Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 66119 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049701 indlæg i 100440 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 996
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 994

Følg bodybuilding.dk på

Testosteron spørgsmål..

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





Hey..

jeg har gået og funderet over et spørgmsål i noget tid nu. :)

Hvis man dyrker: Sex, Onani... plus mere, hvis man har andre fantasier. :)

Gør det så noget ved ens Testosteron indhold i kroppen, hæver eller sænker det indholdet/ vil det være bedst for niveauet ikke at dyrke sex/onani eller at gøre det hele tiden...

Eller har de ting slet ikke noget med testosteron niveauet i kroppen at gøre.. :roll: :?
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



haha, wanker! :D

Men faktisk et ganske spændene spørgsmål :)
Venter spændt på svar :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1467
Tilmeldt: 8. feb 2008, 18:30
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (14)
Kostplan: Vis kostplan



mathias nej har fast dame på ;D -

Men hvis det nu hjalp, så kunne jeg bruge det som en grund til at dyrke mere sex.. :D
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



jeg mener nok at lex lysten har noget med hvor højt test niveauet er....
men du må ikke hænge mig op på det :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 25. feb 2008, 14:46
Geografisk sted: Nørresundby
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Så må mit sku være højt.. :D

Men tænker nu mere på om det så falder når man dyrker sex, eller om det så øger produktioen af testosteron, eller om det bare stiger til det samme igen.. for så kunne det måske være godt at dyrke sex lige inden en træning eller lige efter for at få et lille testosteron boost =)
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lyst skrev:mathias nej har fast dame på ;D -

Men hvis det nu hjalp, så kunne jeg bruge det som en grund til at dyrke mere sex.. :D


haha, Ja :D
Men jeg har ærlig talt slet ingen anelse :)
- men et ret sjovt emne :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1467
Tilmeldt: 8. feb 2008, 18:30
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (14)
Kostplan: Vis kostplan



jeg kunne ikke forestille mig andet end at det må stige lidt :8 så gå du bare i krig manne :twisted:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 25. feb 2008, 14:46
Geografisk sted: Nørresundby
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



mathias ja fordi så har vi en grund til at være så sex liderlige alle os som træner. :D

Redemption heh ja, men stiger det så til mere end normalt, eller bare indtil det når det som man plejer at have. :)
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



[quote="Lyst"]mathias ja fordi så har vi en grund til at være så sex liderlige alle os som træner. :D

Jamen skat ..
Vil du ikke have at jeg bliver stor og stærk? :roll:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1467
Tilmeldt: 8. feb 2008, 18:30
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (14)
Kostplan: Vis kostplan



Studier viser at sex, onani osv. er præsentations "skadende" for mænd før fysisk udfoldelse og det modsatte gælder kvinder :wink: Men tror den skadende effekt er minimal for normale mennesker - men der er mange pro sportsfolk, som lever i cølibat op til en stor kamp. Jeg mener at test. niveau peaker efter 7.dagen, hvor efter niveauet falder igen og prolaktin niveauet stiger(ikke godt). Så hvis i kan nøjes med sekusuelle udfoldelser hver 8-10 dag - så ville det være optimalt :mrgreen:
Sidst rettet af Bay 9. mar 2008, 18:47, rettet i alt 1 gang.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



mathias Nemlig..

og i byen:

Mig: Hey, hvis jeg nu sagde til dig, at du kunne hjælpe mig til at blive Danmarks mester i bodybuilding.. Damen: Hvordan skulle jeg lige gøre det?
Mig: Dyrke sex med mig?
Damen: Okay.. :roll: :?


Måske i en drømmeverden.. :D
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



bay for fanden, det jo dårlig nyt for alle os sex elskende mænd. :cry:

Men det kunne da tages op til overvejelse, med kun sex i weekenden så. :D HELE WEEKENDEN
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



lyst: du kan lave et fint skema til din kærste med præcis dag og tid hvor det skal foregå... så må du lige poste om nogle måneder vist det har givet et rigtig godt resultat :8
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 25. feb 2008, 14:46
Geografisk sted: Nørresundby
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lyst skrev:bay for fanden, det jo dårlig nyt for alle os sex elskende mænd. :cry:

Men det kunne da tages op til overvejelse, med kun sex i weekenden så. :D HELE WEEKENDEN


Så når du ikke at peake - så træk den 8-10 dage :lol:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 32988
Tilmeldt: 4. jan 2007, 12:13
Geografisk sted: Holstebro
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Redemption simpelthen lave en plan over mit sexliv og skrive hvilke erfaringer og gode resultater det giver. :D måske.. :P

Bay Jamen så bare hver lørdag eller søndag så er det ca. 7 dage... længer tror jeg sku ikke jeg kan overleve, så fanatisk er jeg ikke endnu. :D
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lyst skrev:Redemption simpelthen lave en plan over mit sexliv og skrive hvilke erfaringer og gode resultater det giver. :D måske.. :P

Bay Jamen så bare hver lørdag eller søndag så er det ca. 7 dage... længer tror jeg sku ikke jeg kan overleve, så fanatisk er jeg ikke endnu. :D

hehe det var sq ikke ment på den måde.... jeg mente om det gav resultater med træningen... det andet må du om
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 25. feb 2008, 14:46
Geografisk sted: Nørresundby
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



hehe okay. :D - Det kunne tages op til overvejelse.
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Syntes jeg har set engang at bodylab eller bodyman.dk havde colostrum til salg, men kan ikke finde det på nogen af siderne mere, er det en udgået vare?
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 937
Tilmeldt: 10. maj 2006, 16:40
Geografisk sted: Viborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bay skrev:Studier viser at sex, onani osv. er præsentations "skadende" for mænd før fysisk udfoldelse og det modsatte gælder kvinder :wink: Men tror den skadende effekt er minimal for normale mennesker - men der er mange pro sportsfolk, som lever i cølibat op til en stor kamp. Jeg mener at test. niveau peaker efter 7.dagen, hvor efter niveauet falder igen og prolaktion niveauet stiger(ikke godt). Så hvis i kan nøjes med sekusuelle udfoldelser hver 8-10 dag - så ville det være optimalt :mrgreen:


Tror nu det er gammel overtro bay.. Mener jeg læste en artikel om det og der ikke var en sammenhæng.. Tror blot aggressiviteten og dermed styrken kan vokse lidt. Men testosteron-niveauet burde være jævnt så vidt jeg husker.. Men tidligere levede mange som bay nævner i cølibat inden komnkurencer..
Billede
What doesn't kill you makes you stronger..

Log - http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8097
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2007
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 3895
Tilmeldt: 15. feb 2006, 13:20
Geografisk sted: Amager
 
Træner her: City Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (10)
Kostplan: Vis kostplan



Lithium skrev:
Sniper skrev:
Bay skrev:Studier viser at sex, onani osv. er præsentations "skadende" for mænd før fysisk udfoldelse og det modsatte gælder kvinder :wink: Men tror den skadende effekt er minimal for normale mennesker - men der er mange pro sportsfolk, som lever i cølibat op til en stor kamp. Jeg mener at test. niveau peaker efter 7.dagen, hvor efter niveauet falder igen og prolaktion niveauet stiger(ikke godt). Så hvis i kan nøjes med sekusuelle udfoldelser hver 8-10 dag - så ville det være optimalt :mrgreen:


Tror nu det er gammel overtro bay.. Mener jeg læste en artikel om det og der ikke var en sammenhæng.. Tror blot aggressiviteten og dermed styrken kan vokse lidt. Men testosteron-niveauet burde være jævnt så vidt jeg husker.. Men tidligere levede mange som bay nævner i cølibat inden komnkurencer..


jeg dyrkede ikke sex i tæt på et halvt år op til min halve ironman....jeg havde slet ikke lyst...tror sagtens der kan være en sammenhæng mellem meget hårde fysiske præstationer og sexdrift...når jeg nærmer mig slutningen på en styrkecyklus falder min sexlyst også markant...måske et tilfælde men det har været ret konsistent...


Nu ved jeg godt dette her er gammelt, og man sikkert har fundet ud af nyt i dag. Men alligevel sjovt at tænke på, da Arnold stillede op som guvernør, kom der flere kvinder frem og sagde, da havde haft sex med ham, og mange gange før et show. Jeg kan ikke helt huske om han selv har vøret inde på emnet. Der var bl.a. en gammel stripper der påstod at, Arnold og nogle andre havde voldtaget hende, efter at hun havde lavet noget show for dem. Men sådan er det altid når en kendt er fremme i medierne. Derovre er det en nogen gange hurtig og effektiv måde at tjene sine dollars på.
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2189
Tilmeldt: 18. sep 2007, 12:38
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dette er mest rettet på Bay's indlæg. Jeg spiller tacklefootball (og flagfootball i øvrigt). Min tacklecoach ser gerne at man ikke har sex i flere dage op til en kamp (om det bliver overholdt er irrelevant). Grunden til dette er, som det blev nævnt i en anden post, at man opbygger en certain aggressivitet hvis man ikke har nutbusted en chick i munden noget tid - spoken like a true a gentleman. Jeg tror også vi alle kender den der nu-skal-jeg-fandme-smadre-en-eller-andens-tiny-pink-pussy-feeling hvis der er gået et par dage. Noget kunne tyde på at de to ting hang sammen.
 
Reputation point: 45
 
Indlæg: 983
Tilmeldt: 23. jan 2007, 16:58
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har også set det studie Bay snakker om men kunne ikke finde det. Ved godt det ikke er særlig seriøst kun at poste et "abstract" men kommer lige et andet jeg fandt:

Endocrine response to masturbation-induced orgasm in healthy men following a 3-week sexual abstinence.
Exton MS, Krüger TH, Bursch N, Haake P, Knapp W, Schedlowski M, Hartmann U.

Institut für Medizinische Psychologie, Universitätsklinikum Essen, Germany. michael.exton@uni-essen.de

This current study examined the effect of a 3-week period of sexual abstinence on the neuroendocrine response to masturbation-induced orgasm. Hormonal and cardiovascular parameters were examined in ten healthy adult men during sexual arousal and masturbation-induced orgasm. Blood was drawn continuously and cardiovascular parameters were constantly monitored. This procedure was conducted for each participant twice, both before and after a 3-week period of sexual abstinence. Plasma was subsequently analysed for concentrations of adrenaline, noradrenaline, cortisol, prolactin, luteinizing hormone and testosterone concentrations. Orgasm increased blood pressure, heart rate, plasma catecholamines and prolactin. These effects were observed both before and after sexual abstinence. In contrast, although plasma testosterone was unaltered by orgasm, higher testosterone concentrations were observed following the period of abstinence. These data demonstrate that acute abstinence does not change the neuroendocrine response to orgasm but does produce elevated levels of testosterone in males.
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 1755
Tilmeldt: 8. mar 2007, 18:42
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster



cron