Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 64369 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Flatreal
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048728 indlæg i 99717 emner
0 nye indlæg i dag
Huset skrev:Venner. Jeg er startet i skole. Forrygende første skoledag. Jeg befandt mig ikke blot i et andet klasseværelse, men på en helt anden skole. Jeg fandt det også ganske besynderligt at alle tilsyneladende kendte hinanden på trods af første dag. Så sad jeg der i 30 minutters tid. Ikke et ord om at jeg muligvis var gået forkert. Så rakte jeg hånden op, og spurgte "hvad er det her for et hold?". Ups, så fik jeg ellers pakket tingene sammen og fundet døren hurtigt. De andre elever og lærerinden må da have fundet det underligt med min pludselige tilstedeværelse, hehe. Nå, men så over på den RIGTIGE lokalitet. Hele episoden skulle vise sig, at være yderst glimrende i og med, at jeg slap for navnerunde og alt det der pis. Glimrende, venner. Dog sidder jeg på forreste række i midten, hvor jeg slet ikke kan være, på grund af min MASSIVITET. Men på min venstre side, sidder den ene af to høns jeg godt kunne BAMSE. Hendes navn er i samme kategori som Svetlana, men jeg kan sgu ikke huske det så nøjagtigt. Den anden har to fletninger, og er en sød lille numsepige.
Noget helt andet, venner, som ikke er berørt i loggen før: HUS var på date forleden. Det var fandeme frygteligt. Jeg havde arrangeret det således at hun kom hjem til mig, således jeg ikke ville misse meals, og være tvunget til at konsumere et eller andet lort. Hun havde så medbragt to flasker vino, hvilket jeg venligt afslog at drikke. Hun endte med at sove her. Det var alt i alt komplet værdiløst. Ikke subtraherende, blot værdiløst. Så da hun skrev om vi skulle ses igen, kunne jeg ikke imødekomme forespørgslen. Om morgenen vågnede jeg relativ tidligt, mens hun sov. Så så jeg Born Strong, som egentligt er ok, men Eddie Hall demonstrerer overordentlig stupiditet hver gang han snakker. Efterfølgende vækkede jeg hende og sagde at Lillehus netop havde ringet og var i vanskeligheder, og vupti, så var hun GONE 15 minutter senere. hehehe. Jeg vender tilbage til min gamle strategi, om aldrig at være hos mig, således jeg altid kan smutte hvis jeg finder det dybt uinteressant.
Sidste træningsblok stod på TWICE. Både excentriske MG PU, excentriske safety squats og excentriske DB presses blev eksekveret. Alt dette på PM passene.
Assault skrev:
Din uduelighed kommer ikke bag på mig. Hvilken uduelig skole er du kommet ind på, dit imbecile kødhovede? Fik du i det mindste savet i dette hunkøn, som sov hos dig?
toostie skrev:Assault skrev:
Din uduelighed kommer ikke bag på mig. Hvilken uduelig skole er du kommet ind på, dit imbecile kødhovede? Fik du i det mindste savet i dette hunkøn, som sov hos dig?
kødhovede?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 116 gæster