Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66637 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049849 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
jon pall skrev:deca (nandrolone)gir ik et lokalt væske ophob men ja større muskler er lig større styrke. osse rent psykisk blir man stærkere på hormoner(hvertfald når det kommr til træning)
så du har ret
Lystfiskeren skrev:Styrke vil også stige, men musklerne vil tit se større ud i forhold til hvad man kan tage grundet væsken der bliver samlet.
HenrikWollesen skrev:Lystfiskeren skrev:Styrke vil også stige, men musklerne vil tit se større ud i forhold til hvad man kan tage grundet væsken der bliver samlet.
Det er lige præcis det jeg prøvede at forklar dem
Og til jeg andre vil jeg gerne sige tak for den hurtige og "gode" respons
Lystfiskeren skrev:jon pall skrev:deca (nandrolone)gir ik et lokalt væske ophob men ja større muskler er lig større styrke. osse rent psykisk blir man stærkere på hormoner(hvertfald når det kommr til træning)
så du har ret
Så vidt jeg har læst bliver man tværtimod meget svagere psykisk? dvs. depressiv osv.
Lystfiskeren skrev:jon pall skrev:deca (nandrolone)gir ik et lokalt væske ophob men ja større muskler er lig større styrke. osse rent psykisk blir man stærkere på hormoner(hvertfald når det kommr til træning)
så du har ret
Så vidt jeg har læst bliver man tværtimod meget svagere psykisk? dvs. depressiv osv.
jon pall skrev:Lystfiskeren skrev:jon pall skrev:deca (nandrolone)gir ik et lokalt væske ophob men ja større muskler er lig større styrke. osse rent psykisk blir man stærkere på hormoner(hvertfald når det kommr til træning)
så du har ret
er det ik os det jeg skriver men nej depresiv er ik noget man blir med garnti. jeg blir selv en gladere person
Når de så går af det igen, så oplever mange at denne fremgang stagner fuldstændig og så er det man risikere at blive depressiv. Det er dog ikke alle som bliver påvirket af det.
androide skrev:Findes der ikke doping af en eller anden form, hvor man ikke mister de muskler og den styrke man har taget på i forbindelse med en kur? Fx i doping forever filmen taber han det hele igen stort set fra den ene dag til den anden.. Virker alt doping sådan?
Yat3s skrev:androide skrev:Findes der ikke doping af en eller anden form, hvor man ikke mister de muskler og den styrke man har taget på i forbindelse med en kur? Fx i doping forever filmen taber han det hele igen stort set fra den ene dag til den anden.. Virker alt doping sådan?
Doping Forever er noget af det mest underlødige lort man kan hive ind i en debat om om doping og brugen deraf. Hovedpersonen smider om sig til højre og venstre med postulater på et argumentationsniveau der kunne få en 8. klasses elev til at tage sig til hovedet. Lidt hurtige skud fra hoften;
Hvordan var hans kost under og efter kuren?
Fik han lavet blodtest og biopsier mm. efter kuren var overstået og har han således et grundlag for at udtale sig udover sine egne åndssvage teorier?
Jeg har ham mistænkt for at gøre nøjagtig det samme som en af mine bekendte; der kørte en kur - og efterfølgende holdt en måneds pause fra al træning - uden PCT mm. Ja man tror det er løgn. Needless to say han smed alt hvad han havde taget på. Fjols.
Som svar på dit spørgsmål; jo de fleste kan sagtens bibeholde det meste af det de får på kur. Flere beretter endda at de har oplevet at køre kure uden at tabe andet end væske. Man skal selvfølgelig tilpasse sin træning, livsstil mm. så man ikke også stopper med at træne når man er færdig med sin kur og stopper med at spise fornuftigt - dette undlader mange dog og derfor mister de hele lortet.
Spread skrev:Lidt gammelt indlæg, men vil godt lige give mit besyv med...
Kort svar: nej. Selvfølgelig udvikler man også styrke. De fleste der vælger at bruge steroider, er desuden folk der kører styrketræning (bodybuildere går mere op i udholdenhed og symmetri). Som en anden også nævner, så er der adskillige sportsstjerner der er blevet knaldet for brug af steroider. Men hvad de havde til fælles var, at de ville udvikle mere styrke, til gavn for deres sport (tror sgu ikke at Barry Bonds f.eks., gik ret meget op i om han blev større af sit forbrug eller ej).
Mht. om man mister en del af sin styrke ved ikke at træne i lang tid, så ja. Men - af egen erfaring, er der forskellige niveauer af dette. Ligesom hvis man træner sig op til en vis størrelse, så kan man aldrig blive mindre end den "grundstørrelse" man har erhvervet sig. F.eks. hvis man er blevet ret bredskuldret, så vil man altid være bredskuldret, om man så ikke træner de næste 20 år (medmindre hvis man bliver ultra tynd). På samme måde, kan det være nemt/svært, for nogen at ramme nogenlunde det samme niveau de var på før de holdte pause. Hvis jeg holder pause, så skal jeg bruge mellem 1/2 - 2 mdr., på at komme op på et rigtig godt niveau igen. Men kender flere, der som udgangspunkt ikke har trænet lige så meget som mig tidligere, der skal bruge noget længere tid. Men det er som nævnt bare min erfaring.
JMH95 skrev:Spread skrev:Lidt gammelt indlæg, men vil godt lige give mit besyv med...
Kort svar: nej. Selvfølgelig udvikler man også styrke. De fleste der vælger at bruge steroider, er desuden folk der kører styrketræning (bodybuildere går mere op i udholdenhed og symmetri). Som en anden også nævner, så er der adskillige sportsstjerner der er blevet knaldet for brug af steroider. Men hvad de havde til fælles var, at de ville udvikle mere styrke, til gavn for deres sport (tror sgu ikke at Barry Bonds f.eks., gik ret meget op i om han blev større af sit forbrug eller ej).
Mht. om man mister en del af sin styrke ved ikke at træne i lang tid, så ja. Men - af egen erfaring, er der forskellige niveauer af dette. Ligesom hvis man træner sig op til en vis størrelse, så kan man aldrig blive mindre end den "grundstørrelse" man har erhvervet sig. F.eks. hvis man er blevet ret bredskuldret, så vil man altid være bredskuldret, om man så ikke træner de næste 20 år (medmindre hvis man bliver ultra tynd). På samme måde, kan det være nemt/svært, for nogen at ramme nogenlunde det samme niveau de var på før de holdte pause. Hvis jeg holder pause, så skal jeg bruge mellem 1/2 - 2 mdr., på at komme op på et rigtig godt niveau igen. Men kender flere, der som udgangspunkt ikke har trænet lige så meget som mig tidligere, der skal bruge noget længere tid. Men det er som nævnt bare min erfaring.
Langt de fleste i det lokale FW der er på krudt, krudter den ikke kun for at blive stærkere. De krudter den for at blive "store", styrke er så en bonus i manges øjne. Ud fra hvem jeg kender og hvad der bliver skrevet herinde så er mit klare syn at danske stærkmænd ofte forsøger at holde sig clean så længe som muligt. Hvorimod average Joe i FW der ser bodybuildingmotivation videoer på the interwebz krudter den for at blive stor. Ergo. BB´ere krudte den, stærkmænd, not so much.
Spread skrev:JMH95 skrev:Spread skrev:Lidt gammelt indlæg, men vil godt lige give mit besyv med...
Langt de fleste i det lokale FW der er på krudt, krudter den ikke kun for at blive stærkere. De krudter den for at blive "store", styrke er så en bonus i manges øjne. Ud fra hvem jeg kender og hvad der bliver skrevet herinde så er mit klare syn at danske stærkmænd ofte forsøger at holde sig clean så længe som muligt. Hvorimod average Joe i FW der ser bodybuildingmotivation videoer på the interwebz krudter den for at blive stor. Ergo. BB´ere krudte den, stærkmænd, not so much.
Er ikke min erfaring. Er de færreste der starter med at tage steroider lige i starten når de melder sig ind. De fleste der melder sig ind, gør det med en intention om at blive stærkere - ikke større. Så de f.eks. kan sige, at de er i stand til at tage så og så meget i div. øvelser (specielt bænkpres selvfølgelig). Mht. om de bliver specielt større eller ej, så tror jeg mere at de tror, at det kommer automatisk med træningen (på trods af at bodybuilding på dét punkt, er mere effektivt). På et tidspunkt synes de så at det går for langsomt/at de ikke får nok ud af den tid de tilbringer i centret, eller også når dem der har trænet i rigtig mange år til et punkt, hvor de faktisk (med deres gener), er ude af stand til at løfte mere, og så opsøger de det enten selv, eller også har de med tiden kommet i kontakt med de "forkerte typer".
Er derfor det mange gange er nemt at se om en person er på krudt eller ej, da deres fysik ikke passer sammen. Tyrenakke f.eks. plejer at være en meget normal indikator.
Men som nævnt før, så er dette udelukkende baseret på egen erfaring. - selvom jeg ikke krudter den
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster