umuligt være nogle der matcher i KBH hvad angår mulighederne for mange forskellige slags træning? Jeg er svært imponeret over den bane de har til prowler og slædetræk
Butchers Garage...
Jeg glæder mig til Sjællands Tykkeste Mand.
Mikkel leicht skrev:United skrev:Er man lidt tør hvis man kommer & ikke kender et øje? Kunne godt tænke mig at se det, men aner ikke hvem jeg skulle tage med Tror det kunne være rigtigt fed motivation, selvom det dog ikke er det jeg sigter efter.
Du skal da bar møde op, desto flere desto bedre.. og kom endelig med godt humør..
Dingo skrev:Jeg er blvet forhindret i at komme pga noget arbejde
Legend skrev:8800 skrev:Fuck centeret ser vildt ud. Det kan der da umuligt være nogle der matcher i KBH hvad angår mulighederne for mange forskellige slags træning? Jeg er svært imponeret over den bane de har til prowler og slædetræk
Butchers Garage...
Jeg glæder mig til Sjællands Tykkeste Mand.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster