Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 63480 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Mrmontanadk
Vores medlemmer har i alt skrevet 2048396 indlæg i 99707 emner
0 nye indlæg i dag
alwin skrev:Hvis man stiller op til noget indenforbodybuilding så skal man ikke have en tattoo!
Men ellers er min holdning, at det skal have en mening.
Ikke bare en drage, fordi så er man badass. Men hellere en tattoo med mening!
"if you believe you Can, you Can. If you believe you Cant, you're right"
Sådan en tus, et eller andet sted på kroppen man selv kunne se, ville være for fedt!
Så kunne man hver gang der var noget hårdt, se på sig selv og blive motiveret til hvad det nu var.
Fitfit skrev:
Billede
Her er min tattooelsker den
Fitfit skrev:
A Menace To Chicken skrev:alwin skrev:Hvis man stiller op til noget indenforbodybuilding så skal man ikke have en tattoo!
Men ellers er min holdning, at det skal have en mening.
Ikke bare en drage, fordi så er man badass. Men hellere en tattoo med mening!
"if you believe you Can, you Can. If you believe you Cant, you're right"
Sådan en tus, et eller andet sted på kroppen man selv kunne se, ville være for fedt!
Så kunne man hver gang der var noget hårdt, se på sig selv og blive motiveret til hvad det nu var.
Mnjah, Dorian Yates havde/har en del tusser på underarmene - og han vandt dog Mr. O en hel del gange. Vores egen kæmpevikingebodybuilder, Kim Kold, er også flor dekoreret. Så, just saying, det kan lade sig gøre.
Xiva skrev:Fitfit skrev:
Lækker tatoveringen Michael? den er virkelig godt lavet. Det har tattoo nation gjort godt.![]()
Fulgte din process, da du uploadede billeder på facebook i sin tid
Fitfit skrev:Xiva skrev:Fitfit skrev:
Lækker tatoveringen Michael? den er virkelig godt lavet. Det har tattoo nation gjort godt.![]()
Mit navn er dog Jimmy, og jeg fik lavet den hos Royal Tattoo , men tak for komplimentet alligevel
MMS357 skrev:Som jeg vist før har nævnt, så har jeg en ørn på højre skulder/ydersiden af overarmen.
Den er lavet hos Mjølner tattoo i Mejlgade (Århus C) i 1997.
Jeg ville aldrig få lavet hverken politiske eller religiøse motiver, og jeg ville heller ikke tatoveres med en kærestes navn. Det ville være pænt nederen at have hendes navn stående på kroppen, hvis nu forholdet en dag gik sig en tur.
Søren W skrev:tats = prol
Mit navn er dog Jimmy, og jeg fik lavet den hos Royal Tattoo , men tak for komplimentet alligevel
Wannabe-BB skrev:@ Fitfit: Hvad kostede sådan en kæmpe tush hos Royal? Det kan ikke ha' været helt billigt!
Wannabe-BB skrev:Søren W skrev:tats = prol
Du er ikke Sandy. Lad nu være.
Fitfit skrev:JaJeg giver mange af jer ret i at Tatoveringer skal have en betydning eller mening, derfor syntes jeg også at Tribal er så vanvittig kedelig.
Min egen tatovering symbolisere "Styrken for at overleve" efter mange personlige erfaringer.
Her til December skal jeg have lavet 3 kinesiske skrifttegn ned af brystet, hvor der står: Kærlighed til livet.
Søren W skrev:Wannabe-BB skrev:Søren W skrev:tats = prol
Du er ikke Sandy. Lad nu være.Fitfit skrev:JaJeg giver mange af jer ret i at Tatoveringer skal have en betydning eller mening, derfor syntes jeg også at Tribal er så vanvittig kedelig.
Min egen tatovering symbolisere "Styrken for at overleve" efter mange personlige erfaringer.
Her til December skal jeg have lavet 3 kinesiske skrifttegn ned af brystet, hvor der står: Kærlighed til livet.
"Styrken for at overleve" og "Kærlighed til livet", omg![]()
Og hvorfor på kinesisk, med mindre du er kineser giver det ingen mening overhovedet.
Den der idé om, at en tatovering skal symbolisere alt muligt pis er imo voldsomt selvhøjtideligt, så hellere noget der rent og skært bare ser fedt ud og som man gerne vil associeres med. Jeg må i øvrigt lolle af danskere, der får maori tatoveringer eller andet med et etnisk tilhørsforhold, der ikke er personens eget.
Tatoveringer signalerer imo lavstatus på samme niveau som cigaretter og Herstal lamper.
Fitfit skrev:hahatror du ikke der noget bag de ord.
Og hvorfor på kinesisk, jo fordi jeg har dyrket en masse forskellige kampsport for Kina, og kan relatere til det, og så ser det absolut fedt ud.
Du sammenligner tatoveringer med rygning, på hvilket grundlag ? du mener at det er tabu ? .. så når du ser en med tatoveringer ser du dem definitivt som "lav af status"
Søren W skrev:Fitfit skrev:hahatror du ikke der noget bag de ord.
Og hvorfor på kinesisk, jo fordi jeg har dyrket en masse forskellige kampsport for Kina, og kan relatere til det, og så ser det absolut fedt ud.
Du sammenligner tatoveringer med rygning, på hvilket grundlag ? du mener at det er tabu ? .. så når du ser en med tatoveringer ser du dem definitivt som "lav af status"
Jo der er da sikkert noget bag de ord, jeg synes bare det er en yderst slidt kliché. Det er det også at få budskaber skrevet med kinesiske tegn, men det er nok bare en af de mange ting her i livet, jeg ikke forstår.
Jeg sammenligner ikke tatoveringer og rygning, jeg siger de i mine øjne begge er ting, der signalerer lav status. Jeg ved ikke hvor det kommer fra, at nogle af delene skulle være tabu, ved du hvad ordet betyder?
Og ja, for mig er tatoveringer et signal om lav status. Der er sikkert masser af eksempler på nobelpristagere og medlemmer af Mensa, der har tribals og ærmer med dødningehoveder og ild, men i min verden er og bliver tatoveringer bare noget jeg forbinder med prol.
Fitfit skrev:Søren W skrev:Fitfit skrev:hahatror du ikke der noget bag de ord.
Jo der er da sikkert noget bag de ord, jeg synes bare det er en yderst slidt kliché. Det er det også at få budskaber skrevet med kinesiske tegn, men det er nok bare en af de mange ting her i livet, jeg ikke forstår.
Jeg sammenligner ikke tatoveringer og rygning, jeg siger de i mine øjne begge er ting, der signalerer lav status. Jeg ved ikke hvor det kommer fra, at nogle af delene skulle være tabu, ved du hvad ordet betyder?
Må jeg foreslå dig at slå ordet op, det lader ikke helt til, at du har fanget betydningen.
Smag og behag, tjah, det er vel ikke for sjov, at det er sværere at få visse stillinger, hvis du har synlige tatoveringer? Som med alt andet har handlinger konsekvenser og man sender bestemte signaler ved at have tatoveringer. Hvis man gerne vil associeres med det man signalerer så fred være med det, man bør dog være bevidst om det, men man gør jo højst sig selv fortræd.
Og ja, for mig er tatoveringer et signal om lav status. Der er sikkert masser af eksempler på nobelpristagere og medlemmer af Mensa, der har tribals og ærmer med dødningehoveder og ild, men i min verden er og bliver tatoveringer bare noget jeg forbinder med prol.
Smag og behag![]()
Ja selvfølgelig ved jeg hvad tabu betyder, og for dig er tatovering tabu.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster