Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63421 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048375 indlæg i 99704 emner
1 nye indlæg i dag
Bay skrev:Få nu den log opdateret Spec
specter skrev:Bay skrev:Få nu den log opdateret Spec
Hehe... jeg havde godtnok droppet at føre Log.. og nu siden jeg har set lyset og er 100% drug free igen.. så kunne det self. være en ide..
Dingo skrev:specter skrev:Bay skrev:Få nu den log opdateret Spec
Hehe... jeg havde godtnok droppet at føre Log.. og nu siden jeg har set lyset og er 100% drug free igen.. så kunne det self. være en ide..
![]()
HVad gjorde udslaget?
specter skrev:Dingo skrev:specter skrev:Bay skrev:Få nu den log opdateret Spec
![]()
HVad gjorde udslaget?
Åh flere ting, men besluttede det ik var det værd og det havde efterhånden taget overhånd og styrede mit liv, hvilket jeg ikke ønskede.. så er pt. igang med en afgiftning i samarbejde med min egen læge..
Bay skrev:specter skrev:Dingo skrev:specter skrev:Bay skrev:Få nu den log opdateret Spec
![]()
HVad gjorde udslaget?
Åh flere ting, men besluttede det ik var det værd og det havde efterhånden taget overhånd og styrede mit liv, hvilket jeg ikke ønskede.. så er pt. igang med en afgiftning i samarbejde med min egen læge..
Fantastisk!
Hvordan hjælper lægen dig?
specter skrev:Bay skrev:specter skrev:Dingo skrev:specter skrev:Bay skrev:Få nu den log opdateret Spec
![]()
HVad gjorde udslaget?
Fantastisk!
Jamen pt. er vi igang med at få taget blodprøver, ekg osv. så vi kan se hvordan kroppen har det også får jeg en henvisning til en endogen klinik mener jeg det hed hvor de kan hjælpe med at få kroppens hormon niveau tilbage til normalen 100%
Bay skrev:specter skrev:Bay skrev:specter skrev:Dingo skrev:specter skrev:Bay skrev:Få nu den log opdateret Spec
![]()
HVad gjorde udslaget?
Fantastisk!
Jamen pt. er vi igang med at få taget blodprøver, ekg osv. så vi kan se hvordan kroppen har det også får jeg en henvisning til en endogen klinik mener jeg det hed hvor de kan hjælpe med at få kroppens hormon niveau tilbage til normalen 100%
Spændende projekt - hold os opdateret.
Hvad er status på knæet?
Egebo skrev:Super godt at høre, du stadig er på rette vej, og at du trods alt ikke har lidt større skade.
Håber du blir ved sådan fremover,
specter skrev:Dingo:Takker og bukker for de pæne ord, ja jeg informerede de nærmeste om mit misbrug og havde altid en seddel liggende med hvilke prebs og doser jeg brugte i tilfælde af der skulle ske mig noget så kunne de altid give den seddel til evt. læger der skulle undersøge/behandle mig hvis jeg ik selv kunne fortælle det.
Bay:Jeg er sgu født under en uheldig stjerne andet kan jeg ikke sige, men tiltrods for det giver jeg sgu ikke sådan lige op
specter skrev:Egebo skrev:Super godt at høre, du stadig er på rette vej, og at du trods alt ikke har lidt større skade.
Håber du blir ved sådan fremover,
Takker, jeg håber og beder til at kunne komme igang med at træne igen til efteråret/vinter self. uden div. ulovlige tilskud..
MortenS skrev:Bare lige for at bumpe en 12 år gammel logbog
Hvordan går det i dag?
Bixen skrev:MortenS skrev:Bare lige for at bumpe en 12 år gammel logbog
Hvordan går det i dag?
I tilfælde af inaktivitet her på siden, er jeg ret sikker på at han hedder ‘therealbmwfreak’ på Instagram. Jeg kan da se der stadig trænes lidt. Med fin styrke og med en relativt flot fysik
specter skrev:Bixen skrev:MortenS skrev:Bare lige for at bumpe en 12 år gammel logbog
Hvordan går det i dag?
I tilfælde af inaktivitet her på siden, er jeg ret sikker på at han hedder ‘therealbmwfreak’ på Instagram. Jeg kan da se der stadig trænes lidt. Med fin styrke og med en relativt flot fysik
Træner stadig dog er min gamle krop ved at være godt slidt og den i forvejen ødelagte skulder har det noget værre, jeg er nu på permanent TRT da min egenproduktion er lukket og slukket af mit forbrug af sovs og ja jeg sovser stadig ved siden af
MortenS skrev:specter skrev:Bixen skrev:MortenS skrev:Bare lige for at bumpe en 12 år gammel logbog
Hvordan går det i dag?
Træner stadig dog er min gamle krop ved at være godt slidt og den i forvejen ødelagte skulder har det noget værre, jeg er nu på permanent TRT da min egenproduktion er lukket og slukket af mit forbrug af sovs og ja jeg sovser stadig ved siden af
Modtaget. Blev nysgerrig da jeg kunne kende dit profilbillede fra MZBrugte selv MANGE timer på MZ tilbage i 2012-2016
![]()
Men det sted er da helt dødt i dag....
Fedt at høre at der stadig bliver flyttet noget jern - på trods af alle skavankerne
PittBull! skrev:Nu hvor du er så åben om det, hvad er så din "sovs" protokol?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster