Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66968 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049896 indlæg i 100472 emner
0 nye indlæg i dag
TrexMode skrev:BB.dk er helt fucked. Søgefunktionen virker ikke. Den logger mig hele tiden ud. Embedded youtube virker heller ikke, lader det til. Med cirka 6 aktive brugere skulle man ellers tro at det ville være rentabelt at investere en masse penge i en ordentlig hosting-service.
Barry skrev:TrexMode skrev:BB.dk er helt fucked. Søgefunktionen virker ikke. Den logger mig hele tiden ud. Embedded youtube virker heller ikke, lader det til. Med cirka 6 aktive brugere skulle man ellers tro at det ville være rentabelt at investere en masse penge i en ordentlig hosting-service.
Nu virker søgefuntionen! - Jeg er dog helt enig i de andre ting som du nævner, tror dog ikke hosting servicen fejler noget, men at bodybuilding.dk som portal/forum, er gammel og uopdateret.
Fede TRAP BAR PRESSES. Det vil jeg også prøve.
Jarlen fra aHA skrev:Hvem fanden bruger en søgefunktion? Bookmark it all!
Og ja det er kraftedme shitty form men hvad havde du forventet efter at du confuser dine muskler med trapbar presses? De er jo helt rundt på gulvet
TrexMode skrev:Jeg ved at drukne i mit job for tiden, venner. Hvordan balancerer i arbejde og fritid?
Barry skrev:TrexMode skrev:Jeg ved at drukne i mit job for tiden, venner. Hvordan balancerer i arbejde og fritid?
Bliv ansat i det offentlige
Barry skrev:TrexMode skrev:Jeg ved at drukne i mit job for tiden, venner. Hvordan balancerer i arbejde og fritid?
Jarlen fra aHA skrev:Barry skrev:TrexMode skrev:Jeg ved at drukne i mit job for tiden, venner. Hvordan balancerer i arbejde og fritid?
Han er allerede ansat i det offentlige!
Jarlen fra aHA skrev:Hej Ven
Når jeg laver dødsløft til patella gør jeg det en anelse anderledes og finder stor glæde og pump ved det.
1. flexer mine lats og glutes max hårdt inden løft
2. Fortsætter med at flexe lats og glutes max hårdt igennem den koncentriske fase
3. stopper ved knæ med en isometrisk pause på min 1 sec men fortsætter med max flex af lats og glutes
4. sætter den pænt ned igen
Når jeg løfter føler jeg at jeg er ved at rive det hele fra hinanden. Lidt ligesom at prøve at slå en ihjel ved strangulering og så alligevel ikke.
Håber min subjektive beskrivelse giver værdi i dit liv.
møs møs
Palle Pis skrev:Har hørt rygter om, at casperch er begyndt at snatche.
TrexMode skrev:Tænker i over jeres indtag af kolesterol?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster