Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 66401 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049783 indlæg i 100456 emner
1 nye indlæg i dag
M0rten skrev:Taler og Bilsten er i reglen ikke sarkastiske. Velbekommen.
Lucas1994 skrev:Jeg kan simpelthen ikke gennemskue om i er sarkastiske, drenge
Bilsten skrev:Lucas1994 skrev:Jeg kan simpelthen ikke gennemskue om i er sarkastiske, drenge
Meget seriøs og ikke blot interessant observation; Meget brugbar info (...) mange tak!
Lucas1994 skrev:med mit lettere simplistiske og banale indspark.
Lucas1994 skrev:Nogen der har prøvet kosttilskud fra mærket Inzym / (link slettet) / INIIZYM - ?
Det er dansk, og har ifg. hjemmesiden fabrik i Kolding. Er det noget værd?
Bilsten skrev:https://www.google.com/search?q=bird+sk ... 2cF0rQFutM
taler skrev:Bilsten skrev:https://www.google.com/search?q=bird+sk ... 2cF0rQFutM
Det er et link til anatomien på fugle. Hvis det er relevant i forhold til bodybuilding vil jeg da gerne høre mere om det?
Bilsten skrev:taler skrev:Bilsten skrev:https://www.google.com/search?q=bird+sk ... 2cF0rQFutM
Det er et link til anatomien på fugle. Hvis det er relevant i forhold til bodybuilding vil jeg da gerne høre mere om det?
prøv at se i hvor mange sammenhænge den menneskelig anatomi og fugles sammenlignes og er afbilledet i forsk. sammehænge.
Fugle har kraveben som aber inkl. os, og brug af vingespidserne sker som vi bruger fingrene og klørne bruges som vores tæer .... og fødder .
Dette har faktisk også stor relation til albuens korrekte brug, som skal ses ifht.hvordan A/C leddet faktisk distribuerer tyngden af bevægelserne.
PittBull! skrev:Bedste råd for god søvn: Stå op på det samme tidspunkt og gå i seng på det samme tidspunkt hver dag.
Hav generelt en struktur, så det hele ikke bare er tilfældigt og varierer fra dag til dag. Faste arbejdstidspunkter, faste træningstidspunkter, faste sovetidspunkter. Få overblik over din tid.
Det bidrager til at du har kontrol over det hele. For stress er netop mangel på kontrol: du er overvæltet.
Pzyrex skrev:Jeg ville ønske jeg var bedre til at prioritere min søvn. Jeg prøver, men jeg synes det er svært, når der er så meget, man gerne vil nå hver dag. Fuldtidsarbejde med selvstændig virksomhed on the side, hus og have, træning 5-6 gange om ugen, transport frem og tilbage og diverse andre daglige gøremål. Og nå ja, så skal jeg også lige have mine ca. 10.000 skridt om dagen. Jeg synes ærlig talt det er svært at nå det hele, og samtidig komme ordentligt tid i seng. Ofte ender jeg med at sidde og hænge oppe til 23.30/00.00 og jeg står trods alt op 5.45. Og så har vi ikke engang børn endnu! Om end min gravide kæreste ikke altid orker så meget.
SandyFrink skrev:.. Men om jeg generelt begriber folk der GIDER bruge deres gode tid og energi på at slå græs. Det er et helt antropologisk/sociologisk felt, det med at slå græs. "Jeg må hellere slå græs - ellers vil naboerne tænke over det". "Ja, ham ovre i nr 5, han holder da godt nok ikke sin græsplæne!". "Her i højsommeren må jeg hellere slå græs 2x om ugen".
Jeg ved ikke om det er neurotisk, analt, obsessivt, konformt eller hvilken gudløs kombination af disse, men vanvittigt er det. Lad dog græsset være, og brug jeres gode tid på andet, og hvis naboer "snakker" på det grundlag, så good riddance det bekendtskab.[/b][/color]
SandyFrink skrev:Hvis det handler om effekten af skridt, så realiserer du formentligt det meste allerede ved 6000-7000 skridt, og kan formentligt nøjes med mindre, når du træner så meget. Der er ikke særlig evidens for 10k.
SandyFrink skrev:Og så er der haven. Each to his own, og fred med, om du kan lide at ordne have, hvis det er tilfældet
Pzyrex skrev:Jeg ville ønske jeg var bedre til at prioritere min søvn. Jeg prøver, men jeg synes det er svært, når der er så meget, man gerne vil nå hver dag. Fuldtidsarbejde med selvstændig virksomhed on the side, hus og have, træning 5-6 gange om ugen, transport frem og tilbage og diverse andre daglige gøremål. Og nå ja, så skal jeg også lige have mine ca. 10.000 skridt om dagen. Jeg synes ærlig talt det er svært at nå det hele, og samtidig komme ordentligt tid i seng. Ofte ender jeg med at sidde og hænge oppe til 23.30/00.00 og jeg står trods alt op 5.45. Og så har vi ikke engang børn endnu! Om end min gravide kæreste ikke altid orker så meget.
PittBull! skrev:Bedste råd for god søvn: Stå op på det samme tidspunkt og gå i seng på det samme tidspunkt hver dag.
Hav generelt en struktur, så det hele ikke bare er tilfældigt og varierer fra dag til dag. Faste arbejdstidspunkter, faste træningstidspunkter, faste sovetidspunkter. Få overblik over din tid.
Det bidrager til at du har kontrol over det hele. For stress er netop mangel på kontrol: du er overvæltet.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster