Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66815 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049884 indlæg i 100472 emner
1 nye indlæg i dag
Bryde skrev:God artikel...men hvad pokker er nakke for en øvelse?
Kodjak skrev:okay, saa hvis jeg laver Cleans og chins skal jeg have close grip helst? (Laver kickboxing / muay thai)
chrisboffer skrev:Jeg har nu kørt det program i 9 uger, for ikke musklerne ikke skal vende sig til den slags træning, skal jeg så lave en anden slags ind Procentcyklussen, eller skal jeg bare starte Procentcyklussen forfra, eller er der en der er bedre, og skal man osse finde nogle andre øvelser? Eller kan man bare køre de samme øvlser, og samme Procentcyklussen for altid?
toto_G4M3R skrev:chrisboffer skrev:Jeg har nu kørt det program i 9 uger, for ikke musklerne ikke skal vende sig til den slags træning, skal jeg så lave en anden slags ind Procentcyklussen, eller skal jeg bare starte Procentcyklussen forfra, eller er der en der er bedre, og skal man osse finde nogle andre øvelser? Eller kan man bare køre de samme øvlser, og samme Procentcyklussen for altid?
Du kører det forfra. Det er ikke nødvendigt at skifte program hele tiden
chrisboffer skrev:toto_G4M3R skrev:chrisboffer skrev:Jeg har nu kørt det program i 9 uger, for ikke musklerne ikke skal vende sig til den slags træning, skal jeg så lave en anden slags ind Procentcyklussen, eller skal jeg bare starte Procentcyklussen forfra, eller er der en der er bedre, og skal man osse finde nogle andre øvelser? Eller kan man bare køre de samme øvlser, og samme Procentcyklussen for altid?
Okay, , men hvad så med, 5 sæt x 5 reps efter dagsformen, vil mine muskler ikke blive vant til det ? Skal jeg ikke ændre i sæt eller reps, en gang hver anden uge?
Moby Dick skrev:chrisboffer skrev:toto_G4M3R skrev:chrisboffer skrev:Jeg har nu kørt det program i 9 uger, for ikke musklerne ikke skal vende sig til den slags træning, skal jeg så lave en anden slags ind Procentcyklussen, eller skal jeg bare starte Procentcyklussen forfra, eller er der en der er bedre, og skal man osse finde nogle andre øvelser? Eller kan man bare køre de samme øvlser, og samme Procentcyklussen for altid?
Okay, , men hvad så med, 5 sæt x 5 reps efter dagsformen, vil mine muskler ikke blive vant til det ? Skal jeg ikke ændre i sæt eller reps, en gang hver anden uge?
Nej, det skal du ikke. Hvilken kampsport dyrker du i øvrigt? Det bør spille væsentligt ind på, hvordan du træner. MMA krøver fx en del råstyrke (gulvkamp), mens råstyrke er en langt mindre væsentlig faktor i fx thaiboksning.
Kodjak skrev:Forresten naar du siger chins, mener du saa front wide grip eller front close grip? eller med front underhand?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster