Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66416 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049796 indlæg i 100466 emner
0 nye indlæg i dag
hjælpervenner skrev:Vær glad for at du får dem. Det er et tegn på at du har fremgang.
Pind skrev:hjælpervenner skrev:Vær glad for at du får dem. Det er et tegn på at du har fremgang.
Overhovedet ikke.
Pind skrev:hjælpervenner skrev:Vær glad for at du får dem. Det er et tegn på at du har fremgang.
Overhovedet ikke.
Pind skrev:Man behøver hverken være idiot eller blive fed for at få strækmærker.
At strækmærker kan være en indikator for en volumenforøgelse, hører dog stadig ikke sammen med det er en pålidelig faktor for fremgang.
Pind skrev:Man behøver hverken være idiot eller blive fed for at få strækmærker.
At strækmærker kan være en indikator for en volumenforøgelse, hører dog stadig ikke sammen med det er en pålidelig faktor for fremgang.
hjælpervenner skrev:Pind skrev:Man behøver hverken være idiot eller blive fed for at få strækmærker.
Jeg mindes ikke at have skrevet det var en pålidelig faktor, det er blot et tegn. Ligesom når vægten stiger, er det et tegn på at du har fremgang, men ikke et afgørende bevis
hjælpervenner skrev:Vær glad for at du får dem. Det er et tegn på at du har fremgang.
Pind skrev:Nej. Men du skrev heller ikke, at det ikke var en pålidelig faktor? Så hvor vil du hen med det?
Overhovedet ikke.
Pind skrev:hjælpervenner skrev:Pind skrev:Man behøver hverken være idiot eller blive fed for at få strækmærker.
Jeg mindes ikke at have skrevet det var en pålidelig faktor, det er blot et tegn. Ligesom når vægten stiger, er det et tegn på at du har fremgang, men ikke et afgørende bevis
Nej. Men du skrev heller ikke, at det ikke var en pålidelig faktor? Så hvor vil du hen med det?
Måden hvorpå din sætning er konstrueret, tyder det på at det er et faktum, som du kommer med. Det er det langt fra.
dioxy8800 skrev:hjælpervenner skrev:Vær glad for at du får dem. Det er et tegn på at du har fremgang.
Not sure if serious Det er jo ikke muligt at have saa meget fremgang i ren muskelmasse at du begynder at faa straekmaerker af det, jeg doejer selv med det samme som TS men, det er jo fordi jeg har bulket for haardt og er paa vej til at blive decideret fed. Hvis en hoejere fed procent er fremgang saa er det aabentbart godt klaret. Den eneste maade du kan faa straekmaerker af fremgang i ren muskelmasse er hvis du tager steroider.
hjælpervenner skrev:dioxy8800 skrev:hjælpervenner skrev:Vær glad for at du får dem. Det er et tegn på at du har fremgang.
Not sure if serious Det er jo ikke muligt at have saa meget fremgang i ren muskelmasse at du begynder at faa straekmaerker af det, jeg doejer selv med det samme som TS men, det er jo fordi jeg har bulket for haardt og er paa vej til at blive decideret fed. Hvis en hoejere fed procent er fremgang saa er det aabentbart godt klaret. Den eneste maade du kan faa straekmaerker af fremgang i ren muskelmasse er hvis du tager steroider.
Der er jo ikke nogen der får fremgang i form af "ren muskelmasse" alligevel. Når man tager på i muskelmasse, vil der altid ryge noget fedt med.
Hvis man f.eks. lige er startet med at træne, og man opnår en voldsom fremgang i muskelmasse, kan man sagtens få strækmærker.
dioxy8800 skrev:hjælpervenner skrev:dioxy8800 skrev:hjælpervenner skrev:Vær glad for at du får dem. Det er et tegn på at du har fremgang.
Der er jo ikke nogen der får fremgang i form af "ren muskelmasse" alligevel. Når man tager på i muskelmasse, vil der altid ryge noget fedt med.
Hvis man f.eks. lige er startet med at træne, og man opnår en voldsom fremgang i muskelmasse, kan man sagtens få strækmærker.
1. Ja, saa har man ogsaa bulket for haardt hvis man faar straekmaerker af det, ellers er huden meget lidt elastisk. Jeg syntes dog stadig at fremgang maales i hvor meget muskelmasse man har taget paa, og det tror jeg simpelhent ikke man kan tage nok af paa til at faa straekmaerker af det.
2. Saa er man ogsaa en af dem som faar straekmaerker af ingenting.
hjælpervenner skrev:
Jeg nævner på intet tidspunkt at man skal måle sin fremgang i hvor mange strækmærker man har. Please læs hvad jeg skriver i mit første indlæg. Jeg skriver at det er: "et tegn på at du har fremgang".
Det er et tegn på at man har fremgang, medmindre man æder som et svin og ikke træner. I den sammenhæng er det et tegn på forfald.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster