Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66633 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049847 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
Jaspar skrev:Det er kraftedme hurtigt du får kværnet det program igennem.
HuggyBear skrev:35 sæt på en time !
damn jeg tror det ville tage mig 3+ timer.
hvad syntes du om SDH ?
btw - nice at se dig på chatten
MulleC skrev:NU LIGGER DU FANDME DEN VIDEO I MIN LOG!
Sørensen0 skrev:MulleC skrev:NU LIGGER DU FANDME DEN VIDEO I MIN LOG!
Gør det senere, den skal jo også først ligges på tuben osv.
MulleC skrev:Sørensen0 skrev:MulleC skrev:NU LIGGER DU FANDME DEN VIDEO I MIN LOG!
Som i nu? Blir lige nødt til at ha dem i loggen, før ... jeg tager på charles
Sørensen0 skrev:MulleC skrev:Sørensen0 skrev:MulleC skrev:NU LIGGER DU FANDME DEN VIDEO I MIN LOG!
Tager du i byssen alligevel?
Hold kæft hvor er du useriøs, skuffende..
- Men jeg kan lige love dig for det ikke bliver nu, læser lige noget samtidshistorie
MulleC skrev:Sørensen0 skrev:MulleC skrev:Sørensen0 skrev:MulleC skrev:NU LIGGER DU FANDME DEN VIDEO I MIN LOG!
Tager du i byssen alligevel?
Hold kæft hvor er du useriøs, skuffende..
- Men jeg kan lige love dig for det ikke bliver nu, læser lige noget samtidshistorie
bare en enkelt øl. eller to.
Okay. jeg har le zick notes!
Du smider den bare ind. Der skal i øvrigt ikke lyd osv. på. bare filmene, uden noget crap
8800 skrev:Træner du ikke på Falkevejen
Sørensen0 skrev:
En fin træning, som var anden sidste dag i programmet, inden jeg holder 5-7 dages dekon.
I dag kom der en fyr hen til mig i centeret og spurgte hvorfor jeg kun kørte 5 reps i nogle af mine øvelser, da han var sikker på det ikke hjalp noget som helst, og ja, det var den samme fyr som for nogle dage siden sagde jeg skulle stoppe med at squatte da jeg ville ødelægge min knæ, og ja det er den samme fyr som for nogle uger siden sagde at fullbody programmer og alt andet end et traditionelt 2-split var lort, og ikke vil hjælpe noget som helst at køre.
Jeg sidder hver aften og griner lidt af ham, og det bælte han bruger når han kører sine cable curls
MulleC skrev:Sørensen0 skrev:
En fin træning, som var anden sidste dag i programmet, inden jeg holder 5-7 dages dekon.
I dag kom der en fyr hen til mig i centeret og spurgte hvorfor jeg kun kørte 5 reps i nogle af mine øvelser, da han var sikker på det ikke hjalp noget som helst, og ja, det var den samme fyr som for nogle dage siden sagde jeg skulle stoppe med at squatte da jeg ville ødelægge min knæ, og ja det er den samme fyr som for nogle uger siden sagde at fullbody programmer og alt andet end et traditionelt 2-split var lort, og ikke vil hjælpe noget som helst at køre.
Jeg sidder hver aften og griner lidt af ham, og det bælte han bruger når han kører sine cable curls
I know that dude
Man kan kende en backstapper når man ser en!
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster